در میان جمعیتی ها با ثبات تر از ربانی نیافتم
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۲    ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ کد خبر: 156812 منبع: پرینت

من در میان جمعیتی ها با ثبات تر از صلاح الدین ربانی تاکنون نیافتم. آنهایی که قدرت، هیبت، صلابت، عزت و وقار تاجیکان را دو دسته تقدیم یک تیم کردند و رهبریت را با ماموریت معامله کردند؛ حق اتهام بستن را نیز ندارند.
آنهایی که جز معاون شدن و زیر دست بودن، فکری دیگری در سر ندارند؛ نمی توانند نمایندگی از تمام تاجیکان کشور کنند.

باور من این است که بار ها اعتماد و هویت تاجیکان را این آقای (قانونی) به معامله گرفته است و از این به بعد نیز می گیرد.
باور دارم که هنوز جلسه بن فراموش نسل های گذشته و نسل نو و روشن مان نشده است؛ که حالا یکبار دیگر ماموریت سیاسی را قبول بکنند و قدرت سیاسی را از دست بدهند.

هرچند زیاد دلخوشی نسبت به رهبران جهادی نمی توان داشت اما فکر میکنم که ایستادگی های اخیر این مرد درخور تامل است. اگر رهبر نماهای تاجیک اینبار نیز مامور سیاسی شوند گلیم شام جمع خواهد شد.

برخی از بزرگان مقاومت نقل می کنند که "باری آمر صاحب گفته بود، قانونی به یک دالر افغانستان را معامله می کند" اگر این نقل قول درست باشد دیگر نیاز به بحث بیشتر در مورد معامله های این آدم نیست.

شفیق پویا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمعیت
قانونی
ربانی
نظرات بینندگان:

>>>   این نقل قول درست است

>>>   عبدالله، فهيم، قانوني و بسم الله وقتي دالر هارا ديدند و برايشان چوكي هاي وزارت وعده داده شدند، هم به إستاد رباني از پشت خنجر زدند و هم به ارزش هاي جهاد و مقاومت. روي دالر از همه چيز پيش شان نازكتر بود. ديگر تعهد در مقابل و طن و مردم نداشتند و وجدانهايشان به خواب زمستاني فرورفت. اين معامله گران در مرحله اول حق تاجك هارا معامله و غصب كردند. اينها درراه خدا و ازادي وطن جهاد نكردند، بل جهاد غنيمت، ، چور، غصب وزر أندوزي كرده بودند.

>>>   درمورد معامله بن واضیع توزیع دهید جناب پویا چه قسم معامله کرده حق کی را معامله کرده آقای قانونی پلان برنامه خودرا درمورد انتخابات ریاست جمهوری اعلان کرده این حقش است تومیتوانید پلان خود را ارایه نماید که همرای کدام تکت انتخاباتی میروید این حق ندارید بگوید قانونی چه کارکرده ویامیکند قانونی هرکاری میکند هوادارانش همرایش هستند.
نبیل - شهیر

>>>   نه تنها قانونی بلکه تمامی رهبران اتلاف شمال معامله گر هستند و حاضر هستند به خاطر تامین منافع شخصی افغانستان را به یک دالر معامله کنند برای معلومات بیشتر کتاب بنام سی آی ای در پنجشیر را بخوانید همه چیز برای تان روشن میشود
قادری از شهر خواجه عبدالله انصار

>>>   جهاد را شما. خریدیم. هی.جهاد اگرجهاد. بود. تمام.شد.اگرقدرت.به .اندازه.گیریفتیم. هرکس. جهاد. کرد.به. خاطر خود. آخرت. شما. که. جهاد. نمی. شناسیم. چی. هست .اگر. میدانیم.پس. چرا.الان .جهاد .نمی کونیم. کفرکفراست. شوروی.با. آمریکا.چی. فرق.دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است