اعلامیه امارت اسلامی پیرامون مذاکرات صلح
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۶    ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ کد خبر: 156925 منبع: پرینت

امارت اسلامی افغانستان نیروی بزرگ اسلامی و ملی در سراسر کشور است. در تقریباً دو دهه گذشته، به قیمت جان و مال در برابر نیروهای اشغالگر امریکایی و همکاران داخلی و خارجی آنان مقابله کرده است و می کند.
اهداف واضح و مشروع دارد که استقلال کشور و قیام نظام اسلامی است.
امارت اسلامی برای به دست آوردن این مقصد در بخش های نظامی و سیاسی فعالیت می کند.
راه حل سیاسی معضل را باز نگهداشته است و آدرس تماس را هم واضح ساخته است که دفتر سیاسی امارت اسلامی در دوحه است.
هر کشوری که می خواهد در راستای حل مسالمیت آمیز معضله افغانستان کمک نماید، می تواند با آن دفتر تماس بگیرد، امارت اسلامی از آن ها استقبال خواهد کرد. اما اشغال افغانستان، مسئلهء ملت مسلمان و آزادی خواه ما است. این حق ما است که چگونه و در کدام جا می خواهیم مسئله را حل نماییم.
این مسئله به فشار و برخورد تاکتیکی کسی حل نمی شود، نه هم این قابل قبول است که کسی از مسئلهء افغانستان برای پیشبرد روابط و بدست آوردن منافع خود استفاده بکند.
اگر امریکایی ها می خواهند، با نیت خوب وارد مذاکرات شوند و خواست مشروع ملت مسلمان افغانستان را بپذیرد، این مسئله به آسانی حل می شود. اما اگر از پذیرفتن خواست مشروع افغان ها فرار می کنند و به بهانه های مختلف و با استفاده از نام صلح اهداف استعماری و نظامی خود را از راه سیاسی تعقیب می کنند و یا از راه تطمیع کشورهای دیگر، فشارهای بی مورد وارد می کنند، پس معنای این را دارد که علاقه ای با حل مسالمت آمیز معضل افغانستان ندارد.
امریکایی ها چنانکه در ماه نومبر گذشته در نشست دوحه، اتفاق کرده بودند که در نشست آینده در مورد خروج نیروهای خارجی و عدم استفاده خاک افغانستان در برابر کشورهای دیگر، گفتگو می شود. اما اکنون آن ها از آجندا مذکور به سوی دیگر سعی دارند و موضوعات تازه ای را به خواست خود اضافه می کنند. بناءً امارت اسلامی به امریکایی ها هشدار می دهد که اگر این وضعیت دوام بکند و امریکایی ها صادقانه وارد مذاکرات نشوند، امارت اسلامی مجبور می شود که گفتگوهای صلح و مذاکرات را تا زمانی که امریکا بجای فشار و تاکتیک ها برای صلح واقعی گام نگذارد، به تعویق بیندازد.

امارت اسلامی افغانستان
۱۴۴۰/۵/۹هـ ق
۱۳۹۷/۱۰/۲۵هـ ش – ۲۰۱۹/۱/۱۵م


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امارت اسلامی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   وای بحال ما که در قرن ۲۱ تحت ذعامت شما کوردلان بیسواد٫سیاه دل و دستار سیاه باید زندگی سیاه را سپری کنیم٫ درمقابل مجسمه های احماقت سر تعظیم فرود اریم واز شما اطاعت کنیم٫ درغیر ان ماگویا کافر هستیم.این هم شد زندگی.چه کسی یک قاچاقبررا میشناسد؟
عاقل

>>>   امارت اسلامی٫ حزب اسلامی٫جمعیت اسلامی٫نهضت اسلامی٫وحدت اسلامی و.... اسلامی. اسلام سر همه تانه بخوره٫ اگه شما براستی مسلمان میبودین٫ شاید روزوروزگار ما امروز ای قسم نمیبود.
پاکدل

>>>   امارت سیاه جهالت می خواهد مردم افغانستان را به دوهزار سال قبل مرحله غار نشینی جهالت باز گرداند، این دستور آی اس ای برای شان است اگر نکنند زندان درانتظار شان است

>>>   در شعری که شاید حدود 38 سال پیشتر خوانده بودم شیطان خطاب به زیر دستانش ميگفت:
نام خدا برید و به دل کار ما کنید.
و حال شیطان و شیطانیان نام تشکیلات جهنمی خودرا امارت اسلامی گذاشته اند.
ما مگر کوریم؟
مشک آن است که خود بوید نه آنکه عطار گوید.
نوکر نوکر در چانه زنی با بادار بادار این است نام مذاکرات طالبان و آمریکا

>>>   اگر این اعلامیه مهر وامضای ای اس آی را نداشته باشد معتبر نیست

>>>   به لحاظ خدا اين حلقه غلامان را بنام امارت اسلامي ياد نكنيد، در تمام اخبار و نشرات تان بگوئيد و بنويسيد كه تشكيلات غلامان اجنبي و دشمنان افغانستان. كدام عقيده و عملكرد اين اجيران مطابق اسلام و حكم اسلامي است.

>>>   امارت‌ قاتلین‌ ملت‌ وخدمتگذاران‌ استعمار‌ شما‌ ... عامل‌ آمدن‌ امریکا انگلیس‌ در‌ وطن‌ شدید‌ هرگاه‌ شما .... وطنفروش‌‌ غلامان‌ استعمار گم‌‌ و نابود‌ شوید‌ همه‌‌ مشکل‌ رفع‌ میشود

>>>   بخاطریکه زمستان دارد خلاص می شود شما نوکر های امریکا و خارجی ها باعث و بانی این هستید که امریکا در اینجا بماند زمستان که شد حرف صلح را میزنید و نزیک بهار که شد باز گپ جنگ و انسان کشی را پیش میگیرید....

>>>   برو بچیم کدام امارت کدام اسلام نفر درجه یک امریکا خود تان هستید ملت مظلوم ما را خر فکر نکنید همه ملت بیدار است.
فقط به اراده پروردگار یک روز چهره شما خاینین برای ملت هویدا وروشن خواهد شد.
اریائی تبار

>>>   نفر درجه یک خو غ وع است که همه دختران افغان را به فحشا تشویق کرده وهمه دختران جوان در موسسات خارجی مصروف عشق بازی همرای شا ن اند

>>>   آخر لامذبا مگر شما متعلق به مردم افغانستان هستید که نام ملت را به خود نسبت می دهید؟ پاکستان به شما گفته که تاآمریکا خارج نشده شما رضایت ندهید. چون وقتی آمریکا خارج شد شما که فرزندان نامشروع پاکستان هستید حتی استخوانهای مردگان را از گوستان بیرون کرده به پاکستان قاچاق می کنید. ص.از ابران.

>>>   اینها قاتلین مردم افغانستان هستند ملت رنجدیده ما تا شلاق زدن و کشتن زنان
کشور را در کوچه و بازار به زور نماز
خواندن ریش یکمتره ماندن را تاکنون
فراموش نکرده اند. و حاکمیت این علامان
را قبول ندارد. مردم ما شکر الحمداالله همه مسلمان است. ضرورت به طالب نیست که
دو باره ما را مسلمان سازد. اینها به نام اسلام تجارت میکند .

>>>   افسار طالبان دست کشورهای همسایه است وهیچ اختیاری ازخودندارن
ومنافع دیگران رابه منافع مردم افغانستان ترجیح میدهن
طالبان نوکراستن فقط کارهای بادارشان رااجرا میکنن
طالبان بیسواد وخودخواه ونادان استن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است