معصوم استانکزی رهبر ستون پنجم در حکومت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۹    ۱۳۹۷/۱۰/۳ کد خبر: 156620 منبع: پرینت

برای مبارزه جدی با تروریسم لازم است که ارگان های استخباراتی از افراد آلوده به تروریسم تصفیه گردد!

معصوم استانکزی به همگان از آفتاب کرده روشتر است که رهبری ستون پنجم در درون دولت را برعهده دارد و در ارتباط با سرکردگان تروریسم از جمله اعضای فامیل خود عباس استانکزی است.

سال گذشته رادیو دویچه وله آلمان و آسوشیتدپرس به اسنادی دست یافته بودند که معصوم استانکزی هر روز با سرکردگان طالبان از جمله عباس استانکزی تلفنی صحبت می کند.

استخبارات یک کشور به مثابه اعصاب یک کشور عمل می کند، تا زمانیکه اعصاب کشور از افراد آلوده به تروریسم مانند معصوم استانکزی تصفیه نگردد پیروزی بالای تروریسم امری محال است، لذا چیدن یکی دو مهره که در عکس العمل به تحقیر طالبان در ابوظبی و آرایش انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفته است.

یک امر کوتاه مدت، موقتی و از بیم به انزوا رفتن کامل ارگ نشینان است و تا اینکه مهره اصلی تروریسم در راس اداره استخبارات کشور باشد مبارزه با تروریسم به جای نمی رسد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استانکزی
ستون پنجم
نظرات بینندگان:

>>>   صحبت کردن شاید به نفع حگومت بوده باشد استانکزی پاک ترین وصادق ترین آدم است نباید از روی تعصب همه را دشمن معرفی کرد
ر

>>>   اشرف غنی و معصوم ستانکزی هر دو مدریت و مسولیت تقویه، تجهیز، تمویل و توسعه طالبان و داعش را دارند و به همین منظور امریکایی‌ها انتخابات را به تقلب کشیدند، ورنه اشرف غنی ۳% هم نمیتوانست ری بگیرد، چنانچه در انتخابات پرلمانی بار اول کمتر از ۳% رائ داشت. امروز دیگر مثل آفتاب بر مردم معلوم است که بنیانگزار داعش و طالب یعنی‌ دولت آمریکا، چه مرام‌های شومی را به کمک اشرف غنی دیوانه در این منطقه عملی میکند.

>>>   این تحلیل کاملا صحیح است. اگر دولت و رئیس جمهور در هدفش جدی و صادق است، و واقعا تصمیم دارد از این شکست ها نجات پیدا کند و ملت از حقارت خارج شود اول باید استانکزی را بر طرف کند. چون با بودن جاسوس آنهم در راءس امنیت ملی تمام برنامه های امنیتی (وزارت داخله و دفاع و... ) افشا و شکست می خورد. ( ا )

>>>   ستانكزي يكباره بيخ و تنه كشيد و تا حال كس نميداند كه چطور بزرگ شد، يك فارغ مكتب مخابرات و بعداً بنقل قول خودش فارغ حربي پوهنتون ، چگونه ميتواند كه يك استخباراتي موفق باشد.

>>>   اینک سا عت درست یازده بجه شب است و معصوم ستا نکزی برکنار شد از ریا ست عمومی امنیت ملی زیرا بی کفا یت ترین شخص در همه رستها بود
زمری

>>>   بيكاره ترين ، فاسد ترين تروريست و خاك فروش مانند استانكزي در نظام فاشيستي غني نديده ام

>>>   كسيكه در باند امين فاشيست و جنايتكار بوده باشد، هرگز صادق بوده نميتواند.

>>>   استانکزی یک مهره اصلی ستون پنجم در داخل دولت است که در این هیچ شک وتردیدی وجود ندارد اگر این شخص در پست امنیت باشد به ناکامی امرلله صالح واسدالله خالد کوشش زیاد بخرچ خواهد تا این دو چهره جوان فعال وضد پاکستان را بیکفایت و ناکاره معرفی کند.

>>>   جائزة تاسف است به همچو اتهام شاخ دار!!!
عباس ستانكزي از قلعه عباس ولسوالي بركي برك و ومعصوم ستانكزي از قريه كتب خَيل ولسوالي محمداغه!
اين دو نَفَر باهم هـيچ خويشاوندي ندارد صرف به يك قوم مربوط است كه افغانستان شمول وميلون نفري است!!!
ايا اين گناه شان است؟
مرگ به تعصب!
نوروز

>>>   نوشتهء از موسي ظ را اينجا كاپي ميكنم:
ملا نصرالدین به پولیس شکایت برد که دزد اسبابش را از خانه دزدیده است. پولیس گفت، حتماً پنجره‌های خانه محکم نیست، برو کلکین‌ها را حفاظ بگیر. هفته بعد ملا دوباره شکایت آورد. پولیس از حفاظ کلکین پرسید. ملا گفت کلکین‌ها را میله فولادی گرفته است. پولیس گفت، حتماً دروازه خانه مشکل دارد، برو دروازه خانه را هم محکم کن. هفته بعد همان ملا بود و همان شکایت از دزد. پولیس گفت، حتماً دودکش خانه کلان است، برو دودکش را تنگ کن. سه روز بعد ملا دوباره شکایت آورد.

