قابل توجه غرب زده ها، مانکن ها و گودیگک ها !
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۸    ۱۳۹۷/۱۰/۵ کد خبر: 156640 منبع: پرینت

تکیه بر باد!
ترامپ رسماً اعلام کرد: تمام نظامیان امریکا را از سوریه خارج می‌کند. قبلاً نیز برخی سیاسیون افغانستانی گفته بودند که زلمی خلیل‌زاد صریحاً به آنها گفته است: رئیس جمهور ترامپ به من مأموریت داده است که تا انتخاباتِ آیندۀ ریاست جمهوری امریکا، جنگ در افغانستان باید پایان یابد؛ تا زمینه‌ی خروجِ امریکا از این کشور فراهم گردد.

احتمالاً ترامپ قصد دارد خروج از سوریه و ختمِ غایله‌ی افغانستان را از دستاوردهای سیاستِ خارجی خود در انتخابات آینده قلمداد کند و حتی به قیمت بقای اسد و مشارکت طالبان در قدرت، پیروزی جمهوریخواهان و کلیدداری کاخ سفید را بار دیگر به دست آورد.

با خروج احتمالی امریکا و غرب از افغانستان، غرب‎زدگانِ مرعوب و مزدور و اسلام‌ستیزانی که در این هفده سال به بلندگو و سخنگوی اشغالگران و استعمارچیان تبدیل شده‌اند؛ از همین اکنون در تدارک یافتنِ یک سوراخ موش برای خود باشند! در چنان روزی، روزگارِ تباه و سیاهِ یتیمان غرب و تفاله‌ها و زباله‌های امریکا در افغانستان واقعاً دیدنی خواهد بود! البته این سرنوشتِ محتومِ تمام کسانی است که بر بادِ امریکا و غرب تکیه می‌کنند و کاخ سفید را قبله‌ی خود قرار می‌دهند!

مسیح ارزگانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سگ شویان
غرب
نظرات بینندگان:

>>>   جناب ارزگانی صاحب!
همه این افرادی را که شما نام برده اید در اروپا و آمریکا و یا حداقل ترکیه و هندوستان و دبی اقامت دارند و پاسپورت های شان در حیب شان می باشد همچنان تمام سرمایه های را که از اینجا اندوخته اند در بانک های آنجا پس انداز کرده اند.
پس بدون هیچ مشکلی می روند و با کمال احترام و آبرومندی در آنجا با فامیل خود به زندگی با تمام امکانات اجتماعی، صحی، تحصیلی و غیره دامه می دهند. فرزندان آنها در بهترین مکاتب و پوهنتون ها درس می خوانند و برای خود آینده درخشان می سازند.
اما کسانی مثل من و شما که بی خود دم از وطن و وطن دوستی می زنیم می مانیم با این وطن و تمام مشکلات و دربدری های آن و در نهایت با هزار بلاتکلفیی های اقتصادی و اجتماعی و مشکلات روانی این دنیا را وداع گفته و فرزندانی را از خود بجا می گذاریم که آنها از ما بدبختر بوده و برای یک زندگی بهتر خود را به هزار راه زده تا چگونه ویزه یک کشور خارجی را به دست آورند و یا از طریق قاچاقی به کدام کشور دیگر بروند و در آنجا در هتل و رستوران بصفت گارسون کار نمایند و یا هم دریور کدام تکسی شوند.
اگر شما به این قسم زندگی افتخار می نماید!!! آفرین شما!!!!!!
پس قضاوت با شما که کی بر باد تکیه کرده است؟ امثال من و شما یا آنها!!!!!

>>>   این متن کاملا احساسی وباادبیات غلط ومنحط است که ادبیات يک تحليلگر سیاسی وفرهنگی نیست .گرچه خود مخالف غرب وشرق هردو ،هستم
شیوای بلخی

>>>   آقاي ارزگاني،
خاطر جمع باشيد اين عقبنشيني تاكتيكي است.
امريكا ماندني است تا ختم رژيم ايران.
اينها يك عده سربازاني اند كه بايد به خانه مراجعت كنند.

>>>   اقایی ارزگانی غرب زاده گان باد آورده را هم شما آوردید اگر باز این خیال را در سر دارید که به برامدن امریکا باز بازان اشپش رونق خواهد کرد و اشپش بازار دوباره روی کار خواهد شد و خردوان وزیر پادوان ریس خواهد شد و چور چپاول را یک جز از ....خود خواهید ساخت این بعید است دیگر دوران دالخوری شما به پایان رسیده امریکا مهم نیست که باشد یا نباشد حالا مردم از آن یال های وحشی و لشکر های اشپش تان هراس ندارد و همین وطن پرست های شرق و غرب روی تان را سیاه وچتلی را در دهان تان خواهد کرد

>>>   مسلح ارزگانی!
جشن کرسمس برایت مبارک باد.

