ترسیدن از امریکا یعنی چه؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۰    ۱۳۹۷/۹/۲۱ کد خبر: 156421 منبع: پرینت

خلیلزاد به مخالفان معامله امریکا با طالبان اخطار می دهد، که اگر تن به این معامله ندهند، با خشم آمریکا مواجه خواهند شد.

خلیلزاد همچنان واضح ساخت آمریکا تصمیم خود را گرفته که از افغانستان عنقریب خارج میشود، بیش ازین امید پشتیبانی مالی سیاسی و نظامی از امریکا را نداشته باشند.

این اخطار ها پس از آن اعلام شد، که قرار است هزاران تروریست انتحاری و انفجاری در نتیجه این معامله از زندانها رها شده و وارد شهر و ده شده و جهنم جدید در راه است.

به باور این قلم وقتی آمریکا با تمام قدرت و هیبت خویش به چند نفر تروریست ساخت خودش، ساخت پاکستانی ها،و حمایت قومی چند نفر پشتونیست نظیر خلیلزاد، کرزی، غنی و گلبدین تروریست بزدلانه تسلیم میشود، ترسیدن از آمریکا یعنی چه؟
امریکا از افغانستان می رود، هرچه زود تر گور خود را گم کند.
این کشور قرنها است که بی امریکا زندگی کرده و باز هم خواهد کرد.
تنها نبود آمریکا برای آنانی دشوار است، که از قدرت و ثروت امریکا برای شان کاخ های مافیایی ساختند.

اولین کسی که از افغانستان فرار می کند گلبدین به پاکستان است. وقتی پای او به افغانستان رسید همه چیز دگرگون شد.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
استعمار
نظرات بینندگان:

>>>   گلبیدین حکمتیار باساس گفته یک امریکا الاصل سال ها قبل زمان جهاد مردم ما در برابرتعرض قشون سرخ شوروی سابق با گرفتن پول بیشمار از کشور اسراییل سند جاسوسی و قبولی دستورات از انکشور را رسما امضاء کرده است که تا هنوز ان سند پا برجا است گلبیدین نه تنها که جاسوس و غلامی کشور اسراییل را باخود دارد علاوتا غلام بچه و فرمانبردار ای اس ای پاکستان و چند کشور عربی هم است گلبیدین یکتن از جاسوسان بیگانه وطنفروش قاتل مردم کشور ما بخصوص قاتل ۶۵۰۰۰ کابلی است که به همین اساس گلبیدین را قصاب کابل یاد میکنند .

>>>   امریکا هفده سال شمارا دالر باران کرد اما شما بجز فساد دزدی اختلاس کاری نکردید هم با دزد بودید هم با صاحب خانه، کرزی شش صدملیون دالر را مصرف اشرار کرد ، جنگ سالارهای دزد بجز زراندوزی مصروفیتی نداشتند ، ترامپ چی ضرورت دارد که پول وخونش را ضایع سازد ، برای ترامپ چی فرق میکند که مردم افغانستان درچی شرایطی زیر اثرکدام حکومت وزمامداران زندگی میکند خداکند افغانستان برای مردمش به دوزخ تبدیل گردد برای ترامپ چی ارزشی دارد وچی ضرری؟
ترامپ به ایتن ضرورت دارد که پولش مصرف نشود سربازانش شهید نشوند ، این برایش بهترین حالت است،
ر

>>>   باسلام اگر قبل از این برخی نسبت به امریکا خوشبین بودند الآن این واقعیت برای همه آشکار شده که فتنه ای اصلی زیر سر امریکا است آیا بعداز مدت هفده سال حضورش در این کشور وپیمان نامه امنیتی چه گُلی را به سر مردم افغانستان زده !!! هموطنان عزیز خودتان فکری برای کشور بکنید به مردم اعتماد کنید وبه خدا توکل نمائید. طالبان هم متوجه باشند با زور نمیتوانند در افغانستان حکومت کنند راه مبارزه با اشغالگران خارجی نا امنی وکشتارمردم نیست. اگر میتوانید به خود آمریکای ها ضربه بزنید.

>>>   خوب است

>>>   ترس از آمریکا این هست که دولتمردان و بعضی از مدعیان روشنفکر و به اصطلاح سیاسی کشور ما در افکار عقبمانده و ارتجاعی و تک حزبی و دیکتاتوری منجمد شده اند و لذا آزادی و دموکراسی و قوانین حقوق بشر جهان و مدرنیته آمریکا و کشورهای آزاد را کشش و تاب تحمل ندارند و از روی عجز و ناتوانی می خواهند در جهل و عقبماندگی و تحجر و بر بریت 1400 سال پیش بمانند و درجا بزنند و بپوسند و کشور را نیز به نابودی بکشانند.

>>>   بنظر من تا این که هر روز کشته شویم .یک کشته شدن بهتر از آن است. بگذارید آمریکا از کشور ما برود. از کشور چین کمک می گیریم. فقط یکی از این معادن لاجورد را به چینی ها واگذار کنید به دست و پای ما می افتن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است