دوام تراژیدی خون در خیابان‌!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۸    ۱۳۹۷/۱۰/۴ کد خبر: 156627 منبع: پرینت

تروریستان طالب در رویداد خونین دی‌روز کابل ده‌ها تن از هم‌وطنان بی گناه مان را قتل عام کردند.
حمله بر اماکن غیر نظامی و کشتار افراد ملکی جنایت بشری است که طالبان سال‌هاست انجام می‌دهند.
دی‌شب در طی ۱۱ ساعت درگیری ، تروریستان بیشتر از ۱۰۰ انسان بی گناه این سرزمین را در دل شب سلاخی کردند و هیچ وجدانی تکان نخورد.

بارها تاکید کردیم طالبان یک گروه تروریستی اند که برای تامین منافع بیگانگان آدم می‌کُشند و گروپ‌های تروریستی باید از راه نظامی سرکوب و نابود گردند.
کسانی که طالبان را جریان مشروع سیاسی می‌خوانند و با نگاه‌های ناسیونالیزم قومی در پی تبره جنایات آنان می‌باشند بی تردید درین کشتارها شریک اند.
حکومت حامد کرزی هیچ‌گونه‌ اراده سیاسی برای حذف و نابودی طالب نداشت و بر عکس در راستای تقویت، مشروعیت بخشی سیاسی وبزرگ‌نمایی انان کار کرد.

کرزی پس از ریاست جمهوری اش در نقش سفیر غیر مستقیم طالبان به کشورهای منطقه سفر کرد و اجماع منطقوی را در حمایت از طالب شکل داد. سفرهای کرزی سبب شد تا روس‌ها و ایرانی‌ها طالبان را حمایت سیاسی و نظامی کردند/می‌کنند.

پیروی حکومت وحدت ملی از سیاست‌های غلط و قوم گرایانه حامد کرزی در برخورد با طالبان و فشارهای سیاسی کشورهای حامی طالبان در منطقه سبب شد تا اراده امریکایی‌ها نیز در راستای نابودی این گروه تروریستی سُست شود.
ادامه سیاست تضروع و امتیاز بخشی‌ها برای طالبان دوام تراژیدی خون را در خیابان‌های کشور تضمین می‌کند.

ف فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تراژدی خون
حمله
نظرات بینندگان:

>>>   حامد کرزی و اشرف غنی احمدزی هردو شان به این کشور و مردمان ا ن خیانت کرده اند و به ترورستان طالبان کمک و مدد رسانده اند که همین کار این ها سبب شده تا ترورستان طالبان بدون هیچ ترس واهمه با حملات انتحاری و انفجاری شان بدستور و پلان ای اس ای و ارتش پاکستان کشور ما را ویران و مردم ما را اعم از نامی و غیر نظامی را بشهادت برسانند اگر انتحاری های انها هم بدست نیرو های مسلح کشور گیر شوند همکار انها استانکزی ریس امنیت ملی و ارگ در خدمت شان هستند و نه اعدام میگردند و نه زجر و تکلیغف میبینند چند صباح در مهامان خانه های امنیت ملی خوراک خوب و جای خواب و رخت خواب برایشان داده میشود و دوباره رها میگردند.

>>>   مارا به گونه دگری میکشند و خود
ایستاده بر جنازه ما گریه میکنند
طارق

>>>   خدا ج مهربان است كه ارامي شود من فكر نميكنم كه در دنيا يك نفر هم طرفدار نا ارامي در كشور خود باشد. هيچ كدام ما و شما گناه كار نيستيم اين بد بختي سر ما و شما امده خدا خودش بهتر ميداند كه دليلش چي است كه هر جاي دنيا جنگ چند سال بعد ختم شده ارامي شده ولي وطن و مردم مظلوم ما و شما نسل به نسل روي ارامي را نديدند. طفلك هاي وطن ما دلك هايشان از نا ارامي ميلرزد. هر كه پاچا شد معلم نصرالدين رعيت شد گناه اين معلم نصرالدين ها چيست.؟
بياييد پشتون من تاجك من هزاره من ازبك من عزيزان من فكر كنيم چرا دل هاي ما پر از كينه عليه يكديگر ما است؟ بخاطر كه من اب ميگويم و تو اوبه و ان يكي سو ؟ ولي وقتي الله ج ميگوييم و محمد ص ميگويم همه يك چيز تلفظ ميكنيم.
پس روي خدا ج و روي محمد ص را ببينيد و همديگر را نكشيد و اولاد همديگر را يتيم نسازيد و بغض و كينه و تعصب نژادي و زباني را از دل بيرون كنيد لطفا.
معلم نصرالدين

>>>   بدون شک طالب و داعش و القاعدهتروریستان وحشی هستند ولی گروه های جهادی و به ویژه آنهای که در دولت هستند به مراتب مخربتر به مضر تر به مردم و حکومتدای خوب هستند، این دلالان فساد پیشه هم در حکومت بودند و هم علیه دولت تخریب کردند، جلو حکومتداری خوب را با فساد و جلو سرمایه گذاری های داخلی و خارجی را با اختطاف گرفتند و کشور را به بحران بردند( شورای نظار، وحدتی ها، جنبشی ها و سیافی ها، گل بدین ها) همه وهمه فاسد ترین و ذلیل ترین گروهک های هستند که وجودیت اینها مثل دانه سرطان به مردم ما خواهد بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است