گروهی از پناهجویان در یک انبار متروکه در یونان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۰    ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ کد خبر: 156729 منبع: پرینت

پولیس یونان در جریان یک عملیات بالای یک شبکه قاچاقبران انسان، گروهی از پناهجویان را در این کشور پیدا کرد. این مهاجرین از یک انبار متروکه در نزدیکی شهر بندری تسالونیکی به دست آمده اند.
به گزارش شفقنا؛ گفته شده پولیس یونان با راه اندازی این عملیات در شهر بندری تسالونیکی یونان، ۲۲ مهاجر را از این انابر بیرون بیرون کرده است.

بر بنیاد اظهارات پولیس این کشور، آنان توانسته اند که در پیوند به این قضیه یک فرد مظنون به قاچاق انسان را بازداشت کنند. پولیس در تلاش است که افراد مظنون دیگر در پیوند به این قضیه را نیز دستگیر کند.

پولیس یونان پیوسته مهاجرانی را پیدا می‌کند که توسط گروه‌های قاچاقبران با تهدید و خشونت در قید نگه‌داری می‌شوند. قاچاقبران این افراد را به هدف دریافت پول از اقارب شان، نگه‌داری می‌کنند.

قاچاقبران بین المللی، مهاجران را با استفاده از رودخانه ایوروس، از ترکیه به یونان و سپس به کشورهای دیگر اروپایی انتقال می‌دهند.
مهاجرین و پناهجویانی که می‌خواهند به اروپای مرکزی و غربی بروند، سعی می‌کنند که در یونان ثبت نام نشوند.

هرگاه این گونه افراد به کشورهای اروپایی به ویژه آلمان برسند، ادارات مسئول به دلیل ثبت نشدن اثر انگشت شان در بانک اطلاعاتی اروپا، نمی‌توانند آنان را دوباره به یونان باز گردانند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
یونان
پناهجویان
نظرات بینندگان:

>>>   يك زمان افغان ها مهاجر بودند ولي حالا اين همه ايراني ها اند كه مهاجر ميشوند. افغانها از جنگ مهاجر ميشدند ولي ايراني ها از گرسنگي و درماندگي اقتصادي. در كشور كه نان پيدا نشود مردمش مجبور به هجرت ميشوند. مردم ايران از قديم فقير و بيچاره بودند و حالا فقير ترين شده اند و مجبور اند در انبار ها و جا هاي متروكه كشور هاي دنيا بخوابند چون پول اقامت در محل مناسب را ندارند. يكتعداد شان به مشكلات خود را تا ابهاي انگليس ميرسانند و انجا در جنگل ميخوابند به اميد اينكه به انگليس برسند و چند روزي شكم سير نان بخورند. اين است زندگي ايراني هاي عزيز كه همزبان ما اند دل ما براي شان اب ميشود ايكاش ما ميتوانستيم كمك شان كنيم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است