به روسپیان سیاسی قرص ضدحاملگی بدهید
(ننگ برمن باد! نفرین برمن باد! اگر از شما چیزی بخواهم، تنها خواهشی که دارم این است که به «روسپیان سیاسی» نیز قرص ضد حاملگی بدهید، تا نسل بی شرفان افزونی نیابد) 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۰    ۱۳۹۷/۱۱/۲ کد خبر: 157024 منبع: پرینت

خدا گر پرده بردارد ز روي کار آدم ها
چه شاديها خورد بر هم چه چه بازيها شود رسوا
فانی

وقتی فرماندهان جهادی و سران حزب جمعیت اسلامی، می خواهند خود را در سایه ی شیونیستی قومی و تفکر فاشیزم قبیلوی محفوظ نگهدارند و یا با هم ایتلاف و اتحاد کنند، صادقانه اعتراف میکنم که در قاموس سیاسی و اجتماعی هنوز تعریفی به این دو تفکر جداگانه و باهم متضاد (جمعیت اسلامی و تفکر فاشیزم قبیلوی) چه نوع ترکیبی باخود خواهند داشت واقعا من نمیدانم.... بهتر است آگاهان و مبصرین سیاسی و یاهم اعضای ارشد این حزب جواب بدهند که وضعیت از چه قرار است؟ و اسمش را چه باید گذاشت؟

اینکه رهبران حزب جمعیت اسلامی، یا افراد و اشخاص و یاهم سازمان ها و جریان های دیگری با پسوند "اسلامی" حمایت خویش را از اشرف غنی احمدزی و یا حنیف اتمر اعلام نموده اند و می نمایند و یا اینکه تا این حد خود را تحقیر شده حساب می کنند، واقعآ برای من متآثر کننده نخواهد بود؛ به دلیل اینکه این افراد و یا رهبران و فرماندهان این احزاب پی هم و خصوصا اینبار به شکل بی پرده از بنیاد یکبار دیگر خصلت و خصوصیات خود و حزب خود را به معرفی گرفتند که در طول موجودیت خویش چه کردند و چه می کنند؟

باور من براین است که این وضعیت پیش آمده نه اولین است و نه هم آخرین خواهد بود.
کاملا دیگر پوشیده نیست که خصلت و اصلیت بنیادی این احزاب همین است که هموطنان ما در روز روشن عملکرد شان را با چشمان باز می بینند و باگوش شنوا می شنوند... و شما هرگز نمی توانید از یک آهن زنگ زده طلا آماده کنید...
بقول معروف: "برای مرض بد، دوایی بد کار ساز است"
همین تفکر قبیلوی در قدرت و همین شکمبوهای آماده به هرمعامله ای یار و یاور هم اند که ترجیح منافع شخصی بر منافع مردم خویش به یکدیگر ساخته شده اند. بس همین.

بالاخره معلوم گردید که در چنته این گروه نه دیروز چیزی بود؛ نه امروز چیزی است و نه هم فردا چیزی خواهد بود (خالی و خالی).
اینکه در آینده این سرزمین به چه عواقب خطرناک خونین روبرو خواهد شد من در موردش بحث نمی کنم؛ زیرا بیست سال است که فریاد کشیدیم ولی نه گوش شنوایی و نه هم چشم بینایی وجود داشت فقط گفتیم انشاالله اما خود در خواب غفلت فرو رفتیم و اینهم الحمد الله نتیجه اش...
این هنوز آغاز کار است، متیقین هستم انجامش زخم خونین دیگری خواهد بود....

آی هموطن باشرف سرزمینم!
تنها راهی که برای من و شما باقی میماند تا نسل امروز و فردا را از این گند نجات بدهیم، فقط و فقط خواهش این مرد بزرگوار و افتخار سرزمین ما «واصف باختری» را بجا کنیم که می فرمایند:
(ننگ برمن باد!
نفرین برمن باد!
اگر از شما چیزی بخواهم، تنها خواهشی که دارم این است که به «روسپیان سیاسی» نیز قرص ضد حاملگی بدهید، تا نسل بی شرفان افزونی نیابد)

بنآ زمان آن فرارسده است که هرچه زودتر و بهتر و با تمام نیرو و خلاقیت خویش از این ویروسان ساری و روسپیان سیاسی دوری جست، زیرا میکروب اش سرایت کننده و کشنده است.

