آیا خیانت زن در برابر زنان را بیشتر از این دیده اید؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۱    ۱۳۹۷/۹/۳ کد خبر: 156116 منبع: پرینت

بود نبود زیر چرخ کبود، چند سال پیش یک زن یهود به قصد خاینت به اوغانیستان کرد ورود، آمریکا ۲۱۶ میلیون دالر را برای ارتقای ظرفیت زنان رنجیده افغانستان در زیر پای این زن یهود کرد غنود ولی هرگز این زن یهود در سعادت خوشبختی را برای زنان بیوه و رنجندیده نگشود برعکس همه در های امید کمک و‌همکاری جامعه جهانی به روی زنان افغانستان کرد مسدود.
داستان غارت این میلیون ها دالر را میرمن به جواب زهره داوود زن که شوهرش طیاره را ربود بنده چه زیبا فرمود!

به پاسخ میرمن زهره داوود که غارت این میلیون ها دالر را بیشرمانه کتمان می کند؛
زمانیکه شنیدم امریکا مبلغ ۲۱۶ میلیون دالر را برای توانمندسازی و ارتقای ظرفیت زنان در افغانستان کمک می‌کند و این مبلغ با دیگر کمک های بین المللی دو چند می گردد. زیاد خوش شدم. زیرا به ادامه آن کشورهای آسترلیا، بریتانیا، جاپان و اتحادیه اروپا نیز علاقه مندی کمک در این برنامه شده بودند و اعلام کردند که از طریق آن هفتادوپنج هزار بانو از 18 تا 30 سال به‌ عنوان رهبران آینده در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، تجاری و جامعه مدنی تحت آموزش قرار می گیرند. وزیر خارجه ناروی اعلام کرد که این کشور نیز آماده است تا در جهت انجام اصلاحات و توانمندسازی زنان در افغانستان کمک کند. وزیر خارجه ناروی افزود که قرار است در بیست‌وسوم نوامبر سمپوزیمی در اسلو در مورد وضعیت زنان برگزار شود و از افغانستان بانوی اول هیاتی را در این سمپوزیم رهبری خواهد کرد.
(از جمله اخیر می توان چنین استنباط کرد که رهبری پول و پروژه بدست رولا غنی بوده است.)

اما با گذشت حدود سه سال دوصد میلیون دالرتحت نام پیشرفت زنان افغانستان حیف و میل شد. از 75 هزار بانوی که دراین پروژه اعلام شده بود. تنها ۵۵ زن در سطح رهبری موفق به پیشرفت شدند. (شرم بزرگ به آن خاینین و مفسدین که حتا به پول زن بیوه رحم نکردند.)
(هیچ فعال حقوق زن صدا بلند نکرد؟؟؟)

بازرس ویژۀ امریکا برای بازسازی افغانستان (سیگار) بزرگترین برنامۀ توانمند سازی زنان "پروموت" را در افغانستان ناکام خواند.
نظربه گزارش طلوع، ۲۸۰ میلیون دالری‌که درچارچوب این برنامه به منظور توانمندسازی ۵۷ هزارزن ‎دربخش های گوناگون افغانستان اختصاص داده شده بود، به هدر رفت.
به ادامه این گزارش در برخی روزنامه های داخلی و خارجی و شبکه های اجتماعی به شکل گسترده نگاشته شد. که پول 280 ملیون دالر پروژه پرموت را بانو رولا غنی حیف و میل نموده است.

میرمن زهره داوود، اگر شما منحیث سخنگوی بی بی گل این گزارش ها را اشتباه یا تهمت می دانید. مهر ورزیده اسناد ارایه دارید. تا نام یک زن آنهم بانوی نخست لکه دار نشود. زیرا ما هیچگاهی در طول تاریخ افغانستان چنین بانو نخست یا ملکه تبهکار ندیده و نشنیده ایم.

