جمعیت با کاندید مستقل در انتخابات ریاست جمهوری
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۳    ۱۳۹۷/۹/۱۵ کد خبر: 156313 منبع: پرینت

صلاح الدین ربانی تصمیم حزب جمعیت دربارۀ انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

رهبر حزب جمعیت اسلامی افغانستان، در حاشیه نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو ناتو در یک کنفراسن خبیر به خبرنگاران گفت که حزب جمعیت اسلامی چندین گزینه برای اشتراک در انتخابات ریاست جمهوری دارد که بیشترین آن، داشتن نامزد مستقل در انتخابات ریاست جمهوری است.

ربانی اضافه کرد: گزینه‌های مختلف داریم، البته گزینۀ که بیشترین اعضای محترم شورای رهبر جمعیت اسلامی افغانستان از آن حمایت می‌کنند، داشتن یک کاندید مستقل در انتخابات پیش رو است و اینکه چه کسی کاندید می‌باشد در نتیجه مشوره‌ها شورای رهبری تعیین می‌شود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب جمعیت
کاندید مستقل
ربانی
نظرات بینندگان:

>>>   اگر اشتباهات آمر مسعود را تکرار نکنید یعنی از سیاف دوری و با ازبیک و هزاره صادقانه ائتلاف نمائید برنده انتخابات خواهید بود.در غیر آن بهتر است که هزاره ، ازبیک و حامیان دکتور لطیف پدر ام راه را برای ائتلاف تاجیک ، هزاره و ازبیک صاف نموده و داکتر پدرام را به نامزدی ریاست جمهوری معرفی نمایند.

>>>   جنایت کاران شناخته شده جمعیت .هیج گاه برنده نمیشوند.
باشنده کابل.

>>>   همینطور شنگ سیاسی تان معلوم کنید تا مردم و جهان بدانند که دراین کشور مردم دیگری هم استند که ادعای رهبری سالم را دراین وطن دارند باخت و بورد نتیجه درک مردم است آمدن در میدان مبارزه مهم است جهان به این باور است که پشتون ها همه کاره اند ما حرکت تان را به فال نیک میگیریم خداوند به همراه تان تا در راه رفاه عموم مردم تلاش کنید و این قلدر بازی پایان یابد و هر فرد این وطن حس کند که شهروند این وطن است و این دست بازی ها قطع کردد انشاء الله.
خارکش

>>>   آقای ربانی انتخابات خلاص خواهد وشما شاید هنوز هم به توافق نخ اهد. رسید ،علت عدم توافق جمعیت اسلامی در نامنسجم شدن در تعین یک نفر درست است ،چون چندین نفر میخواهد در آینده از این حزب رییس جمهور شود ، امید در مقابل غنی یک انتخاب درست داشته باشید
عبدالله ریحان

>>>   قصه تو در کله پزی مفت است همین طور که امریکا به دستور خلیل زاد انتخابات شورای ملی را لغو کرد انتخابات ریاست جمهوری هم مفت می شود

>>>   صلاح الدين بچيم از خودت اين كار ساخته نيست ، جلال را تقويت نمائيد يك چيزي كرده ميتواند ، مانند ترامپ يك اكت را ياد دارد

>>>   برداشت من از "كانديد مستفل " اين است كه يك شهروندِ واجد شرايطِ كانديداتوري ، خودش مستقلانه و بدون حمايت ِ سياسيِ كدام حزب ؛ بعنوان نامزد رياست جمهوري ، وارد كارزار انتخاباتي شود.
اينكه صلاح الدين خان ميگويد جمعيت ، كانديد مستقل ميداشته باشد منظورش را نميدانم ، يعني اگر كسي از جانب تنظيم جمعيت براي احراز پست رياست جمهوري سال ١٣٩٨ خورشيدي ، معرفي و حمايت شود به او كانديد مستقل گفته نميشود بل موصوف كانديد پيشنهادي از جانب جمعيت است.

>>>   بهترین گذینه کاندید مسقل برای ریاست جمهوریافغانستان برای جمعیت داکتر یارمحمدحیدرزاده است او از خود برنامه آبادی رفاء کشور با خود دارد که باید جمعیت از او حمایت کند.

>>>   ما فقط به کاندید آقای جلال ربانی رائ میدهیم.

>>>   ها ها ها ها ما پشتون ها تا ابد ریاست جمهوری را در اختیار داریم تاجیک ها آرزوی کله خامی نکنید ما به زور انتحار و تقلب هم شده خود رییس میشویم.

>>>   تنظیم جمعیت فکر میکنم که تا اکنو ن مانندخرگوش در خواب رویا میباشد یک سوال که از تنظیم جمعیت دارم این است که در مدت زمان که ریاست جمهوری ، وزارت دفاع ملی ، وزارت خارجه ، وزارت داخله، ریاست عمومی امنیت ملی وچنددین وزارت ها، ریاست های مستقل به شمول بانک در اختیار شما بود وتقریبآآن را میراثی وغنیمتی گفته در چنگال تان بود واز الف تا به یا در قسمت استخدام از معینان ، روسا ، مدیران ، مامورین وحتی محافظین وصفا کاران از یک گرو وقوم خاص که مربوط به ولسوالی پنجشیر بود که همه شان بدون اهلیت وشایستگی وتجارب کاری از پنچر مین گرفته تابه سقو، نابای ، موتر وان ، مستری وکلینررا شامل کار واستخدام نمودیدوحتی کارمندان مسلکی وباتجربه را منفک وخانه نشین نمودیدجز به مردم ولسوالی پنجشیر دیگر به کدام اقوام بخصوص به افراد وابسته بهتنظیم جمعیت دیگر ولایات نمودید که این بار باز میخواهید که از نام ونشان سیاه روی جمعیت سوی استفاده نماید وخاک درچشم مردم به پاشید دیگر اکنون مردم هوشیار شده چهره های شیطانی وتقلبی وخود فروخته شما را شناخته اند

>>>   واقعاَ داکتر یارمحمدحیدر زاده بهترین کا ندید برای ریاست جمهور است

>>>   این ....تا بحال از استقلالیت یک کاندید نمیداند. دوم اش اینکه این موضوع چی ارتباطی به گفتن در کنفرانس ناتو داشت و یااینکه بابه ات خبر ساختی تا بات کمک کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است