نبرد مافیای آل وردک در پایتخت کشور مردم را نگران کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۲    ۱۳۹۷/۹/۱۲ کد خبر: 156274 منبع: پرینت

نبرد مافیای آل وردک در پایتخت کشور، نشان دهنده فقدان ابهت و مشروعیت حکومت است.
تسلط مافیا بر چهار گوشهٔ کشور؛ نتیجه مستقیم حکومت فاسد، مافیا پرور (استراتژی حامد کرزی) و دیدگاه فاشیسم قومی اشرف غنی احمدزی می باشد.

کار این کشور بجایی رسیده است که غاصبان اموال مردم به جای تمکین به عدالت و اجرای قانون، در کمال بی شرمی و پررویی؛ نیروهای امنیتی و نظامی کشور را به رگبار می بندند و عدالت و قانون را به بازی می گیرند.

شهروندان کشور باید از اجرای عدالت و قانون حمایت نمایند و لازمه این حمایت، اراده فراقومی و غیر فاشیستی حکومت در برابر تمام مافیا،غاصبان اموال عمومی و خصوصی می باشد.
بستر دولت مدرن و خدمتگزار فراهم نمی شود،مگر با اجرای قانون و عدالت در کشور، بدون رویکرد فاشیسم قومی و جغرافیایی.

متأسفانه حکومت در دستگیری عناصر میلیشیا تا حالا قومی عمل نموده و با دستگیری برخی از این عناصر به عناصر مافیایی دیگر فرصت مانور فراهم آورده است.
این رفتار فاشیستی و قومی ارگ است که عدم اعتماد عمومی را فراهم آورده و جهت بازگشت اعتماد مردم، حکومت باید در اجرای عدالت و قانون قومی و جغرافیایی عمل ننماید.

شاید زمان آن فرارسیده باشد، تا این مدال ها باز پس گرفته شود، زیرا کسی که به حریم قانون و اجرای عدالت تمکین نمی کند و حافظان و پاسداران قانون را به رگبار می بندد، شایسته داشتن این مدالها نیست.

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وردک
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   دولت مافیایی وفاشیست از قیصار میمنه قیصاری را با حیله ونیرنگ طور ناجوانمردانه وتحقیر آمیز گرفتار کرده میتواند .بدنبال علیپور الی هزاره جات لشکر میکشد ونام های بی اساس را بالایشان تهمت میبندد به خان آباد لشکر میکشد. اما واردک هارا هیچ.

>>>   جنگ بين تيّم كرزي و احمدزي است

>>>   عبدالحی خراسانی : - آیا به رگبار بستن افراد پولیس ملی وحریق نمودن پوسته ها در تظاهراغیر مدنی وضدملی در دشت برچی را فراموش کردی که درکمال بیشرمی وبی غیرتی انجام گرفت انهم به خاطر گرفتاری یک دذد ، رهزن وآدم کش میدان وردک به نام علی پور آن عمل کدام فرهنگ عالی نبود که محافظین یک جاسوس پاکستانی آنرا انجام داد هیچ فرق نمیکند ....

>>>   باید یک مرد میدان از وردکی ها هم مانند علیپور خاین و یا شجاعی قاتل به میدان بیاید. تشویش نکن خراسانی!!

>>>   زمین های کابل جدید را الله گل مجاهد عضو باند گلبدین حکمتیار غصب کرده و بفروش رسانده و زمانی که پولیس خواست جلو غصب انرا بگیرد برخورد نظامی کرد و چند تن پولیس را مجروح کرد و همین اکنون از داش های خشت سازی در زمین های کابل جدید اخاذی میکند کسی جلو انرا نمیگیرد و ملا تره خیل و افراد ان در روز روشن پولیسان حوزه سوم پولیس را مورد حمله سلاح های دست داشته شان قرار داد چند پولیس را زخمی کردند و لنجر پولیس را به اتش کشیدند کسی پرسان نکرد قوماندان قانت از باند گلبدین در تخار در داخل مسجد چندین تن نماز گذار را در حین ادای نماز جمعه بشهادت رساند و میرویس قوماندان دیگر گلبدین در بغلان که از خانه ان چندین جسد اختطاف شده را از چاه خانه ان بیرون کردند و دزد و راه گیر هم استچرا انها را کسی نه گرفتار و زندانی میکند و نکسی انها را خلع سلاح غیر قانونی شان میکند بااینکار دیگر قلدران هم جرعت میگیرد مسول این هم جنایات ارگ است که قومی بر خورد کرده است.

>>>   تمیم جان در سن ۲۱ سالگی به صفت بچه فرزندی عبدالرحیم وردک در آمد، پدر تمیم از ولایت غور و مادر تمیم پنجنشیری است، هیچ نوع پیوند خونی و شراکت همرای جنرال رحیم ندارد مثل مردم دیگر صرف از نام جنرال رحیم سوی استفاده می‌کرد، از تمیم جان جز چنین کار توقع دیگر هم نمی‌شود چون از پدر و مادر خطا است...
به اصلاح شما پسر رحیم وردک است پس بیاموزید ، عبدالرحیم این عمل را خلاف قانون خواند و اضافه نمود که که هر چی عاجل تر به سزا عمال شان برسند ...فرق بین ما و پشتو همین است که آنها این خاین را خاین میگویند و ما خاین را خادم ....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است