‏رستم كابلى


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بی بی گل
زهره داوود
نظرات بینندگان:

>>>   اینهم بانوی اول افغانستان یعنی رولا غنی است

>>>   نام تان رستم است ولی گفتار تان از شکم است زهره داود کارهای کرد که هیچ زن در دنیا نکرده است پیشرفت که باید در مدت بیست سال می‌شد برای شما در مدت دو سال کرد به ده ها خانه امن برایت ساخت و به میلیون کاندم یا به اصطلاح پوقانه برایت رایه گان توضیع گرد تمام نسل جوان اناث مسلمان را برایت از راه اسلام خارج کرد که وسیله آن تو خودت بودی و به هزاران فاحشه خانه برایت در سراسر افغانستان ساخت سیستم های فنی وتخنیکی را برای /... یاد داد وقتیکه از بینی بالا همرایی ایشان سخن بگویی از خانه ات رخت سفر بسته وبه خانه امن زهره داود پناهنده می‌شود و عامل این همه بدبختی خودت هستی که صرف برای پول فکر تان است وبس دیگر برای دین عزت وابرو که چی قسم این دو بانو ترا بی عزت و بی ابرو ساخت فکری هم نمیکند

>>>   خیر است دیگه چی فرق میکند به خود سامان ارایش خریده

>>>   واقعیت را گفتید آقای رستم خان - در پهلوی بی بی گل مثل زهره داود و تبهکاران ودیگری وجود دارد بنام خانم نادیه بارکزی که قبلا سکرتر کسی بود که طبق پلان در چاراهی میدان هوایی موقعیکه میخواست با فامیل طرف هرات برود زریعه اکسدنت موتر وی را شهید ساختند ( آقای سنجر مسئول یک حزب سیاسی )بعد ها این خانم با خواهر شهیدبنام عادله مشاورین بی بی کل و رئیس جمهور شدند چه مشاوران با اسناد جعلی و لیاقت زیر زره بین خانم بارکزی از همین بودجه دخترش را به امریکا فرستاد برای پسرش در محافل مصرف ها نمود که حساب نمیشود اقارب خویش را بدون عریضه و نوبت به حج فرستاد موتر ضد زره زیر پای پسرش بلند منزل ها خریداری شد برای خواهر - برادر و پسر در بیرون از کشور جهت خریداری خانه در آینده شان پول از همین بودجه مصرف گردید همین طور پلوشه احد زی - فهیمه حقجو وغیره وای کاش برای منحرف ساختن دختران وطن ازین بودجه استفاده نمیکردند ...

>>>   هرکس از هم مسلک و هم مانند خودش دفاع بی اساس و بی مورد در دفاع قرار میگیرد زهره داوود خانم طیاره دزد سلطانزوی قبل ازینکه ریس دفتر رولاغنی منصوب گردد در تلویزیون اریانای افغانستان گرداننده گی مسکینیار در هفته یک ساعت در موارد مختلف از پول جمع اوری خیرات مردم پروگرام یکساعته داشت وقتیکه جانگیری اشرف غنی عوام فریب را بر گرده مردم کشور ما نشاند رولا غنی زهره داوود سلطانزوی را ریس دفتر خود با معاش ماهوار ده هزار دالر و غیره امتیازات نصب کرد رولا غنی میدانست که زهره داوود در دروغگویی و پنهان کاری و فرض زبانی پیش تازبا دیگر کسان مثل خودش است اکنون شما خود از سخنان از دروغگویی و پنهانکاری خیانت ریس اش که بی شرمانه بی باکانه و بدون هیچ اسناد دفاع کرده خجالت و شرم اور است بخودش راست است که گفته میشود حکومت دست مافیا است.

>>>   زهره داوود بخاطر پول آمده نه بخاطر چشم و ابروی زنان افغانستان.

>>>   بانوی اول چی میکند یک کافر خارجی و یک یهود بانوی اول شود تمام زن ها انقدر ذلیل شدند که نام بانوی اول به یهود داده شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است