نشست دو روزه صلح در قطر از جانب طالبان تحریم شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۲    ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ کد خبر: 156824 منبع: پرینت

طالبان بصورت یکطرفه نشست صلح افغانستان در قطر را تحریم کردند.

گروه طالبان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که نشست این گروه با مقامات آمریکایی که قرار بود در قطر برگزار شود به دلیل وجود اختلاف در دستور کار این نشست برگزار نخواهد شد.

نشست دو روزه صلح افغانستان قرار بود امروز چهارشنبه بین طالبان و مقامات آمریکایی به میزبانی قطر برگزار شود، به دلیل اختلاف درباره چگونگی برگزاری این نشست و دستور کار جلسه، لغو شد.

«جان بس» سفیر آمریکا در افغانستان نیز درباره این نشست در توییتی اظهار داشت: گزارش‌ها درباره گفتگوهای طالبان و آمریکا در روز چهارشنبه دقیق نیست و طالبان باید همان اندازه که با رسانه‌ها گفتگو می‌کنند با افغانها نیز نیز گفتگو کنند.

یکی از منابع طالبان درباره عدم برگزار این نشست به «رویترز» گفت: مقامات آمریکایی تاکید داشتند تا طالبان با مقامات افغان در این نشست دیدار کنند.
همچنان دو طرف درباره اعلام آتش‌بس در سال 2019 اختلاف نظر دارند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست قطر
صلح
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان ترذورست این دشمنان کشور و مردم که یکبار همین رهبران طالبان افسران خلقی کمونیستی شوروی را برای بقدرت داشتن شان به افغانستنان اوردند خدا شرماند شان فراری پاکستان شد با همان خصلت وطنفروشی و قدرت طالبی و غلامی بودن شان حلقهغلامی پاکستان را بگردن انداختند و با قوای نظامی و استخباراتی پاکستان وارد کشور ما شدند و کشور ما را اشغال کردند بازهم ....طالبان ..... صفت را شرماند دوباره به پاکستان فرار کردند حال حلقه غلامی چندین کشور را بگردن انداخته تا انها را صاحب قدرت در کشور ما کنند اینباره هم انشاءالله این منافقین طالبان ترورست را در قدرت خواهی شان ناکام و شرمنده وخجالت زده میسازد ون روی منافق همیشه سیاه است و شرمنده و رسوا .

>>>   باسلام. طالبان وقتی سلاح را به زمین نگزارند یک گروه تروریستی است آمریکائیها با بیشرمی تمام در صدد است مشروعیت این گروه را برای دیگران بقبولاند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است