طرح غلط رییس‌ جمهور شاه !
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۴    ۱۳۹۷/۹/۱۴ کد خبر: 156308 منبع: پرینت

افغانستان به خاطر همین برخوردها جور نمی‌شود، مثلا جوانان حضور کمال سادات را به عنوان نماینده‌ی شان در حکومت توهین به میلیون‌ها جوان می‌پندارند، رییس‌جمهور شاه به او یک وظیفه مهمِ دیگر هم می‌دهد.

کمال سادات کم کارترین مدیر، بی‌کفایت‌ترین آدم و متعصب‌ترین چهره در میان جوانان شناخته می‌شود. او به معینیت جوانان اکتفا نکرده و فراتر از آن در مواردی جنجالی دخیل است.

او در کنفرانس‌ها و گنگره‌های و نشست‌های که در کابل دایر می‌گردد حتی در پیوند به جوانان و صلح، جوانان را به کابل دعوت کرده‌است/می‌کند که از یک قوم هستند.

سال‌پار وقتی من برای بیات‌ها کار می‌کردم در پیوند به دعوت جوانان از غزنی در نشستِ صلح اعتراض کردم، متأسفانه کسانی را او به کمیته ولایتی صلح غزنی معرفی کرده‌بود در نشستِ گنگره صلحِ جوانان در کابل شرکت کردند. در سایر ولایات عین قصه.

او که به چهره‌ای منفور میان جوانان افغانستان مبدل شده و مردم خواستار برکناری‌اش هستند، شنیدم ارتقا کرده‌اند و به عنوان مشاور سیاسی رییس‌ جمهور شاه برگزیده شده‌اند. حال یک کار باید صورت گیرد او از مقام معینیت جوانان برطرف گردد. بقیه رییس‌ جمهور شاه اگر تاج و تخت‌اش را هم به او می‌بخشد کار خودش است.

صبور بیات


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس جمهور
شاه
نظرات بینندگان:

>>>   ما جوانان متعهد کشور از کارکردهای اقای کمال سادات کاملآ راضی هستیم وایشانرا مناسب همین چوکی میدانیم
حامد به نمایندگی تمام جوانان افغانستان

>>>   من به نمایندگی از تمام جوانان افغانستان نظر حامدرا رد میکنم

>>>   هو ما هم از کار های کمال صییب دیر راضی هستیم. نپر خاص متپکیر صییب هم است او بسیار یک خوب نپر شراپت مند است. دو چوکی دولتی چی که چندین مکام دولتی پدای سرش.

>>>   کمال سادات انقد بی عقل و نادان است که حتی در یک جلسه سخنرانی اشرف غنی ریس جمهور در بازی گوشی طفلانه اش بود میندید که با متوجه شدن ریس جمهور غنی انرا سخت توهین و نکویش کرد حتی برایش گفت که خارج شو مگر این کودن بازهم نشسته بود و یا دریکی از سخنان اش گفته بود که ریس جمهور افغانستان اقای غنی احمدزی اولین ریس جمهور است که بخواست مردم تعین شده و ده ها ازین بی عقلی های دیگر از ان در کار نامه دارد موجودیت چنین شخص بی عقل قومگرای معتصب باعث بد نامی جوانان کشور ما در کل جهان است در مشاور دانی که برده شد همان برایش سنگینی میکند از پست معاونیت جوانان دور ساخته شود.

>>>   هو ما هم از کار های کمال صییب دیر راضی هستیم. نپر خاص متپکیر صییب هم است او بسیار یک خوب نپر شراپت مند است. دو چوکی دولتی چی که چندین مکام دولتی پدای سرش.

>>>   کاروان که سرچپه روان شد باز خر لنگ اول میشود و مقام بالا بعد مقام بالا میگیرد.
غول و غولبازی و کوچی بازی است دگه چه توقع دارید؟
مشاور ارشد ریس جمهور در امور سیاسی.
واقعن مضحک هستنداین پای ترقیده ها.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است