امرالله صالح به عنوان سرپرست وزارت داخله معرفی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۹    ۱۳۹۷/۱۰/۲ کد خبر: 156585 منبع: پرینت

امرالله صالح به عنوان سرپرست وزارت داخله معرفی شد.

حکم ریيس جمهور در مورد تعیین نامزد وزیر وزارت امور داخله و معرفی‌شان به شورای ملی!

به تأسی از حکم مندرج فقره ۱۱ ماده شصت و چهارم قانون اساسی، تعیین و معرفی محترم امرالله صالح، بحیث نامزد وزیر وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان، منظور است.
وزیر دولت در امور پارلمانی موظف است کاندید متذکره را با رعایت صراحت فقره ۳ ماده نود و یکم قانون اساسی جهت اخذ رأی تایید به ولسی جرگۀ شورای ملی معرفی نماید.
محمد اشرف غنی
رییس جمهوری اسلامی افغانستان

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
وزارت داخله
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا یک شخص کار کشته تحصیل کرده که این پست برایشان مناسب است تبریکات زیاد امید وارم که تصفیه سازی تحت نام های مختلف ازبین رفته یک وزارت نمونه گرددهمه اقوام خودرا دراین وزارت بیا بم

>>>   بلاخره لاف های بیجای برمک خالی از اب درامد او همیشه میگفت هیچ قدرتی نیست که اورا برطرف وبرکنار نماید او همیشه بر قدرت ونیروی خارجی ها انکا داشت وداخلی هارابه پشیزی نمی خرید اما بیخبر ازین که وقتی ارباب بزرگتر بخواهد کوه را از جایش میکند چه رسد به برمک که نزد انها سنگ ریزه ای بیش نیست امید واریم که اقای برمک سر عقل امده باشند ودیگر ازین لاف های بیجا نزنند وهم دیگر بیهوده بالای بیگانه ها زیاد حساب نکنند که خارجی ها فقط تابع منافع واستراتیجی خود هستند اگر نان باشد نانخور زیاد است وجهره ای دلار وپوند به اندازه ای گرم است که پیر وملا وشیخ را به رقص می اورد ومجددی را به استخاره ورویای صالحه !!! وامیدارد چه رسد به من وبرمک وعین وغین وکرزی وحکمتیار و... اشتباه نکنید که بنده خودرا با کرزی و...برابر نمودم شایدکدام خورد ضابط باشم هیج جیز نیستم یک مامور متقاعد اما بهتر از همه ای انها حد اقل مستقیما مزدور نیستم اما این که دیگران مرا فروخته باشند ودر قطار ملت اسم مارا هم در جای داده باشند نمیدانم اگر روزی اسم مراهم در شمار غلامها ومزدور ها بخوانند بدانید که من خود امضا نکرده ام حتما کار دیگران است
تبنگ چی

>>>   دیده میشود که این گودیگگ تاجک چگونه بازیچه دست کوچی زی قرار گرفته است ، آنهم در موقع انتخابات ساختگی که در پیش رو است.شاید هم دل به این خوش کرده که با ریس جمهوری شدن کوچی زی پست وزیری گرفتی است.
فقط هموطنان ما باید بدانند هر آنچه که از زبان این دلقک ها بیرون می آید فقط برای فریب مردم و مخشوش کردن افکار عامه است .بااین همه مخالفت ها فقط پالان نو میخواست.

>>>   بسیارخوب شد

>>>   امرالله صالح از بسيار وقت بدين سو بلي گوي قبيله شده بود. نام تاجك و تاج تاجك را به زمين زده بود و سر تعظيم به حاكم زي ها فرود اورده و در مرثيه خواني هاي زياد پشتونوالي مرثيه خوانده است. و با داشتن سه تا داماد پشتون نبيره هاي خود را هم از خود بيگانه نموده است.

>>>   امرالله صالح وامثال آن بارهاتوسط اینهاخریدوفروخت شده اندولی هرگزبه خودنگرفته اند.شرم تان باد.
زیارمل

>>>   در اين وضعيت نا به سامان و اسفاه امرالله صاح اشتباه ميكند كه پشت را
قبول كند تباهي و زوال خودش است حيف آش كه چنين اشتبه كند
اگر من جاي او ميبودم هر گز با تيم خايين غني كار نه ميكردم

>>>   در افغا نستان دیگر هچ کسی مسلکی نبود در بین 40 میلون نفر که صا لح را پیدا کردند

>>>   ماه اول بى صلاحيت ماه دوم زير تهديد ماه سوم مانند ديگران رخصت و يا تاير اشتپنى.
ح ع

>>>   جنبش سبز همانطوری که انتظار میرفت سیا از اب درامد ورهبرش که از سالهای متمادی بدین سودر سلک این سازمان کار میکر بیش تر چهره ای خود را نمایان ساخت در شرایط فعلی اگردریکی از سازمانها استخبارتی فعال نباشی ریاست را نصیب نمیشوی چه رسد به معینیت ووزارت ونیز همه میدانند که تغییرات وتبدلات در کشور های مستعمره از سوی استعمار گران صورت میگیردنه ممثلین وغلام های انهاازین رو تکهنات بیشتردر موردانتصاب افای امرالله ودلایل انتخاب انها را در بیرون از مرز ها جستجونمایم نه در حلقه های فاشیستی ارگ کابل رویکرد هرچه باشد نتیجه این که افغانها ضعیف تر از ان اند که با ای اس ای مقابله بتوانند در زمان نجیب وکمونیستها اگر کاری هم صورت میگرفت از سوی کا جی بی انجام میشد خوب اگر امرالله خان واقعا ان بلند پروازی های که دارددر برابر دوحمله ای تروریستی به زودی یک عمل انتقامی هم انجام دهد ولو اندک بازهم موفق خواهد بود
مولانا قربان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است