داکتر عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روسپیان سیاسی
حاملگی
نظرات بینندگان:

>>>   وقت قرص دادن گذشته و بی نتیجه است چون مانند ..... به دنیا آمده است دیگر ضرورتی نیست که قرص داده شود
باحترام

>>>   آنچه را در نوشته های نویسنده گان سیاسی و غیر سیاسی در رسانه می بینم همه اش عمومیت خوانی است، کسی نمی گویدو نمی نویسد که اصل هدف یعنی چی؟ ترس سرا پای نویسنده گان را گرفته است و یا اینکه این نویسنده گان هم دارند گفته های یکبار مصرف شان را به روی مردم میکشانند و برای گفتن هدف اصلی چیزی ندارند.
برادر عزیز! داکتر صاحب محترم! هرگاه بخواهی درد خود و یا درد مردم را بنالی، از عمق دل بنال! عمومیت گویی کار را بجایی نمی رساند و بیشتر مردم را در ابهام می برد.
تا زمانیکه اشرار بی فرهنگ، احزاب نامنهاد اسلام که امروز اسلام را از ایشان شرم می آید، از صحنه خارج نشوند و جلو ملت به رهبران اصلی و وطنپرستان واقعی سپرده نشود. تا زمانیکه یک جبهۀ ملی متحد ملی مترقی و دموکراتیک تحت رهبری نیروهای واقعاً مترقی در کشور ایجاد نشود، هیچ گاهی آبروی از دست رفتۀ ملت افغانستان باز نخواهد گشت، بیائید به اشرار نه بگوییم و بقایای رهبران کهنه اندیش این بدبختان را به آشیه برانیم تا از بربریت نجات بیابیم، در غیر آن شعار های یک بار مصرف معاصر مانند: شهونیست، فاشیست و غیره جایی را نخواهند گرفت.
میهن زرغون

>>>   صفوی اول تو غم محقق خود را بخور که او همراه که اعتلاف کرد؟
تنها جمعیت نیست،وحدت هم همینطور است،جنبش هم همینطور است و دیگر احزاب تیز.
در افغانستان یک گروپ مافیایی سر قدرت است که هم خودشان دولت مدار هستند و هم اپوزیسیون و هم خودشان مظاهرات براه می اندازند و هم خودشان انفجار و حملات انتحاری و اختطاف و دزدی براه می اندازند و هم خودشان قاچاق مواد مخدره میکنند و هم خودشان شریان های اقتصادی کشور را در دست دارند و هم خودشان غصب زمین و شهرک سازی میکنند و هم خودشان معادن را غیر قانونی استخراج و بغروش میرسانند و هم خودشان در چور و چپاول و دزدی بودجه دولت و کمک های خارجی دست دارند و هم خودشان چوکی های دولتی را بین خویش و اولاد های خویش تقسیم میکنند.
این که شما در آفتاب داغ و یا زمستان سرد،ساعت ها در ردیف غرض رای دادن ایستاد میشوید،رای شما در کثافت ذانی انداخته میشود و صندوق ها در مرکز کمیسیون انتخابات از سر پر میشود و بعد از سه و یا چهار ماه که کار خلاص شد،بعداًنتایج انتخابات مطابق میل شان،اعلان میشود.
بنأ شما در مقابل این اژدهای مافیا هیچ کاری کرده نمیتوانید.

>>>   به خوبی درک کردم که مطلب اقای داکتر عطا صفوی از روسپیان سیاسی اقایان هریک محقق کریم خلیلی قانونی و عبدالله عبدالله میباشند واقعآ که باید به اینها قرص ضذ حاملگی داده شود تا نسل ... افزونی نیابد درحال حاضر خو نسل اول و دوم مقاومتگران کاملآ بی شرفان هستند واین قرصهای ضد حاملگی باید برای اینها قبلآ داده میشد تا این ولگردها ولندغر به دنیا نمی امد بهر صورت مضمون خوب است
ولیزاده هراتی از هرات باستان

