عدالتخواهی استانکزی تروریست پرور؛!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۸    ۱۳۹۷/۹/۷ کد خبر: 156186 منبع: پرینت

فرا فگنی استانکزی در مجلس سنا و مشروط کردن استعفای خود به محاکمه علیپور زمانی مضحک شد که گفت: من در جایی که برخورد دوگانه باشد و عدالت رعایت نشود، کار نمیتوانم. این بدان معنا است که جناب ایشان فکر میکند که تا اکنون او در راس مهمترین ارگان امنیتی، عدالت را با تمام معنا جاری ساخته و مهمانخانه های امنیت را از انتحاری ها پر و خالی نکرده است و میلیون ها افغانی بیت المال را بنام بودجه بی حساب امنیت دولتی، به تروریستان طالبی و داعش حاتم بخشی نکرده است و دهها تروریست طالبی را از زندان رها نکرده و صد ها توطیه ای پشت پرده را علیه شخصیت های جوامع محروم سازماندهی نکرده است.

اینها دانه درشت های اجرای عدالت استانکزی است که اکنون میخواهد عدالت در مورد علیپور اجرا شود. استانکزی فکر میکند که اگربگوید من بخاطر علیپور استعفا میدهم، مردم برای وی ماتم میگیرند. نخیر؛ آقای استانکزی؛ همان لحظه ای که استعفا بدهید، خود شاهد رقص های شادیانه ای مردم خواهید بود که مسوول یک کانون تروریست پرور، غم اش از سر شان کم شد. اگر باور ندارید یا الله داگز دامیدان؛

آقای استانکزی میگوید که او در رهایی علیپور جام زهر را نوشیده است. نخیر این قیام مردم بود که شما از ترس واژگونی کامل نظام تان، علیپور را رها کردید و او را در فاصله 48 ساعت چنان شکنجه روحی و روانی دادید و واداشتید که تا «تعهدنامه دیکته شده» شما را امضا کند که مشکل وی در خواندن آن تعهدنامه نشان میداد که مستنطقین تان آنرا با ادبیات خودشان نوشته اند، نه علیپور؛

نکته مهمی را که استانکزی ها بخاطر بسپارند این است جبهه مقاومت را کسی نمیتواند خلع سلاح کند. خلع سلاح مقاومت گران، یعنی پیروزی تروریستان؛ هزاره ها برای دفاع از شرافت و عزت شان متکی به همین جبهات مقاومت است و این جبهات را چون مردمک چشم حفظ میکنند.

آقای استانکزی قیام سراسری برای آزادی علیپور را هم در این راستا محاسبه کنید و طوفان معاون جبهه مقاومت با ار سال پیام تاریخی خود مبتنی بر تداوم مبارزه و مقاومت علیه تروریستان و حفظ دانه دانه مرمی جبهه هزارستان، باید خاطر شما را جمع کرده باشد.
آخر اینکه آقای استانکزی آن سخنان حاجی ظاهر قدیر را در پارلمان عنوانی خود هیچگاهی از یاد نبرید.

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استانکزی
تروریست
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا خنده اور است!!!!
صدها طالب خون خوار را که جوانان ما در پلیس واردو قتل عام کردند ودستشان تا مفرق به خود مردم بیگناه الوده است بدون کدام تعهد نامه ازاد کردید.
داعش را با هلکوپترهای اردو نجات داده ودر مهمانخانه های دولتی جا داده وپذیرایی نمودید
قصاب کابل را نه تنها بدون تعهد نامه بلکه با دادن باج وامتیازهای فراوان همچون یک قهرمان استقبال وبر گرده مردم سوار کردید
وصدها جنایت که خود واطرافیانتان بر مردم روا داشتید به کنار.
آنوقت یک فردی که با دشمنان نظام ومردم میجنگد انهم با حمایت مردم ازاد کردید اینقدر مایه ناراحتی شما شده؟؟؟؟؟
واقعا خنده اور است.

>>>   اقای علی تقوایی سخن هدف از بر خورد دوگانه ریس عمومی امنیت ملی این بود یکی از قوماندان حزب جنبش و نماینده خاص معاون اول ریاست جمهور در حالیکه علاوه از ان قوماندان پولیس ملی هم بود به عین کیس علیپور از ولایت فاریاب بازداشت شد و فعلا در بند ریاست امنیت ملی است و جنرال قریشی بخاطر یک تانک هاموی که خود سرانه بخاطر امنیت فامیلش در مقابل خانه اش ایستاده کرده بود جهت اکمال تحقیقات شان در بند بسر میبرند اما اقای علیپور را روی قوم اندیشی شخص معاون دوم ریاست جمهوری علیپور را بضمانت خودش قبل از اکمال تحقیق از بند ریاست امنیت ملی خلاص کرد و در مهمان خانه شخصی اش برده که درین رابط عدم تطبیق عدالت بالای هم بیکسان اقای مسلمیار ریس مجلس سنا به مسولین دولتی شدیدا اخطار داد که اگر بالای علیپور قانون تطبیق نگردد باید که دونفر دیگر از بازداشتی های اقوام ازبیک و تاجیک را فورن رها کنید و هم قابل ذکر است که علیپور به اثر تظاهرات طرفداران علپور با وصف سوختاندن چندین پوسته پولیس و زخمی کردن پولیس رها نشده بل به ضمانت معاون دوم سرور دانش رها گردیده است زور نشان دادن تان در سخنانت طفلانه است .

>>>   اقای استانکزی دیگر فریب مردم کافی است مردم دگر میدانند شما فقط به فکر پشتونیزم کردن افغانستان هستید لیکن شما وارگ نشینانتان این ارزو را به گور خواهید برد مردم اگاه هستند ومیدانند شما دیگر هیچ اعتباری ندارید مردم بزرگ افغانستان سلاح به دست مگیرند ودر مقابل شما وهم قطارانتان به نام طالب و...مبارزه مکنند واز ناموس ووطنشان دفاع مکنند افرین بر علیپور وهمرزمان علیپور
احمد ولی

>>>   علیپور به حمایت مردم نه بلکه به وساطت هزاره ه های بلند پایه موقتا در بدل ضمانت رها گردید و او را مسوول خرابی های که هزاره ها به دارایی عامه رسانده اند خواهندد دانست . علیپور در جمله ۴۵۰۰ قوماندان خود سر و بی مسوولیت میباشد که دولت باید به حساب شان برسد اینطور نمیشود که ملیت ها هر دزد و رهزنیکه مربوط ملیت و قوم شان باشد حمایت کنند و موسسات دولتی را اتش بزنند . این نوعی از اعمال اوباش گرانه است که تخریبات اشوبگری دو روز توسط عده ای از هزاره در شهر کابل و اطراف صورت گرفته است. . علی تقوایی با این جملا ت و کلمات تان نمیتوانید جنایات علیور و امثال او را کتمان کنید.

>>>   طالب درافغانستان این قدر جنایت می کند وجمایت معسوم استنکزی ازطالبان ایا قابل قبول است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است