عبدالله بیچاره ترین شخص در حوزه مقاومت
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۱    ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ کد خبر: 156879 منبع: پرینت

درحوزه مقاومت بیچاره ترین شخص اکنون عبدالله خان توخی است که نی دربین مجاهدین و مقاومت گران جایگاه دیروز را دارد نی بین اقوام پدری خودش پشتون ها و نه هم عبدالله مورد تایید امریکا است.

زیرا که مردم پنج ساله دوره ماموریت ناکام وی را مشاهده کردند، گذشته اینکه در سال ۲۰۰۹ دریک معامله سری به نفع کرزی، انتخاباتی را که برده بود، به آرای مردم پشت کرد و محروم ترین دوره حوزه مقاومت، زمان ریاست اجرایی عبدالله خان توخی است که بالای جوانان رستاخیز در تاریکی و روشنی روز بی رحمانه حمله صورت گرفت، اما عبدالله هرگز اقدامی نکرد و در مراسم جنازه سالم ایزدیار، خون ده ها مرد مجاهد و مقاومت گر ریخته شد، بازهم صبر عبدالله خان توخی، لبریزنشد هنوزم مثل ده ها قتل های زنجیروی حاکمیت کرزی، به پرونده ها رسیدگی نگردید.

ضعیف ترین کمیسیون انتخابات در تاریخ افغانستان در دوره حکومت وحدت ملی گماشته شده که ۳ ماه از انتخابات پارلمانی سپری شده هنوزهم از نتیجه ابتدایی و نهایی خبری نیست.
بگذریم که عبدالله در کنفرانس بن اول پافشاری به انتخاب رییس حکومت موقت پشتون از قندهار می نمود و سر انجام کرزی را انتخاب کرد و بعد ها گفت: در انتخاب کرزی اشتباه کردم.

اکنون با کدام دستاورد و شعارجدید وارد میدان می‌گردد؟
از عدم کفایت عبدالله است که حوزه مقاومت بعد شهادت استاد شهید و درگذشت مارشال فقید، پارچه پارچه شده است و اکنون که جناب احمد ولی مسعود، بخاطر احیای وحدت صف کاندیدای ریاست جمهوری گردیده، این آقا زاده توخی در مقابل ، خانواده عزت و عظمت تاریخ معاصر افغانستان با کمال پروی ایستاده شده، غیر از آجندای شخصی اش هیچ برنامه ای برای مردم ندارد.

کمال خوشباورانه است که از عبدالله توخی، انتظار داشته باشیم که اقتدار سیاسی ما را به مردم ما اعاده می نماید در حالیکه عبدالله عملا اقتدار سیاسی مردم ما در بن آگاهانه به درانی ها انتقال داد و به توصیه های خردمندانه رهبر معظم جهاد و مقاومت استاد شهید کوچک ترین توجه نکرد و غیر از یک مشت افرادی که منافع شخصی شان در کنار عبدالله خان توخی تامین است از وی حمایت می نمایند قاطبه حوزه مقاومت از خانواده مسعودبزرگ رحمته الله علیه، که پرچمدار عزت و عظمت تاریخ معاصر کشور هستند حمایت می نماید چهره ناکام تکراری را دیگر فرصت نمیدهند.

ضیا شریعتی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
حوزه مقاومت
نظرات بینندگان:

>>>   یگانه کار خوب‌ عبدالله همین بود که از دزدان لندغر و چپاولگران خود را دور ساخت و در آینده برای خود یک بینی خمیری ساخت چون در حوزه جاهلیت هیچ چیزی بدون بدنامی برایش نمانده بود.

>>>   هيچ تاجك هيچ هزاره هيچ ازبك به شكل پراگنده برد ندارد. يگانه گروه كه توان برد را دارد تنها و تنها ايتلاف ملي است. تمام توطه ها بخاطر از هم پاشي ايتلاف است. ولي ايتلاف پيروز ميدان است انشاالله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است