برداشت آزاد: برداشت مقایسه ای سهمیه بندی
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۸    ۱۳۹۷/۹/۱۷ کد خبر: 156367 منبع: پرینت


برداشت آزاد

برداشت آزاد

برداشت آزاد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت آزاد
سهمیه بندی
نظرات بینندگان:

>>>   .... که از موضع هزاره ها خود را صاحب همه چیز ساختید، در دولت به مقام معاونت و وزارت و... تکیه زدید اما برای دفاع از حق مسلم آن خانم که پستان در دهان طفلش گذاشته و سوالات امتحانی را حل میکند و یا محروم ترین جوانان که در روی برف نشسته به سوالات پاسخ میدهند تا در رشته مورد علاقه شان ادامه تحصیل بدهند هیچ کاری نکردید حد اقل به سر اشرف غنی به مانند خودش که بالای دیگران چیغ میکشد فریاد نکشیدید و در مقابل طرح کثیف سهمیه بندی دانشگاه ها جواب نه ندادید !!! لا اقل ترک اعتراضی این پست و مقام های فاقد صلاحیت که آسان است. آیا وجدان دارید ؟ از زمین و زمان صدای اعتراض بلند شد اما از شما فریب خوردگان زرق و برق دنیا نه.از چه میترسید بد بخت ها مگر از مرگ که سر انجام هر موجود زنده است چیزی دیگری بالا تر است ؟ آیا از روح ولی نعمت تان شهید مزاری خجالت نمی کشید که تا آخرین لحظه حیاتش از عدالت فریاد کشید و امروز در قلب هر هزاره و حتی در قلوب عدالتخواهان سایر اقوام جا دارد ؟ خجالت نمیکشید که باز در هر مناسبت از عکس آن مرحوم در کنار عکس های خود سوء استفاده نموده و مظلوم ترین مردم این سرزمین را فریب میدهید؟ اگر اعتقاد به خدا دارید از خدا بترسید و اگر به خدا باور ندارید حد اقل مرد باشید همانند شهید مزاری....

>>>   گوشهای این هزاره ها چقدر دراز است
وقهرمانها قهرمان زایده از حالا قهرمانی را از آن خود ساخته است

>>>   از این به بعد خر ها نیز از طریق سهمیه وارد دانشگاه می شوند لطفا نام آن را نیز تغییر دهید. خرستان یا الاغستان کابل و ... انسان ها در موسسات خصوصی درس بخوانند و دولتی را برای خرها خالی کنند.

>>>   ولایت‌های ارزگان، زابل، غور، بادغیس، دایکندی، بامیان، نورستان، کنر، نیمروز، پکتیکا و سمنگان توسط دولت افغانستان به عنوان ولایت‌های توسعه نیافته شناخته می‌شوند.
در کشور های اروپائی نیز سهمیه ای برای دانشجویان خارجی وجود دارد.

>>>   ای کاش عکسهای هزاره های وحشی که بخاطر وحشی بزرگشان یعنی ....فیر میکردند را نیز نشر میساخت.
....

>>>   این عکس را باید به مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نمایش گذاشت و گفت که در افغانستان تعلیم و تحصیل بر اساس سهمیه بندی قومی به پیش می رود. در نتیجه عکاس این عکس هاجایزه نوبل در فن عکاسی را نصیب خواهد شد.

>>>   جالب اش این است که دانش آموزان دو عکس آخر وقتی فارغ شدند در رده های بالای قدرت مقرر میشوند.

>>>   همین هایی که خواندند چه کردند؟
صد ها هزار نفر بیکار.
چند روز پیش در پروگرام صبح و زندگی،یکی از فارغان فاکولته حقوق را نشان داد که در پل محمود خان در سر تبنگ پلو فروشی میکرد.
نه سیستم درسی معیاری مطابق بازار کار وجود دارد و نه هم بازار کار کافی برای فارغان.

>>>   چون بود اهل انتحار و ترور
از جنايت در او اثر باشد
هيچ سهمى نكو نخواهد كرد
آدمى را كه اهل شر باشد
انتحارى گرش برند به دانشگاه
جاهلی است و پر خطر باشد
كى توان فاريابى يا تخارى گفت
آنكه را مسكنش، كنر باشد
روى خوبى نبيند آن ملكى
پادشاهش که بی بصر باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است