جنگ بر سر زمین؛ افراد همایون یک تن را کشتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۷/۹/۶ کد خبر: 156160 منبع: پرینت

شماری از شهروندان ولایت خوست امروز پس از کشته و زخمی‌شدن شماری از بستگان‌شان در این ولایت، بر ضد همایون همایون، نایب رپیس مجلس نمایندگان دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش افق، همایون همایون و حاجی حکیم یک تن از باشندگان خوست مشکل بر سر زمین داشته وجود داشته است که امروز زمانی که افراد همایون همایون می‌خواستند ساخت‌وساز در این زمین را آغاز کنند، میان دو طرف درگیری صورت گرفته است.

معترضان مدعی‌اند که در این درگیری، افراد همایون همایون یک تن از بستگان‌شان را کشته و پنج تن دیگر را زخمی کرده‌اند.
اما گواهان رویداد می‌گویند که در نخست افراد حاجی حکیم با سنگ و چوب بالای افراد همایون همایون، حمله کردند و افراد آقای همایون در پاسخ بالای آنان شلیک کردند.

طالب منگل، سخنگوی والی خوست با تأیید این رویداد از آغاز بررسی‌ها در این باره خبر می‌دهد.
دفتر آقای همایون در این زمینه تا کنون هیچ واکنشی نداشته است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
همایون
جنگ زمین
نظرات بینندگان:

>>>   نزد اینها یک تن و دوتن هیچ در حساب نیست

>>>   اي همايون همايون يك آدم ماجراجو اس و از نظر رواني هم شايد مشكل داشته باشه. اگه همايون و حاجي ظاهر قدير و لالي و امثال شان باز هم از مردم رأي گرفته باشن ، به اي معني اس كه مردم ما هيچ هشيار نميشن ديگه !

>>>   انسان های مانند همایون همایون به زندان انداخته شود ،آنها مانند زهر مار اند که هروقت خواسته باشند مردم را نیش میزنند ،در حقیقت آمر همایون همایون و حاجی قدیر و لالی یک باند خطرناک دارند که حتی دولت هم نمیتواند به آنهاضرری برساند حاجی قدیر و لالی و همایون همایون و. علیپور را در یک قفس قید کنند تا مردم از ایشان حق خود. را بستایند.
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است