قفل زندان را باید شکست و اسیران را رها کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۸    ۱۳۹۷/۹/۶ کد خبر: 156164 منبع: پرینت

در این روزها وطن، تاریخ نبرد قهرمانان معرکه استقلال را به یاد می سپارد. همان تاریخ که وزیر محمد اکبر خان، امین الله خان لوگری، میرمسجدی خان کوهستانی، نایب نواب خان، عبدالله خان اچکزی، ،میربچه خان کوهدامنی، بخاطر آزادی و استقلال وطن ماندگار گذاشت‌ند. آن تاریخ دوباره و در رنگ دیگر تکرار میگردد.
تفاوت تاریخ امروز با دیروز عبارت از وجود آتش قومی است که استعمار هوشیارانه در جامعه شعله ور ساخته است.

امروز روز سه فرزند دلیر وطن با بلند ساختن بیرق ضد استعماری و ضد طالبی، به جرم وطنپرستی در قفس رژیم طالبی افتیده اند و ما در بیرون از زندان مرگ آنها را تماشا میکنیم. آنها بخاطر ما بپا خاسته بودند تا بلاها را دفع نمایند!
رژیم ... جنرال رازق شهید را به کام مرگ فرستاد اما هنوز نفس در سینه این سه فرمانده وطن زنده است.

هرقفل از خود کلید معین دارد، هیچ قفلی را نمیتوان بدون کلید اش باز کرد. درسیاست نیز باید همین هنر را داشت و کلید معین را از درون انبار از کلید ها دریافت.
هر انسان هوشمند میداند که دولت تروریستی غنی احمدزی شمال تاجنوب، شرق تاغرب افغانستان را آب پاشی مینماید تا جاده را برای طالبان خونخوار باز نماید.

برخی فرماندهان جسور و میهن‌دوست چون نظام الدین قیصاری، علیپور و جنرال حسیب قریشی از میان مردم برخاست و در برابر رژیم تروریستی و برنامه های طالبی ایستادگی نمودند.
این فرماندهان وطندوست بخاطر یک ملت، یک سرزمین و یک آرمان که هدف اش نجات وطن است بپا خاستند.
آنها سزاوار آنند که حال مردم بخاطر رهایی آنها از قفس مرگبار رژیم تروریستی و طالبی بپاخیزند.

مردم قهرمان شمال بخاطر رهایی فرمانده قیصاری بپا خاستند، زیر پای رژیم زلزله برپا کردند، توان شانرا به نمایش گذاشتند، اما اشتباهات ناسنجیده جنرال دوستم بالای این آتش خشم آب پاشید و هدف ناتمام باقی ماند.
حال این آتش زیر خاکستر سه چندان گردیده است و سه فرزند اصیل و قهرمان وطن در اسارت طالبان ارگ افتیده است.

اینجا تازه میدان آزمایش میان مردم و رژیم خونخوار طالب باز شده است اگر مردم در این حرکت پیروز شد پروژه طالب را برای همیش شکستانده اند.
راز پیدایش این کلید بسیار ساده است: باید همزمان تمامی ولایات شمالی افغانستان بپا خیزند، سالنگ را مسدود نمایند و همزمان در تمامی هزارستان غلغله براه افتد و تاسیسات رژیم جنایتکار توسط نیرو های مردمی فلج ساخته شود. بنادر بسته گردد و راه های ترانسپورتی رژیم خونخوار مسدود گردد.

باید در همه جا کمیته های مشترک راه اندازی تظاهرات بوجود آید و اقدامات هماهنگ راه اندازی گردد.
بهتر است از خشونت جلوگیری گردیده و از هرگونه آسیب زدن به منافع عامه اجتناب صورت گیرد.
این تظاهرات طی جریان یک هفته نظام را فلج ساخته و سه فرمانده دلیر از درون زندان بیرون می آیند.
در غیر آن استخوان های این سه فرزند اصیل مردم در عقب زندان پوسیده شده و خوراک طالبان وحشی میگردد!
علاوتا این حرکت دولت را از ادامه سرکوب فرماندهان ضد طالب باز داشته و در برابر برگشت طالبان، برقدرت سد مطمئن بوجود می آید!
هر وطندوست باید ازین حرکت جانبداری نماید!

بیایید هموطنان عزیز تا مشترکن از طریق رسانه های مجازی این کمپاین را حمایت نموده به پختگی رسانیده و در زمین پیاده کنیم!
در غیر آن با خموشی خود میدان را برای برگشت طالبان بازنموده و یک قرن اسیر این باقی خواهیم ماند و آنگاه راه رهایی وجود نخواهد داشت!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تظاهرات
خاوری
نظرات بینندگان:

>>>   شاید آن تاریخ بازهم تکرار شود چون دالر های امریکا هر روز کم شده میرود دران زمان هم برای همین بزرگان که دربالا یاد کردید انگلیس ها حواله یا جیره شانرا کم ساخته بودند واین کم ساختن به دستور نائب الحکومه هندبریتانوی صورت گرفته بود،وقتی سران قوم از کم شدن جیره خود ناراض شدند سُر سُرک وجلسات شروع شد حتی تعدادی افرادی که از سروبی الی دره خیبر پهره داری برای امنیت کاروان هارا میکردند تعداد زیاد شان وظیفه را ترک کرده بکابل آمدند ، درین بین شاه شجاع برای بعضی وعده داد که همان پول سابقه را بازهم از انگریزها برای شما میگیرم وتعدادی دیگر رخصت شدند، سران ناراض از کمی جیره متحد شده تا گلم انگلیس را جمع کردند وقتی حکومت مرکزی آگاه شد وعلت را هم کم شدن جیره بزرگان قوم دانست کار از کار گذشته بود
( ر )

>>>   ملت بزرگ افغانستان حرکت کنید ونقشه های شوم طالبانیزم دولتی را به اتش بکشید
شریف ارین

>>>   به هزاره ها..... جمهوری دموکراتیک افغانستان شب و روز از شما تقاضا کرد تا علیه تروریزم افغانی یعنی تنظیم های ایرانی و پشاوری متحد شوید اما کسی قبول نکرد .هزاره ها مست کمایی ثروت بودند حالا که کارد طالب در گلوی شان رسیده به هر سو تقلا میکنند . به نظر من طالبان وطنپرست اند نه تروریست . من زمانی قبول میکنم کخه طالب تروریست است که یکسره تما م جهادی های دزد چه شیعه یا سنی اقرار کنند که در اعمال دهشت افگنی علیه دولت سیکیولر کارمل و نجیب اعمال تروریستی یعنی بمب گذاری انتحاری قطاع الطریقی تخریب راه کشتن معلم و انجنیر را انجام داده اند و تروریست بوده اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است