کرام‌الدین رییس فدراسیون فوتبال ممنوع الخروج شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۹    ۱۳۹۷/۱۰/۸ کد خبر: 156681 منبع: پرینت

کرام‌الدین کریم، رییس فدراسیون فوتبال کشور با چهار تن دیگر از مسوولان این نهاد، ممنوع الخروج شدند.
به گزارش طلوع، دادستانی کل اعلام کرد که این پنج تن را برای بررسی اتهام‌های آزار و اذیت جنسی و فزیکی اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشور، ممنوع الخروج اعلام کرده است.

کرام‌الدین کریم، رییس فدراسیون فوتبال، نادر عالمی، مسوول کمیتۀ دروازه بانان این نهاد، سیدعلیرضا آقا زاده، سکرتر جنرال، عبدالصبور ولی زاده، مسؤول ارتباطات ولایت‌ها و رستم کارمند فدراسیون فوتبال پنج تن هستند که افزون بر تعلیق وظایف شان از سوی دادستانی ممنوع الخروج نیز شدند.

جمشید رسولی، سخنگوی دادستانی در اینباره گفت: «تاهنوز از بیش از ۲۵تن تحقیق صورت گرفته است. از کسانی که بیرون از کشور هستند و ایجاب می کرد که برای تحقیقات از آنان نیز معلومات گرفته شود، معلومات گرفته شده است و یک سلسله پیشرفت‌هایی وجود دارد.»

در همین حال، روزنامۀ گاردین، در گزارشی، ادعاهای تازه‌ای را در بارۀ آزار و اذیت اعضای تیم ملی فتبال بانوان کشور فهرست کرده است. گاردین این ادعاهای وحشتناک را از قول سه عضو تیم ملی فتبال بانوان کشور مطرح کرده است، اما به علت مشکلات امنیتی از افشای نام‌های شان خودداری کرده است.
یکی از این بانوان ادعا کرده است که کرام الدین کریم، بر وی تجاوز کرد و سپس تهدید کرد که هرگاه به خانواده‌‌اش و یا رسانه‌ها چیزی بگوید، اورا خواهد کشت.
دو بانوی فوتبالیست دیگر نیز ادعا کرده‌اند که از سوی کرام‌الدین کریم، آزار و اذیت جنسی و فیزیکی شده اند و آقای کریم آنان را تهدید کرد که خاموش بمانند.

دیدگاه کرام الدین کریم، در بارۀ اتهام‌های تازه پخش شده در روزنامۀ گاردین، بدست نیامد، اما آقای کرام پیش از این، ادعاهای آزار و اذیت جنسی و فیزیکی بانوان فوتبالیست را رد کرده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ممنوع الخروج
رییس فدراسیون فوتبال
نظرات بینندگان:

>>>   این اصلا عوام فریبی است فکر کنم درین دستگاه عدلی و قضایی اصلا ظرفیت محاکمه افراد چون کرام الدین کریم وجود ندارد .
این فقط یک دستگاه محافظه کار است که حتی در بسیاری موارد اشرف غنی را هم اغفال کرده معلومات غلط برایش میدهند .
کرام الدین کریم کسی نیست که زور این محافظه کاران به او برسد .این را هم لوی خارنوال و هم ریس قوه قضا ییه با دستگاه محافظه کارش بخوبی میداند .
فکر کنم در نهایت کار قصه وزیر مخابرات اغای وحیدی تکرار میشود مطبوعات مصروف میشوند ولی اخر کار اعلان میشود که اتهامات وارده عاری از حقیقت بود و برات گرفت . همین دستگاه قضایی بود که وحیدی را دشمن اشرف غنی ساخت .و در نهایت با تحویل معلومات غلط وی را اغفال کرد.

>>>   پنجشیری باشد وکار جنسی نکنه محال ست ولا اگه امکان داشته باشد از بچه بازی ولواط شروع تا زنکه بازی وفحشا وهزار بی بند وباری وغلدر مابی دیگر پنجشیری ها اول نمره هستند درین مسایل.
حسن غمکش

>>>   سلام خب این کاری ندارد کمی پول به یک قاچاق بر می دهد و بسیار محترم مانه مثل خیلی ها از مملکت خارج می شود .

>>>   حسن غمکش مثلیکه غم خودت را هم خورده باشند.

>>>   Salam
اگر تجاوز به دخترها وجنایت واقعیت داشته باشد.برای همیشهبه از دنیا ممنوع الخروج،وبه دار آویخته شوند.افتخار بر فا میل های سپورت مین که ازمزد دختران بی عفت خود لذت میبرند.خانمهای خود را به سپورت روان کنند،عاید بیشتر بدست می آورند.
باشنده کابل.

>>>   محاکم افغانستان در مقابل پول وقدرت تسلیم اند.تا زمانیکه مسعودیان وباند شورای نظار در قدرت اند محاکمه جنایتکاران محال است.
باشنده خنج.

>>>   بسیار قیودات وضع کردند همین طور می شود بیادر اگر کمی آزادی بدهند برای مردم چنین مثل حیوان در هر گوشه وکنج وکنار کسی به کسی تجاوز نمی کند.
دموکرات

>>>   خالده پوپل را تجاوز نكرده دروغ ميگوييد كي ميداند در كدام جاي ديگر با كسي ديگر بوده باشد سر اين تلك كرده باشد هيچ كس واقعيت را نميداند

>>>   شرم باد قوم ايشچي ساز را كه از پيش كردن ك... و ك.. هم ابا نداشته و صرف ميخواهند قدرت تمام ادارات افغانستان در دست خود شان باشد.

>>>   سلام به دوستان تاجك و ساير اقوام محترم كشور!
برادران عزيز و بزرگوارم خصوصا تاجكان عزيز!
بنظرم بخاطر گناه يك نفر يا چند نفر همه مردم يك قوم را توهين كردن كار درست نباشد. ميدانم دست اجانب خصوصا همسايه هاي بد ما در كار است تا اتفاق ما را خدشه دار سازند و از اب گل الود ماهي بگيرند. شما باور كامل داشته باشيد كه پشتون هاي هم وجود دارد كه مخالف افراد متعصب خود اند. من نميگوييم متعصب وجود ندارد بلكه دارد من نميگوييم ايشچي ساز نداريم، داريم. ولي همه ما ايشچي ساز و متعصب نيستيم. شخصا خودم به فرد فرد هموطنم افتخار ميكنم و به زبان ها و عنعنات و فرهنگ غني و رنگارنگ و تاريخ پر افتخار ما ميبالم و همه را مربوط همه ما ميدانم.
پاينده باد وحدت و برادري هزاره تاجك ازبك پشتون و غيره اقوام كشور. لعنت بر متعصبين همه اقوام ما كه در بدر ما ساختند.
پوپلزي


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است