کرزی در تهران: از فلسطین نمیتوانیم چشم پوشی کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۶    ۱۳۹۷/۹/۴ کد خبر: 156119 منبع: پرینت

حامد کرزی،‌ رییس جمهور سابق کشور در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی در تهران گفت: همه ما در برابر مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین وظیفه داریم و نمیتوانیم از آن چشم پوشی کنیم.

وی افزود: فلسطین همواره سرزمین صلح پیامبران بوده است و مردمش نباید درد و رنج را متحمل شوند و امید و پیشرفت حق همه بوده و رفع هرگونه تبعیض وظیفه همه است.
به گزارش شفقنا، کرزی خاطرنشان کرد: تامین عدالت امر مهمی است و در افعانستان وحدت کاملا امری طبیعی است و دشمنان تاکنون نتوانسته اند بر وحدت وقفه ایجاد کنند.

کرزی تصریح کرد: علما در افغانستان در اخوت و برادری هستند و قانون اساسی این کشور نیز بر بنیاد برادری و برابری است.
وی گفت: می‌توان مشترکات فراوان خود را در کشورهای اسلامی مدنظر قرار داد و بر اساس آن همکاریهای منطقه ای را تقویت کرد و باید از فرصتها بهره گرفت.

وی تاکید کرد: افغانستان همواره با کشورهای اسلامی رابطه حسنه ای داشته است و اخیرا ابتکاراتی در زمینه صلح برای افغانستان آغاز شده است.
نشست صلح مسکو با حضور تحریک طالبان و شورای عالی صلح افغانستان و اقدامات جدید ایالات متحده سبب امیدواری هایی شده است و من از جمهوری اسلامی ایران نیز درخواست میکنم که در این زمینه همکاری همه جانبه نماید.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
تهران
فلسطین
نظرات بینندگان:

>>>   اگر تو برای حکومت داری ضعیف بودی برای چه درهمان موقع استعفاه ندادی. اینقدر دولتداری برایت لذت بخش بود که بعد از13 سال دوباره تلاش می کردی که درهمان جای ....ات باقی بمانی با آن که90 درصد مردم از تو جانی دلی خوشی نداشتن

>>>   تو كرزي بايد پول هاي دزديدگي ات از بيت المال را هم نبايد فراموش كني. خوب بياد مردم است كه وقتي تازه رييس جمهور شدي و يك گذارشگر تلويزيون در مورد دارايي شخصي ات سوال كرد گفتي كه سه هزار دالر نقد دارم و يكمقدار طلا كه از خانمم است قيمت ان هم دو هزار دالر ميشود . يعني در مجموع پنج هزار دالر داشتي.
حالا ملياردر استي و كارخانه هاي فعال دولتي مانند سمنت غوري و زغالسنگ كركر را هم به برادرت محمود فروختي ايا اين خيانت ملي نيست؟
كدام رييس جمهور يا شاه در تاريخ پنج هزار ساله كشور فابريكات دولتي را به برادر خود فروخته؟
ايا برادر تو پول ان را تحويل دولت كرد ؟
اگر كرد پول را از كجا كرد؟ . همه افانهاي ميدانند كه برادرت محمود با يك پتلون و يخن قاق از امريكا ديپورت شده و كابل امده بود اين پول را از كجا كرد كه فابريكات دولتي را از تو خريد؟

>>>   از زر اندوزي و خيانت هايت به حق سرمايه ملي هم چشم پوشي نكن باز بهتر خواهد شد.

>>>   کرزی از دوچیز گذشت کرده نمیتواند یکی فلسطین دیگرش دیورند !!!!
مه قسم می خورم اگر ذره به فکر فلسطین باشد صرف بخاطر خوشی میزبان اینگونه حرف میزند
ر

>>>   کرزی خلاص شد.
با این بیانیه یی که داد،دیگر ایران او را هیچوقت در کنفرانس وحدت اسلامی دعوت نخواهد کرد.
فلسطین سرزمین پیغمبران؟
یعنی اسراییل را به رسمیت شناختن.

اقدامات جدید امریکا علایم خوب برای صلح در افغانستان؟
تو از دشمن ایران توصیف میکنی؟

آفرین وزیر خارجه ایران که با وجود اینقدر توهین،بازهم کرزی را در زیافت دعوت کرده است.

>>>   دورغ ميگه كرزى يك منافق بيش نيست.

>>>   اقای کرزی فلسطین و رنج فلسطینی ها حالا که خلع قدرت شده ای یادت امد زمانیکه رییس جمهور بودی و معاشات و امتیازات جنابعالی را قصر سفید و غیر مستقیم یهودی های ملیونر امریکایی میداد سکوت میکردی.

>>>   كرزي مداري است امريكا را فريب داد روس و ايران را هم فريب ميدهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است