پارلمان آینده برای خدمت ارگ نشینان و مافیای دولتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۳۵    ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ کد خبر: 156930 منبع: پرینت

پارلمان آینده کشور برای خدمت ارگ نشینان و مافیای دولتی دیزاین و طراحی شده است و صدای که بیانگر مشکلات مردم باشد در آن تحمل نخواهد گردید!

ساده اندیشی نکنید و تعدد کاندیدا ها را بهانه برای پوشش فساد و حذف نخبگان تاجیک ها و هزاره ها در شهر کابل نیاورید ، تعدد کاندیدا ها در شهر کابل میان تمام اقوام وجود داشت و تعدد کاندیدا ها باعث آن نمی شود که افراد و اشخاص متخصص و کاردان حذف گردد و چهره‌های کاملاً ناکار آمد و از نگاه سیاسی خنثی جای آن ها را پر نماید.

اگر به ترکیب قومی وکلای برنده در شهر کابل نظر اندازی گردد بسیار به صورت ساده واضح می گردد که این تعیینات بدون درنظرداشت رأی مردم در یک زدوبند میان حلقه های خاص از ارگ نشینان و کمیسیون انتخابات صورت گرفته است.

کمیسیون انتخابات در بدل حذف نخبگان تاجیک ها و هزاره ها و تغییرات کمی و کیفی به نفع ارگ نشینان و شوونیزم قومی دست آزاد در تعیینات وکلاه در بدل پول داشته اند.

تاخیر سه ماهه در اعلام نتایج انتخابات هم فقط در راستای انتصابات و چانه زنی برای اخذ پول بیشتر بوده است، اکنون سیستم مافیای دولتی در افغانستان چنان قدرتمند شده اند که صدای مخالفان خود را در هر کجای که باشند خاموش می نمایند، از این حکومت فاسد و از این کمیسیون انتخابات انتظار بیشتر از همین انتصابات ساده لوحانه است، تا زمانی که سیستم سیاسی مافیای بالای مردم افغانستان مسلط باشد مردم نمی توانند در هیچ کجای آن نقش داشته باشند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پارلمان آینده
انتخابات
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است