محب: میان دشمن خوب و بد تفکیک نخواهد بود
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۹    ۱۳۹۷/۱۰/۸ کد خبر: 156692 منبع: پرینت

حمدالله محب مشاور امنیت ملی رییس‌ جمهور در مراسم معرفی اسدالله خالد به عنوان سرپرست وزارت دفاع ملی، هشدار داد، کسانیکه جنگ می‌خواهند و برای منافع بیگانگان افغانستان را ویران می‌کنند، جلوی شان با تمام نیرو گرفته خواهد شد.
حمدالله محب، تاکید کرد که با کسانی صلح خواهد شد که از قلب آماده صلح هستند.

محب افزود: همانگونه که میان هراس افگن خوب و بد تفکیک نمی‌کنیم، پس از این، میان دشمن خوب و بد هم تفکیک نخواهد بود؛ کسی که جنگ می‌خواهد، افغانان را می‌کشد، برای منافع بیگانه‌گان، افغانستان را ویران می‌کند یا تهدید می‌آفریند، با تمام توان جلو اش را می‌گیریم.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محب
دشمن
نظرات بینندگان:

>>>   در افغانستان دموکراسی به ریشخند کراسی تبدیل شده است.
در زمان های سابق که رییس جمهور وزیری را به وزارت خانه یی به اساس فرمان خویش،پیشنهاد میکرد،این وزیر را وزیر دولت در امور پارلمانی گرفته به پارلمان میبرد تا از جانب نمایندگان ملت،رای اعتماد بگیرد و بعداً این وزیر به وزارت خانه خویش می آمد و راجع به پلار های کاری خویش به ماموران و کارمندان وزارت خانه،طی بیانیه ای معلومات میداد.
حالا رییس جمهور وزیری را به اساس فرمان پیشنهاد میکند.بدون رای پارلمان توسط مشاور امنیتی خویش به وزارت خانه ارسال میکند و وزیر جدید نیز مثلی که وزارت خانه از پدر و پدر کلان اش برایش میراث مانده باشد،شروع میکند به در فشانی و توضیح پلان های کاری خویش.
همان ضرب المثل قدیم یادم می آید که خانه عروس خبر ندارد،اما خانه داماد با دولک و دنبک،ما دستمال آوردیم را میخوانند.
یک دفعه بگذارید که شما از پارلمان رای اعتماد میگیرید،بعداً شما دستمال آوردیم را بخوانید.
این را میگویند ریشخند کراسی در افغانستان.

>>>   متعصبترین گروه همین اوغانها .....هستند۰
همین اوغان ها هستند که گاهی طالب میشوند، و گاهی گلبیدینی، گاهی داعشی، و حتی گاهی جنایتکاران خلقی و نجیبی ویا فاشیست های اوغان ملیتی میشوند۰ ولی بازهم خود اینها و رهبر های اینها بر اساس همان روابط تعصبات قومی و پشتونولی خود همه باهم یکی میشوند، یعنی چون همه اوغان هستند و باهم وجه مشترک تعصبی قومی دارند به اساس همان وجه مشترک باهم همبستگی و همکاری میکنند۰ خلاصه که تمام این وحشت و کشتار ها را همین اوغان ها میکنند، فقط به اشکال مختلف، ولی بازهم به اساس همان مشترکات قومی تعصبی از همدیگر دفاع میکنند و انگشت ملامت را هم با دیده درائی بطرف دیگر اقوام یعنی غیر اوغانها میگیرند۰

>>>   منظور واقعی محب آنست که وقتی آنها مجبور شدند اوغان های خود را زیر نام طالب بکوبند حتمن نماینده های قوم های غیر اوغان را هم زیر نام های دیگر خواهند کوبید۰ محب مثل غنی یک فاشیست به تمام معنی است۰ قسمیکه غنی خواهان عدالت بفکر خودش برای زندانیان جنایتکار بگرام شد محب هم میگوید که نمیگذاریم تنها گویندگان یک زبان خاص کوبیده شوند و یک راهی پیدا میکنیم تا غیر اوغانها هم حق و ناحق کوبیده شوند۰

>>>   قرررررررر پس از گ... زدن چهار زانو نشستن؟
وقتي كه طالب در لانه هاي اصلي شان به وزيرستان پناه برده بودند و دنيا گل و گلزار بود چرا طالب پروري كرده دوباره انها را شيرك ساختيد؟ باز زنداني هاي شان را گروپ گروپ رها كرده چرا تقويت شان كرديد؟ بعدا به بهانه گفتگو چرا براي شان دفتر بين المللي داده در روابط بين الملل شان باعث كمك شان شده از انزوا بيرون شان كرديد؟ بعدا چرا مورال نيرو هاي نظامي ملي خود را ضعيف ساخته به نوعي در رسانه ها و غيره به طالب مشروعيت بخشيديد؟ با صلح نمايشي يكروزه در عيد چرا بازهم شيرك شان ساختيد و مورال مردم را ضعيف ساخته و مردم را به تشويش انداختيد؟
شما انها را از صفر به صد رسانده ايد حالا ميخواهيد خود تان از صفر شروع كنيد؟
شرم اور است براي تان ننگ باد بر شما خايينين كه هم به وظن خيانت كرديد و هم به مردم.
متين خان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است