>>>   یگ سینه فغان دارم
از همت پست تان

>>>   داکتر جان گل کفتی اگر امکامات میسر باشد برای عطا چلوس قرص های حاملگی زیادتر داده شود چون او بسیار زود از دیگر سران جمعیت حامله میشود او. با کسی در بستر خواب رفت که اورا شرارت پیشه و دایش مینامید و از او تنفر داشت حالآ شما فکر کنید که اگر این تکت انتخاباتی پیروز شود چه حالتی مردم بیچاره افغانستان خواهد داشت وبعدآ به جوان تازه کار وزیر داخله اسبق و رهبر گروه سبز قرص حاملگی به زور داده شود که او. شالاقتر از دیگران است و. در اخیر به همه جمعیتی ها که مردم را در خاک وخون کشاندند و. جنگ های خانمانسوز را در ابتدآ پیروزی مجاهدین به کمک همدستان پرچمی وخلقی مرتکب شده وجدان و. حیثت همه رهنورد های آذادی را ختشه دار ساختند ،حالا گلبدین بالای شان شرف پیدا کرده ،فکر کنم او. آنقدر رای را از خود نکند اما دو انسان آرام و عاجز و. مسلمان را معاون خویش قرار داده
عبدالله ریحان

>>>   باید یاد آور شد که اگر به اینها قرص ضد حاملی هم داده شود باز هم در کشورهای غربی میروند والقاح هصنوعی میکنند،بهتر است رحیم شان کشیده شود.یعنی مردم باید توسط اشخاص چیز فهم آگاهی داده شود تا از ارطباط با این روزپها بپرهیزندو مثاب به امراض خطر ناک نگردند.
و.د

>>>   ریاست بما نمیرسد ، همین معاونیت را هم که میدهند خانه شان آباد ،

>>>   روسپايان سياسي از سر و زير چندين بار حامله شده اند و بعداً سقط نموده اند ، بهتر است بخاطر جلو گيري از حمل هاي مستقبل همه غار هاي شانرا توسط بوت دوز هاي افغان در مراد خاني دوخته و ميخ هم بزننذ.

>>>   این ها همشون امتحان دادن از کرزی شان بگیر تاغنی عبداله محقق خلیلی اتمر دوستم وعطا وصالح قانونی بیدانش باید این دفعه به سوی پدرام برویم
روح اله رویانیان

>>>   اصلاٌچاره ی امریکا راباید نمود تا این ها را حامله نسازد- این ها همیشه ....هستند وبه .....معتاد شده اند.

>>>   اقای ولیزاده هراتی از هرات باستان برداشت شما از مضمون واقعآ عالی بود
کمال الدین پنچشیری از کانادا

>>>   از عنصری تا به حال همین حال است! فقط باید دگران را بستاییم!

>>>   جناب غمخور جمیعت ازسوخت زیاد بسیار قبیله وفاشیزم گفتی علنا تفرقه قومی را دامن میزنی وبرضد پشتون مبارزه میکنی وافسوس که بی نتیجه خواهد ماند باز افسوس بحال شما واری انسانها
اگرواقعا چیزی باشی غمخورافغانستان باش نه غمخوریک شاخه کوچک افغانستان
یعنی ازدریا خارج شو ودربحر زندگی کن
زیرا دردریا زوال نهنگ است ودربحرزنده میماند

>>>   داکتر جان گل کفتی اگر امکامات میسر باشد برای عطا چلوس قرص های حاملگی زیادتر داده شود چون او بسیار زود از دیگر سران جمعیت حامله میشود او. با کسی در بستر خواب رفت که اورا شرارت پیشه و دایش مینامید و از او تنفر داشت حالآ شما فکر کنید که اگر این تکت انتخاباتی پیروز شود چه حالتی مردم بیچاره افغانستان خواهد داشت وبعدآ به جوان تازه کار وزیر داخله اسبق و رهبر گروه سبز قرص حاملگی به زور داده شود که او. شالاقتر از دیگران است و. در اخیر به همه جمعیتی ها که مردم را در خاک وخون کشاندند و. جنگ های خانمانسوز را در ابتدآ پیروزی مجاهدین به کمک همدستان پرچمی وخلقی مرتکب شده وجدان و. حیثت همه رهنورد های آذادی را خدشه دار ساختند
قمبرعلی از دایکندی

>>>   مردم به عروسک های دیسانت شده غربی رای ندهید

>>>   آنطوری که مردم قصه میکنند آقای حکمتیار خواهر عبدالله ریحان را به پسرش عبدالرحمن خواستگاری نموده. خود ریحان از خدا میخواست که چنین شخصی دامادشان شود. اما پدر ریحان از هزاره های سنی مذهب است اما آقای حکمتیار فعلا دلی نا دل شده اما این عبدالله ریحان زمانیکه خیلی بچه بوده بادیگارد یکی از قوماندان های حزب اسلامی بوده برای همین خیلی علاقه مند است پسری جناب حکمتیار داماد شان شود
(عبدالزمان دولت زی)