>>>   واقعا همين طور است . كرايه غار هاى موش نسبت به خانه ها جندين برابر بلند تر مى شود .

>>>   نظر دهنده هاى محترميكه در بستر هاى كرم دالر هاى امريكايى خوابيده ايد و عساكر بادارانتان امنيت شما را كرفته است . شما تا جه وقت مى خواهيد كه امريكا امنيت شما را بكيرد وبه شما دالر بدهد تا راحت مصروف عياشى باشيد ؟ايا مادام العمر ؟

>>>   تکیه بر باد کرده است غنی
نا مگر جای باد از او بر آید بمب
بمب و باد هر دو باد نصیب غنی
تا شود ملتم ر6ا از این خرچنگ

>>>   پاکستان نکبت و مزدورانش دامن این ملت را رها کردنی نیستن

>>>   این گزارش واقعی است و با متن بسیار عالی ظریفانه نوشته شده واقعن شاهکار است

>>>   برادرانی که حاشیه علیه « مسیح ارزگانی » بافتید اگر نمی دانید بدانید« مسیح ارزگانی خود نیز تابیعیت کشور استرالیا را گرفته و از این بابت خیال او هم راحت است و غصۀ در دل ندارد. ما و شما انشا الله همراه با اشک دیدگان یتیمان وطن در کشور ویرانۀ خود با مشتی ستیزه جو و تروریزم بنام طالبان شیطان و داعش خون آشام به فکر آیندۀ خویش برنامه داشته باشیم .
آشنا.

>>>   يارا چي بگوييم؟ هرچه بگوييم يا شرقي تان خفه ميشود يا غربي تان. پس هيچ چيز نميگوييم چون مزدور شرقي و غربي ندارد تفاوت شان اين است كه ان يكي دالر و يورو و ين ميگيرد و ديگرش كلدار و تومان و روبل . ولي از نظر دانشمندان اقتصاد دالر و يورو و ين بهتر از كلدار و تومان و روبل است.

>>>   برادر ! باز يك جنرال دوستم را خداوندج پيدا خواهد كرد تا چاره ساز نجات بقاياي يك رژيم شود و مردم از هرگوشه نزد او جمع شوند و خداوند ان دوستم را هم به بركت اين كارش كه نجات جان مسلمانها است تا زنده است در قدرت نگهدارد و پادشاهي دهد.
چه فكر ميكنيد ايا دوستم كه به هر نوع چيز بد مشهور است مفت دوستم شد ؟
نخير! او باعث نجات جان بيست ميليون مسلمان كه به كمونست بودن متهم بودند گرديد.
وقتي خداوندج ميفرمايبد كسي يك انسان را از مرگ نجات دهد گويا همه دنيا را نجات داده. حالا هم ميدانيد كه خداوند ذره ها را حساب ميكند پس اگر يك نفر را كسي ميكشد عذاب جاودان در اخرت در انتظارش است و هيچ عملي نيك دنيايي او را ازين عذاب نجات داده نميتواند چون خداوندج واضح ساخته كه حق بنده را نميبخشد و همچنان واضح ساخته كه قاتل را نميبخشد.
حالا برويد تصميم كشتن همه مردم را بگيريد و يبينيد كه خداوندج چگونه چاره براي شان ميسازد.
البته اينجا جنرال دوستم را به حيث مثال ذكر كرده ام و طرفدار هيچ كدام رهبر فعلي نيستم كه بعدا غلط فهمي كرده دعو زدن را شروع نكنيد.
معلم نصرالدين

>>>   متن بالا نوشته یک طالب عقده مند است که سالیان دراز با قصب زمین و مال مردم شکم خود را پرورانده

>>>   اگر سنجیده و واقعبینانه در بربادی و نابودی کمکها خارجی به افغانستان و از دادن فرصت ها کارشناسانه نظر اندازی نمایم همین گودیگه کان و حاشیه خوران غرب اند که افغانستان را به این حالت رسانیدند.اگر ترامپ، ترزامی،خانم میرکل و دیگران از نفش این میکروبهای غربی اطلاع حاصل کنند که گویا از تابعیت ان کشورها سوء استفاده وبه کشورآبایی خود اینها رحم نکردند به یقین که تابعیت را از ایشان گرفته آنها را به زندان خواهند انداخت. حکومت بعدی باید این کار را عملی نماید. بخاطریکه کمکها و صلاحیتها همه نزد این مردم بود.
رحمتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است