از قدرت نمایی خلیلزاد تا مظلوم نمایی جان بس
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۱    ۱۳۹۷/۹/۲۱ کد خبر: 156418 منبع: پرینت

از هر پیام خلیلزاد جز تکبر، اخطار و پیروزی طالب و آزادی انتحاریان از زندانها کدام پیام امید بخش به آینده را نمی شنوید. اما سفیر جان بس با مظلوم نمایی و بیچاره نمایی آمریکا در جنگ " بین الاوغانی" اشک انسان را از چشمان جاری می سازد. او به جواب هر پرسش صرف یک جواب دارد، "ما اینجا صرف به کمک به افغان ها آمده ایم، ما نه در انتخابات شما مداخله می کنیم و نه کاری در جنگ و صلح بین ا فغانی شما داریم. ماموریت ما صرف دالر تحویل دادن به دولت شما و بین افغانی است و بس"

این در حالی بود که در نخستین روز های تقرر خود آقای جان بس امپراطور شمال را اخطار داد که از امر ارگ سرپیچی نکند ورنه B52 به سراغش خواهد آمد. اما امپراطور آنرا نا شنیده گرفت. بعد سر و کله خلیلزاد پیدا شد، که از آدرس امریکا به امپراطور اخطار داد که " ۲+۲ را ۸ اشتباه نگیرد". ولی امپراطور خلیلزاد را اصلا تحویل نگرفت. بعد نوبت اخطاریه توسط مایک پنس معاون رییس جمهوری امریکا به آدرس امپراطور شمال رسید، باز هم امپراطور آنرا نا شنیده گرفت تا اینکه ترامپ با یک تویت خود تاج امپراطور شمال را به سر میز دست نشانده خود در ارگ کابل گذاشت.

واقعیت این است که از آن وقت تا حال اوضاع افغانستان بگونه دراماتیک تغییر کرده است. یک روز سفیرک به دلجویی نزد امپراطور سابق می رود، روز دیگر نزد سلطان بزرگ فساد زانو می زند و روز سوم نزد امیر تروریستان با چک های سفید می رود.

به نظر می رسد که سفیر یک کشور ابر قدرت را که دعوای شیر و سلطان جنگل می کند، در محاصره ۵ کفتار " بین اوغانی" نظیر خلیلزاد، کرزی، غنی، اتمر و گلبدین تروریست قرار دارد. سفیرک چنان راه گم و سر خورده شده که از سفیر شدنش در کابل پشیمان است.
سفیر ابرقدرت متکبر و خرپول را کفتار های "بین اوغانی" تا آن حدی راه گم و ترسانده اند که از ترس گاهی همراه همسرش به مزار شیر پنجشیر با همراهی مار آستین پناه می برد.

واقعیت این است که امریکایی ها را کفتارهای "بین اوغانی" در همدستی به پاکستانی ها چنان ترسانده که جنرالان چهار ستاره ی ناتو اعتراف می کنند تروریستان "بین افغانی" و "بین الپاکستانی"، "بین الروسی" و "بین الایرانی" شکست ناپذیر اند به جز از فرار دیگر راهی باقی نمانده.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
جان بس
نظرات بینندگان:

>>>   وبلاخره به اصطلاح امپراتور شمال در مقابل بابای ملت زانو زد و با تضرع و ندامت از کارکردهایش در یک ګوشه بدور از هرنوع کلانکاری و بلند پروازی ابا ورزید

>>>   همین کفتار ها کار را خراب کرده اند نه امریکا و نه سفیر اش درین کشور دولت امریکا و سفیر ان جان بس نمی خواهند که رابطه شان با کلان های قوم چه ازبک و تاج و هزاره و غیره باشد و چه کلانکار های قوم پشتون همین کفتار های دوسره است که مشکل خلق میکنند هم به امریکا و هم بمردم کشور ما افغانستان همین کفتار ها خود را دوستان امریکا و مردم افغانستان قلمداد کرده اند و بن بست فلی جنگ کشور ما را با ترورستان طالبان قوم خودشان از مداخله و سنگ اندازی رهبران قوم تاج و ازبک و هزاره به امریکایی ها گوشزد کرده اند در حالیکه اصل قضیه معکوس ان است سوال درینجاست که چرا امریکایی ها دروغ پردازی ها و عوام فریبی های همین کفتار را درک نکرده و حرف های انها را باور میکنند .

>>>   افغانها متکبر مغرور ومزدور هستند اما افراد خارجی متو.اضع با ادب وبال نزاکت هستندهرچند توانا باشند بیمورد مانندخلیل زاد اخطار نمیدهند

>>>   باسلام . ببنید ترامپ نمونه وچهره واقعی خارجی ها است از نزاکت وادبش همین بس که حکام سعودی را به "گاو" تشبیه کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است