هيچ چيز در انتخابات تغيیر نخواهد كرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۱    ۱۳۹۷/۹/۲۶ کد خبر: 156501 منبع: پرینت

به اميد تغيیرات در انتخابات آينده ننشينيم، آرزوهاي بيهوده نكنيم، تصميم گيرندگان تصميم گرفته اند چه كسي رییس جمهور باشد و با چه نيرنگي آن را بر مردم حاكم كنند!

دنيا را همان اقليت تصميم گير مديريت مي كند نه اكثريت خاموش، جنگ و ناامني را اقليت ها ميكنند، اما مسوول اكثريتي هستند سكوت كرده اند و ناظر جنگ هستند!
اگر هضم اين جملات سنگين است برات و نميدانيد بگذار با مثال زدن روشن تر شود.

غني و دار دسته اش يك اقليت در مقابل نيروهاي، عطا، عبدالله، دوستم و محقق است اما مي بينيد آنها را بي صلاحيت، تحقير، تبعيد، اخراج از دولت كرد. سكوت و عدم عكس العمل جدي آن اكثريت باعث اين كار بود كه همه را نيست و نابود كرد.

حالا مي آیيم روی موضوع ما ملت در قبال اين رهبران؛ عبدالله، عطا، دوستم، محقق و... هر تصميمي مي گيرند ما در مجلس چَك-چًَك ميكنيم مي رويم آسوده در سكوت مي خوابيم، أصلاً نمي انديشيم چه تصميمي گرفته اند و چه آينده اي در انتظار ما است؟!
هيچ چيز تغيیر نخواهد كرد مگر اينكه ما از خواب خٌفته بيدار بشويم و ببينيم در دنياي ما چه مي گذرد؟

دِل به مذاكرات نبنديم آن براي فريب مردم جهان است كه سالها شده از آن در سياست خارجي استعمار جديد استفاده ميشود. از مذاكرات كره شمالي تا مذاكرات ورود تركيه به اروپا، از مذاكرات خلع سلاح عراق تا ليبي، از مذاكرات مخالفان سوريه با دولت، تا مذاكرات مجاهدين با نجيب، از مذاكرات بن تا بلخ، از عبدالله با غني تا مذاكرات طالبان با دولت...
كدام اينها به نفع مردم كشورهاي ضعيف سود داشته است جز بدبختي و استمرار خواسته هاي غير مشروع؟!

مردم ما أگر قاطع و بيدار نباشند، از رهبران خود نخواهند؛ هرگز از خواست هاي شان عقب نشيني نكنند با جديت تمام پيگير حق خود نباشند، با يك مذاكرات ديگر آن اقليت اكثريت را خاموش خواهد كرد مانند گذشته،ما مي مانيم و آرزوهاي بيهوده!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
تغییر
نظرات بینندگان:

>>>   قابل توجه کمیسیون های غیر مستقل انتخابات و همچنان سمع شکایات!
انتخابات ۲۰۱۴ را خوب بخاطر داریم و پیامد اش را نیز تا حال از یاد نبرده ایم که به عنوان عجایب ترین انتخابات جهان کماکان شمرده شد و پایان یافت و مردم افغانستان مردمی که جز صلح و آرامش خواستار چیزی دیگر در هیچ دورانی نبوده اند به نتایج آن زمان تن دادند، اما با برگذاری انتخابات دور هفده هم باز دوباره معلوم شد که در این کشور همه واژه ها عکس واقعیت است و اینجا واژه ی مستقل را غیر مستقل بهتر معنی میدهد. نتایج همه ولایات یکی پی دیگری اعلان شد و تقلب گسترده را آشکارا به نمایش گذاشت، دوباره کمیسیون های غیرمستقل نشان دادند که اینجا در این جغرافیای بی در و پیکر فقط پول، تعصب و تبعیض حرف اول را میزند و آنچنان اینان روند مردم سالاری را به ظن خود شان دور میزنند که گویا این مملکت صاحب ندارد و صاحب راستینش که همانا همین مردم خون بر کف اند را از یاد برده اند.
هشدار که اینبار نمیتوانید با امانت الهی و رای پاک مردم و بخصوص رای پاک مردم هرات بازی کنید و عده یی را با انتصاب خلاف انتخاب به خانه ملت ببرید و آنچنان که میخواهید به قول خود تان انتخابات برگذار کنید. ما اینبار از حق مان نمیگذریم و بزودی این نارضایتی را به رخ تان خواهیم کشاند.
میرویس " سُهیل "

>>>   کاشکی همان رقم قدیم حکومت شاهی میبود وهمگی میفهمید که ریس جمهوری از یک قوم است وبس حالا
چی حال است سر چوکی هرکس میگه که مه در رس
قدرت شوم که قوم وطایفه ما صاحب پول و زورشوه
قدیما همگی میفامید که زور وقدرت فقط از خانوده شاهی است دیگه کلگی رعیت بود وخلاص..عبدال

>>>   نسبت به محقق عطا عبدالله وامثال این غ صد مرتبه بهتر است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است