طرح تاخیر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ارایه شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۰    ۱۳۹۷/۹/۶ کد خبر: 156159 منبع: پرینت

کمیسیون انتخابات، طرحی مشتمل بر زمانبندی جدید انتخابات ریاست جمهوری را ارایه کرد.
مسوولان کمیسیون انتخابات نشستی را تحت عنوان «نشست ملی انتخابات» به منظور جمع آوری نظرات در مورد اعلام تقویم انتخابات ریاست جمهوری با جامعه مدنی و احزاب سیاسی دایر کردند.
در طرح کمیسیون انتخابات، 22 سرطان سال آینده زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورای‌های ولایتی، شوراهای ولسوالی و انتخابات پارلمانی در غزنی درنظر گرفته شده است.

سید حفیظ الله هاشمی، عضو کمیسیون انتخابات در اینباره گفت: در این طرح 10 مورد درنظر گرفته شده است. 21 جدی الی 18 دلو سال جاری ثبت نام رای دهندگان، نشر فهرست رای دهندگان در 15 حوت، ثبت نام نامزدان هر چهار انتخابات از 15 دلو الی 5 حوت سال جاری، نشر فهرست نهایی نامزدان در 15 ثور، صدور اعتبارنامه برای ناظرین از 11 جدی سال جاری الی 11 سرطان سال آینده، آغاز مبارزاتی انتخابات ریاست جمهوری 22 ثور الی 19 سرطان سال آینده، مبارزات انتخاباتی شورای‌های ولایتی و ولسوالی‌ها به ترتیب هر یک از 31 جوزا و 5 سرطان الی 19 سرطان سال آینده و برگزاری هر چهار انتخابات در 22 سرطان درنظر گرفته شده است.»
اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری در 10 عقرب سال آینده پیش بینی شده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
ریاست جمهوری
نظرات بینندگان:

>>>   تمام وقت این مملکت صرف انتخابات می شود و آن هم از نوع تقلب چرا این مردم رنج کشیده را اذیت می کنید خدا خانه همه تان را خراب کند تا درد این مردم را احساس کنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است