>>>   اولا فردی که به نام قمبرعلی از دایکندی مطالب آغای عبدالله ریحان را کاپی کرده است به احتمال زیاد از جمله شر انداز ها است که میخواهد بین اقوام هزاره و تاجیک تفرقه بیاندازد چون نامبرده اگر هزاره میبود حد اقل حرف م را در نام خود نمی نوشت زیرا اصل آن قنبر است نه قمبر و هر کسی که سواد خواندن نوشتن بلد باشد نام خود را درست مینویسد پس هوشیار باشید. دوما جناب صفوی آنچه نوشتی درست است اما شخص بدیل این قوم فروش ها را معرفی نکردی که باید معرفی نمایی تا مردم بدانند که چه بکنند و به سمت کی بروند.
ف . شمال

>>>   هموطنان عزیز ، همه تان به یاد دارید که همین افرادیکه در این سه تکت انتخاباتی جمع شده اند مدت ۱۷ سال می شود که شامل حکومت بودند و در مقام های بلند حکومتی و دولتی کار کردند و چهره های شناخته شدی اند.
اگر شرایط امروز برای تان قناعت بخش است ، برای یکی از این سه تکت انتخاباتی مورد نظرتان رای دهید در غیر از آن رای ندهید که هیچ تغییری در زندگی شما رخ نمی دهد و پشیمانی دارد.
کسانی که کمکی راجع به آینده این وطن فکر می کنند ، خواهان تامین عدالت اجتماعی اند ، اتحاد و اتفاق همه ی مردم افغانستان را می خواهند ، طرفدار صلح و ثبات دایمی اند و یک افغانستان پیشرفته و متمدن می خواهند ، هرگز به این افراد و تکت های انتخاباتی شان رای نمی دهند زیرا خوب میدانند که عامل این همه بدبختی ها ، دشمنی ها ، فسادهای مالی ، بی قانونی ها ، قلدری ها و ناامن سازی ها در این وطن همین افراد و حامیان داخلی و خارجی شان اند.
واقعیت انست که هیچ یکی از این افراد از هیچ قومی نمایندگی نمی کند ، جز از خودش و گروه کوچک متشکل اطرافیانش که منافع مشترک دارند.
به یاد داشته باشید که دوران جهاد هم ختم شده است و مثل گذشته ها فریب شعارهای مانند مقاومت ، مجاهدت ، افغانیت ، اسلامیت و غیره را نخورید که شعاری بیش نیستند و از این ها سو استفاده سیاسی زیادی کردند.
امروز دوران کار و تلاش برای یک آینده بهتر از امروز و بازسازی زیربناهای اقتصادی این کشور است و همچنین دوران فکر جدید و ساخت وساز پروژه های بزرگ جدیدی که اگر عملی شوند آینده شما و این سرزمین را دگرگون می کنند و این نیاز به قشر تحصیلکرده ، کارفهم ، متخصص و متعهد به اصول خلاقی ، حرفوی و سیاسی دارد که این بار مسولیت سنگین را به دوش بگیرد نه این تکت های انتخاباتی که به ذره بین هم در بین شان یک آدم تحصیلکرده خوب و متخصص باتجربه دیده نمی شود، جز مافیایی سیاسی و قومی که بارها امتحان خود را داده‌اند ‌و به قدرکافی چهره های خسته کننده اند.
هنوز راه دور و درازی تا انتخابات پیشرو دارید و فرصت لازم تا خوب فکر کنید ودر روز انتخابات به کسی رای دهید که بعد ها پشیمان نشوید !

>>>   داکتر جان گل کفتی اگر امکامات میسر باشد برای عطا چاپلوس قرص های حاملگی زیادتر داده شود چون او بسیار زود از دیگر سران جمعیت حامله میشود اوبا کسی در بستر خواب رفت که اورا شرارت پیشه و داعش مینامید و از او تنفر داشت حالآ شما فکر کنید که اگر این تکت انتخاباتی پیروز شود چه حالتی مردم بیچاره افغانستان خواهد داشت در اخیر به همه جمعیتی ها که مردم را در خاک وخون کشاندند وجنگ های خانمانسوز را در ابتدآ پیروزی مجاهدین به کمک همدستان پرچمی وخلقی مرتکب شده وجدان و حیثت همه رهنورد های آزادی را خدشه دار ساختند
اقای ف.شمال خودم قمبرعلی ازدایکندی هستم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است