استانکزی چهره مخوفی از باند حفیظ الله امین بود
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۰    ۱۳۹۷/۹/۸ کد خبر: 156209 منبع: پرینت

معصوم استانکزی چهره جنایت کار ، مخوف ، متعصب و از بقایای محافظان باند جنایت کار حفیظ الله امین است که باید بالایش عدالت تطبیق گردد!

نام حفیظ الله امین با جنایات و قتل های بیشماری از هموطنان بی نام و با نام ما گره خورده است که معصوم استانکزی در حلقه محافظان آن جنایت کار قبل از شش جدی سال ۱۳۵۸ ایفای وظیفه میکرد ، کسانی که زمان حفیظ الله امین را به خاطره دارند نیک می دانند که چه کسانی برای خدمت به گارد حفیظ الله امین استخدام می گردید ، بعد از سرنگونی حفیظ الله امین، معصوم استانکزی به صورت تصادفی از مرگ نجات یافت و جبرا به ولایت بدخشان در قطعه ۲۴ اردو در شهر فیض آباد تبدیل گردید ، شاهدان عینی می گویند که استانکزی در ولایت بدخشان باترس و پریشان حالی زندگی می کرد و هر لحظه انتظار دستگیر شدن را به جرم همکاری با حفیظ الله امین می کشید تا اینکه با استفاده از جناح بندی های درون حزبی خود را از کام مرگ نجات داد.

استانکزی نظر به تعصب افراطی که با اقوام تاجیک ، هزاره و اوزبیک دارد از کشتن نام داران این اقوام لذت می برد و از به قفس انداختن قیصاری ، قریشی و علیپور روح بیماری خود را تسکین می دهد و این امر را اجرای عدالت می داند ، در مقابل ، جنایت کاران که دست شان با خون هزاران هزار مردم افغانستان اغوشته است و نام شان نماد از تخریب شهر کابل است ، در لیست سیاه ملل متحد به جرم وحشت و دهشت قرار داشته است امروز از جانب استانکزی در قصر ها جابجا گردیده اعاشه و اباطه می گردد ، هزاران هزار تروریست که قاتل مردم ، سربازان و افسران بودند از زندان ها رها گردید و این امر از نظر استانکزی اجرای عدالت است ، برخلاف قیصاری و قریشی باید اعدام گردند و علیپور هم باید به سرنوشت جمال قاشقجی گرفتار گردد چون بر ضد تروریسم و در جهت حفظ امنیت مردم خود جان فشانی کرده اند ، رهایی علیپور در اثر تظاهرات و تلفات مردم از زندان فاشیزم عصاب استانکزی و همفکران شان در مجلس سنا را به نابودی کشانیده است و نزدیک است که سکته قلبی کنند ، اگر قرار است که عدالت به خاطر جرم و جنایت بالای کسی تطبیق گردد آن شخص استانکزی است که باید نظر به گذشته سیاهش مورد محاکمه قرار گیرد نه علیپور ، علیپور فقط از امنیت مردم خود در مقابل تروریزم دفاع کرده است که باید تقدیر می گردید.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استانکزی
حفیظ الله امین
نظرات بینندگان:

>>>   درقتل استاد ربانی هم دست داشت.خبر بود اگر خبر نمیبود بامهمان پهلوی استاد میبود حتمن کشته میشد خبر بود خودرا گوشه کرد تا کشته نشود.کسی پرسان هم نکرد بلکه ارتقا داده شد.

>>>   به بوت حفیظ الله امین نمیرسد

>>>   کاملا درست است.
این جنایتکار یکی از محافظین قابل اعتماد حفیظ الله امین بود.اصلاً نظامی نبودوازفارغان مکتب تخنیکی مخابرات انوقت بود وبه اساس اعتمادی که باند امین به وی داشت تعدیل رتبه شد. بعد از سقوط امین به غند 24 بدخشان رفت واز سایه خود می ترسید.ازین می ترسید که اگررازش افشاشود مجازات سخت در انتظارش خواهد بود.تمام القاب وعناوین ودرجه تحصیلش ساختگی ودروغین است.آدمی است کم سواد وبی سویه.اما مهارتش در جاسوسی ووطن فروشی بالاست.شخصی است فوق العاده حیله گر،عهد شکن وغیرقابل اعتماد.
زمان افسرسابق اردو

>>>   اقای عدالت بااحترام به شما! شاید شما از قوم پرافتخار هزاره هستید وخوشبین علیپور٫من تاجک دوستدار مسعود هستم(نه مجاهد بودم ونه هستم)٫ ان ازبک خوشبین دوستم است وان دیگر پشتون طرفدار ستانکزی٫ غنی و..
پس به این مرض قوم٬ زبان وملیت پرستی همه کم وبیش مصاب هستیم.متاسفانه.
عاقل

>>>   صد فیصد دروغ است . ستانکزی درتسلیمی خوست به اشرار دست داشت اګرچینن می بود قوماندان قوای خوست که ازجنرال های خلقی بود خود کشی نمی کرد. این یک افترا است. که باعث نام بدی امین قربانی توطیه روسهاو عمال شان باید نګردد.
پنجشیری

>>>   علت عدم دستگیر و زندانی ناشدن قوماندن قانت یکی از قوماندان گلبیدین حکمتیار قاتل نماز گذاران روز جمعه در داخل مسجد ولایت تخار که به کشتن ملای مسجد رفته بود به ممانعت مردم نماز گذار روبرو شد چندین تن انهارا بشهادت رساند و میرویس قوماندان قوماندان دیگر حزب گلبیدین حکمتیار در ولایت بغلان که متهم به چندین اختطاف و قتل انها و دریافت چندین جسد از داخل چاه خانه ان و راه گیری و مقابله با نیرو های امنیتی متهم است مردمانمتضر از جنایت ایندو قوماندان گلبیدین باربار شکایت کرده ولی نسبت حمایت گلبیدین ازین دو قوماندان جنایتکار که واضح و سریح حمایت خود را از ان بیان کرده تا امروز دستگیر زندانی نشده و ازادانه گشت و گذار دارند و جنایت انجام میدهند و همکار با طالبان ترورست خاین وطنفروش هستند.

>>>   من نمیدانم آن .... های که تا حالا چندین بار جنایت را در محله های خودشان بالای مردم انجام دادن وخود شان را وابسته حکمتیار خبیث میدانند. چرا حکومت افغانستان درمقابل چنین اشخاص خراب کار وبی پدر و مادرخاموش نشستن کاملا واضح است که این ها جنایات نا بخشیدنی را انجام دادند. برای این که قصاب کابل که خودش شامل جنایات زیادی است از آن ها حمایت می کند آنها همینطور به کار های پست شان ادامه می دهند.انشاالله که روزی فرا میرسد که خودي همین گلبدین را مردم به پای میز محاکمه بکشند.هرجای که اشخاصی فاسد آق پدر و مادر دزد لچک است گلبدین خبیث ازآنها حمایت می کند لعنت خدا بر تو شخص بی رحم و سنگ دل که دلی هزار ها نفر را شکستی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است