تغییرات جدی در نتایج ابتدایی انتخابات می آید
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۷    ۱۳۹۷/۹/۲۹ کد خبر: 156544 منبع: پرینت

کسانیکه نام‌های شان در لیست ابتدایی نتایج انتخابات قرار گرفته، برندگان واقعی و نهایی انتخابات مجلس نمایندگان نمی‌باشند.

سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی اعلام کرد: در نتایج ابتدایی که اعلام شده است فیصله‌های قبلی کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی که درباره شکایات مربوط به روز انتخابات بود و برخی از آن شکایات رسیدگی شان منجر شده است به ابطال آرای برخی از مراکز و محلات رایدهی و آن در نتایج ابتدایی درنظر گرفته نشده است، آن فیصله‌ها جمع فیصله‌های که در نتایج ابتدایی صورت خواهد گرفت، طبیعتاً تغییرات جدی را ممکن است در فهرست‌ها ایجاد کند.

اما کمیسیون انتخابات اعلام داشت که در روزهای نخست هفته آینده نتایج ابتدایی انتخابات مجلس نمایندگان کابل و نتایج ابتدایی سه ولایت باقی مانده نیز اعلام خواهند شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نتایج ابتدایی
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   زیرا آنها تنها قسط اول رشوت شان را به مسؤلین کمیسیون انتخابات پرداختند،هنوز باقی قسط ها مانده است.
از طرف دیگر در داو بالایی،بعضی کاندید ها پول های زیاد تر به چوکی پارلمان خواهند داد،بنأ یا برنده های اعلان شده پول زیاد تر بپردازند و یا نام شان از لست برنده گان حذف خواهد شد.
زیرا بازار آزاد به اساس عرضه و تقاضا کار میکند.و هر کسی که در حراجی پول زیادتر بپردازد،جنس حراجی به او فروخته میشود.

>>>   به نظر من این کمیسیون انتخاباتی خریطه تمام وکلای دزد خائن را خالی خواهد ساخت آخر الامر نفر دلخواه خود را که از بالا ها مشخص شده برنده خواهد اعلان خواهد نمود.هر روز بهانه جوی میکند که رای ها نرسیده بایمتریک نسده فلانی شکایت کرده جای سوال این است همبن وکلای دزد از برای خدا و یا خدمت به مردم و وطن کار میکند اکثریت مطلق جامعه خوب میدانند این کثیف زره به خداوند و قران باور ندارند همه در فکر تاراج وطن چور چپاول معادن کشور خدمت و معامله به همسایه تاراج دارای عامه این پلید کاری دیگر ندارند مزدور همسایه ها هستند پول همسایه ها است مثرف میکند لعنت خدا برین وطن فروشان.

>>>   بسیار شرم اور و مسخره است که در راس که اداره ملی یک شخص که سند دوکتورا ازکشور مصر دارد این قدر اعتبار نهاد دولتی را به مسخره گرفته حتما بیش چشم ایشان را شش لک افغانی معاش گرفته که از واقعیت ها انکار میکنند، امیدواریم شاهد روزی باشیم که شرمنده ورو سیاه ماموریت تان ختم گردد ببینم تان باز که چه جواب دارید
قیام

>>>   در این فاصله ممکن است کسانی دیگر پول بیشتری پیشنهاد کنند. لذا در این مزایده فقط کسی برنده نهایی خواهد بود که بیشترین پول را به کمیسیون بدهد. ننگ و ....بر این کمیسیون .... و اهل معامله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است