گارد ساحلی ترکیه ۲۶ افغانستانی را نجات داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ کد خبر: 156905 منبع: پرینت

نیروهای گارد ساحلی ترکیه طی عملیاتی در سواحل استان بالیکسیر ۲۶ تبعه افغانستان را که قصد سفر غیرقانونی به خارج داشتند، نجات دادند.
به گزارش شفقنا؛ نیروهای گارد ساحلی شهرستان آیوالیک از توابع استان بالیکسیر ترکیه پس از دریافت گزارشی مبنی گرفتار شدن قایق حامل مهاجران غیرقانونی با طوفان در سواحل این شهرستان وارد عمل شده و سرنشینان آن را از خطر غرق شدن در دریا نجات دادند.

نیروهای گارد ساحلی طی بازرسی از قایق مذکور ۲۶ تبعه افغانستان از جمله زنان و کودکان که قصد سفر غیرقانونی به جزیره میدیلّی یونان داشتند را نجات دادند.
این افراد پس از توزیع لباس زمستانی و غذایی گرم و طی مراحل قانونی به اداره اتباع خارجی شهرستان آیوالیک منتقل شدند.
گفتنی است عملیات‌های نیروهای امنیتی ترکیه در برابر ورود و خروج غیرقانونی مهاجران در سراسر کشور همچنان ادامه دارد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترکیه
مهاجر
نظرات بینندگان:

>>>   یونان خودش یه کشور بدبخت اروپایی مثل ایران در هزینه های خودش مانده غیرقانونی میخواستند برن یونان و بعد مثل ایران به یونانیها فحش بدهند که چرا امکانات و رفاه آلمان و انگلیس را به مهاجران نمیدهد؟

>>>   باید از کسانیکه دستگیرشدند بازجویی شود وقاچاقبرش
راپیداکنند وبه جزای اعمالش برسانند

>>>   رفتن به غرب به مرگ خود تان و يا عضو از فاميل تان نمي ارزد، خداوند قاچاقبران انسان را تباه نمايد كه پول مردم سأده ما را گرفته ، خودشان را مورد تجاوز، بي عزتي و حتي حبس طويل ايران ، تركيه ، يونان قرار داده و بعضاً خوراك ماهي ها ميسازند. اگر شوق كار شاقه مثل پاك كردن پارك ها تشناب ها، شستن حيوانات ، و حتي تن فروشي را دارد بخدا عايد آن در كابل زيادتر است، لطفاً خود و فاميل تان را ماتم زده و در بدر نكنيد، عزت و وقار تان در خاك تان.

>>>   دولت ترکیه باید همه افغان های قا نونی را دوباره به کشور افغانستان انتقال نمایند اصلا دولت افغا نستان دولت کثیف است اگر نباشد باید به وزارت خارجه ترکیه دستور بدهد که همه افغا ن های غیر قا نونی را از کشور شان اخراج و دوباره بر گرداند

>>>   ايراني هاي گرسنه و ديدو اند كه به نام افغاني خود را معرفي ميكنند. چون ترك ها ايراني ها را زياد بد ميبينند كه حتي لت و كوب شان كرده رد مرز شان ميكنند بنابرين ايراني ها در تركيه خود را افغاني معرفي ميكنند.

>>>   عزیزی که میگویی ایرانیها گرسنه اند خدا را شکر که افغانها گرسنه نیستند وزیر ترکیه ای در ایران علت ساخت دیوار در مرز ایران و افغانستان را مهاجران غیرقانونی افغان و گروههای تروریستی کرد اعلام کرد ایرانیها بخاطر روابط دوستانه بین ایران و ترکیه با ویزای سریع میتوانند ترکیه بروند تا بحال ترکیه رفته ای در کشورهای منطقه بدترین برخورد را ترکها با افغانها دارند حتی با عربهای سوریه چنین برخوردی ندارند حتی در خود ایران هم ترکها اجازه حضور افغانها در شهرهایشان را نمیدهند در گذشته قبل از دیوارکشی ترکیه در مرز با ایران افغانها برای مهاجرت غیرقانونی به ترکیه به شهرهای ترک نشین ایران میرفتند اما برای سکونت و کرایه خانه و ...هرگز چنین اجازه ای به افغانها نمیدادند سکونت در حد چند روز آن هم برای همراهی با قاچاقچیان انسان بود نه بیشتر

>>>   بله این همه شان ایرانی هستند چرا که ایرانی ها زیاد از ایران به خارج فراری هستند چرا که ایرانیها زنان و مردان شان عیش هستند و عیشی را دوست دارند اوجاه آزاد هستند من خودم ساکن تهران هستم میدانم یکی از دوستان رفت اوتریش خود را به نام افغانی معرفی کرد پنج سال میشود که اونجا هست

>>>   ایرانی‌ها خود را افغانی معرفی می کنند!!!!!!!! آن هم در ترکیه
شما افغان‌ها دیوانه اید خداوند عقل درستی به شما نداده

>>>   افغان ها در ایران با عزت زندگی می کنند و کسانی که بدنبال برهم زدن برادری بین ایران و افغانستان قطعا یا مزدور هستند و یا افراد ناآگاهی می باشند.
عایشه از ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است