هیات برای معذرت خواهی از علیپور به بهسود رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۲    ۱۳۹۷/۹/۱۲ کد خبر: 156273 منبع: پرینت

هیأتی که به بهسود رفته است نتیجه پایمردی تظاهر کنندگان است که دم و دستگاه فاشیزم را سخت تحقیر کردند!

دم و دستگاه فاشیزم در یک اختلاف درون دولتی فرمانده علیپور را که در دام انداخته بودند دستیگر کردند و می خواستند برای رضای تروریسم قصابی نمایند که به اثر تظاهرات مردم کابل و دادن خون آنها آزاد گردید و دوباره به بهسود برگشت.

آزادی علیپور برای ستون اصلی فاشیزم در بدنه دولت بسیار گران تمام شد تا جایی که معصوم استانکزی و همفکران وی در مجلس سنا به خود ترقانی فکری دست زدند و آن قدر از جهل و تعصب کار گرفتند که نزدیک بود سکته قلبی نمایند ، اکنون معاون استانکزی در ترکیب یک هیات در بهسود رفته است و قرار گزارشات از علیپور معذرت خواهی کرده اند.

معذرت خواهی خوب است به شرط که صادقانه باشد و در پی آن یک توطئه دگر در کار نباشد، جبهه مقاومت و مردم باید هوشیار باشند که دم و دستگاه فاشیزم بسیار مکار ، نیرنگ باز ، متعصب و غرق در توطئه هستند و برای اجرای توطئه از معامله گران و چیز بگیران خود هزاره ها استفاده می کنند.

علیپور هیچ وقت علیه مردم و نیروهای دولتی نجنگیده است ، علیپور فقط و فقط از امنیت مردم که در حقیقت وظیفه دولت است دفاع کرده است ، گذشته از همه مهمتر این است که هیات باید قبل از علیپور از تظاهرکنندگان و خانواده شهدا عذرخواهی می کردند و جواب ده کسانی می بودند که در روز تظاهرات دستگیر و زندانی کرده اند ، امیدوارم که هوشیاری و بیداری مردم و جبهه مقاومت نگذارند که پلان فاشیزم به نفع تروریزم موفق گردد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بهسود
علیپور
نظرات بینندگان:

>>>   دادگاه هلند درخواست مرد ۶۹ ساله‌ای را که می‌خواهد ۴۹ ساله شود، رد کرد.
امیل راتلباند ماه گذشته میلادی با مراجعه به دادگاه گفته بود چون احساس می‌کند ۴۹ ساله است، می‌خواهد در شناسنامه و مدارکش به جای ۶۹ سال، ۴۹ سال ثبت شود.
دادگاه هلند روز دوشنبه حکم داد که آقای راتلباند آزاد است که حس کند ۲۰ سال جوانتر است و مطابق همان سن رفتار کند اما تغییر تاریخ تولد، مرگ، ازدواج و غیره تبعات حقوقی ناخواسته دارد
ر

>>>   پشت همه این معذرت خواهی هایک پلان است بایدمردم
هزاره هوشیارباشند ونگذارندکه کسی ازانها استفاده بیجای
کند فقط درهمه موارد هوشیاری خود را حفظ کنیدهمه
پلانهای شوم دشمن خودبخود خونثامیشود

>>>   ههههههههههههههههههههههه
خواب هست خیال و محال
خواب دیده ای بیدار شد

>>>   هیچ کس به نمایندگی از دولت و حکومت افغانستان جهت عذرخواهی به یک جنایتکار نرفته و دراینده هم نخواهد رفت
سنگ دل بای از خواجه دوکوی جوزجان

>>>   آقای حسن علی عدالت شما از کجا میدانید که این هیئت برای معذرت خواهی نزد علی پور رفته اند؟ شاید انگیزۀ دیدن شان با علی پور چیزی دیگری باشد و شما با راپور غیر مستند تان فقط دل مردم را خوش میسازید.

>>>   چند وقت بعد یک هیأت از بهسود به کابل نزد مقامات امنیت ملی غرض معذرت خواهی خواهد آمد و خواهند گفت:کاشکی او را رها نمیکردید،اقلاً در محبس خو رنده میماند.

>>>   علیپور نظر با اعترافات که کرده باید در کابل میبود تا از او تحقیقات صورت میگرفت اما اینکه به بهسود رفته هم خلاف رفتاری او را نشان میدهد باید از او تحقیق صورت گیرد که واقعا انسان مجرم است یا اینکه دولت توطعه کرده امید او هرچه زودتر به کابل بیایند و به هیت تحقیق جواب درست اراعه نمایند ،نمیشود در افغانستان هرکسی در ظاهر گروپی آماده سازد و دلیل آورد که در مقابل طالب میجگند و در اصل مردم آزاری کند و از مردم باج گیرد گروپ. خودسر پشتون هزاره را بکشد و گروپ خود سر هزاره پشتون را بکشد ،در افغانستان عساکر دولتی همچون از وزارت فاع و وزارت داخله که با پرسنل عالی مهعجز است و شب وروز در دفاع از وطن در سنگر ها جانها شیرین خود را فدا میسازند پس به این گروه های خودسر چه ضرورت است و. امید همه این گروپهای سرکش از هم متلاشی شوند.
عبدالله ریحان

>>>   اولا خو هیت از مرکز بخاطر دیدن علیپور نرفته یک حرف کاملن دروغ و قدرت بخشیدن کاذبانه به قوماندان علیپور است و دیگر اینکه هیت تحقیق توظیف شده تا از علیپور تحقیقات شان را مکمل کنند و دوسیه انرا به محکمه بفرستند و از جانب محمکه مربوط جزای برای ان با درنظر داشت جرم اش حکم صادر گردد اگر علیپور به محکمه کشانده نشود ریس عمومی امنیت ملی بگفته خودش از وظیفه اش استعفاء میدهد و اقای مسلمیار ریس مجلس سنا و اعضای ان مجلس بخاطر تطبیق عدالت بالای همه یکسان خاموش ماندنی نیستند دلک ات جمعه باشد حسن علی خان ریس جمهور را متهم به قومگرایی و تعصب متهم میکنید اما خودتان بشمول کلان های قوم تان سر سخت معتصب و قومگرا هستید نوشته ها و دروغ بافی هایتان خود مبین این حقیقت است ضرورت بتشریح ندارد.

>>>   علی پور یک چنایت کار است هر زمانیکه باشد در برابر مردم افغانستان جوابگو خواهد بود و این حمیان انها که در راس حکومت قرار دارند نیز محکمه خواهند شد

>>>   علی پور جنایت کاران را میکشد و دفاع ازمظلومین مینماید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است