یک عسگر پولیس که خیلی هوشیار بود از ملا پرسید، «ملا صاحب، تو که دروازه خانه‌ات را قفل می‌کنی، کلید را کجا می‌گذاری؟» ملا گفت، همانجا بغل دروازه روی میخ آویزان می‌کنم؛ در جیبم زیاد شرنگ شرنگ می‌کند.

حالا غنی همان کار ملا را می‌کند. کلکین دروازه را میله فلزی گرفته، کلید را بغل دروازه روی میخ امنیت ملی آویزان کرده که زیاد شرنگ شرنگ نکند.
شما مطمئن باشيد كه به تصديق مقامات استخباراتي جهاني و تمام قضاياي كه در داخل رخ داده ، استانكزي رئيس عمومي امنيت ستون پنجم و أجنت پاكستان و طالبان است و جاي كليد داني را به طالبان همه وقته نشان داده و ميدهد
مهاجر كابلي

>>>   تعهد غني به استخبارات پاكستان، استانكزي نماينده شمارا در رياست استخبارات افغانستان حفظ ميكنم بشرطيكه تبليغات و مخالفت تان را در برابر نيروهاي شمال و در صورت ضرورت با فرستادن نيرو در دفاع از من( غني) ادامه دهيد. غني متعهد به حفظ منافع ستراتيژيك پاكستان در افغانستان است همانطوريكه كرزي بود.

>>>   رئیس امنیتی ملی حق ندارد که وارد فاز سیاسی شود و با تروریست ها صحبت کند و حق ندارد که با دشمن در تماس باشد.

>>>   استانکزی جاسوس نه بلکه آدم بیکفایت است و اهلیت پیشبرد ریاست امنیت ملی را ندارد، در این بخش ستون فقرات دولت را تشکیل می دهد یک آدم فعال ، کارکشته و دانش آموخته اطلاعاتی باید استخدام شود.
به امید نابودی دشمنان انسانیت!
شمس تمنا

>>>   معصوم ستانیکزی یکی از پر اثرگزارترین چهره معاصر کشور میباشد که بدون ایشان حکومت فعلی اصلآ بقا ندارد و کسانیکه از همچو اشخاص و افراد وطندوست مانند اقای ستانیکزی بیم و هراس دارند انها در اخور دشمنان مردم افغانستان تغذیه میشوند و یاهم در گرو شبکه های جاسوسی کشور های همسایه قرار دارند
عبدالله اندرابی از کالیفورنیا

>>>   بجز فرزندان وطن پرست حزب دیموکراتیک خلق دیگران نمیتوانن جواب دندان شکنی بدشمنان افغانستان بدهند
غفوری

>>>   استاد ربانی هم توسط این شخص ترور شد

>>>   استانکزی صادق ترین ووطندوست ترین فرد درین حکومت است ،نظرات تعصب بار به نفع اشرار است ، استانکزی غصب نکرد بانک ندزدید ، با دزدان وغاصبان همدست نشد، ریاستیکه 70فیصد پرسونل آن از یک ولایت باشد استانکزی چی کرده میتواند ؟
ر

>>>   ستانکزی شاید پاک و صادق باشد اما مدیر و مدبر نیست.
زیر ریشش انتحاری ها موتر سوار میگذرند مگر جناب شان همیشه خینه را بعد از عید به کار میبرند.

>>>   کسانی که میگویند معصوم استانکزی بان ندارد و دزدی نکرده از دیگر خیانت های ان که بگذریم اقای شهزاده شاهد نماینده مردم کنر و عضو شورای عالی صلح بصراحت در تلویزیون ها بیان کرد که معصوم استانکزی در زمانی که ریس دبیر خانه شورای صلح از جمله همکار ما بود ماهانه ده هزار دالر را از یک سفارتخانه خارجی در کابل میگیرد اگر ارتباطات جاسوسی استانکزی نمیبود انجینر فاضلاب را ایا کرزی بحیث دبیر خانه شورای عالی صلح و اشرف غنی احمدزی بحیث سرپرست وزارت دفاع و بعداش بحیث وزیر دفاع به خانه ملت معرفی کرد اما رای گرفته نتوانست سپس بحیث ریس مومی امنیت ملی با دادن پول بیشتربرای وکلای مجلس نماینده گان استانکزی را در پست ریاست امنیت ملی جابجا شد واز روزیکه این شخص ریس امنیت ملی شده و گلبدین را بنام مصالح با خود یکجا کرده همه دیدند و میبینند که طالبان ترورست جاسوسان و غلامان پاکستان دقیق و پلان شده و جا های حساس را هدف جنایت شان قرار داده اند و درینکار خاینانه شان موفق به انجام جنایت گردیده اند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است