حامد کرزی به ایران رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۷/۹/۳ کد خبر: 156108 منبع: پرینت

حامد کرزی رییس جمهور سابق افغانستان که برای شرکت در کنفرانس وحدت اسلامی به ایران دعوت شده بود روز گدشته به تهران رفت.

در این سفر همراه حامد کرزی، آیت الله محسنی، وزیر حج و اوقاف و کریم خرم جهت اشتراک در سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی به تهران رفته و مورد استقبال مقامات ایرانی قرار گرفتند.

کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی هرساله به میزبانی ایران به مدت سه روز در تهران پایتخت این کشور برگزار می شود که در آن تعدادی از علما و سیاستمداران مسلمان کشورهای مختلف دعوت می شوند و پیرامون وحدت امت اسلامی سخنرانی می کنند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حامد کرزی
تهران
کنفرانس وحدت
نظرات بینندگان:

>>>   وحدت عملی مهم است نه نظری

>>>   اول اينكه حامد كرزي چرا سر مشق خبر هاست ، او يك شخص عادي است. روزانه هزاران نَفَر كابل ميآيند و از كابل ميروند. دوم بكدام نام او در اين كنفرانس اشتراك ميكند. او خو نه كدام عالم است و نه هم دانش مند. يك جاسوس بالآي ملت تحميل شد، خود، فاميل و اطرافيان خود را به مليار در ها تبديل كرد، برادران ناراضي خودرا تمويل كرد. حالا اين روبا دست از سر اين وطن بردارد و گم شود. باديگاردش هم همرايش است . سابق ايران برابيش به بكس دالر ميداد، حالا حتمن پولها در صندوق است كه پهلوان را همراي خود برده است.

>>>   بخاطر چه ؟ حامد کرزی چی کاره است ؟ یا نکند در پای ایرانی ها خودرا انداخته غلام آنها میشود

>>>   یکی بلاخره آن مردک... را معرفی نموده. یا ایران دعوت اش نموده بخاطر که پل ارتباطی بین طالب و ایران است این ....هرچه مردم افغانستان می‌کشند از دست همین مردک ....می‌کشند. ازروزی که این ....از ایران پول گرفت آمریکا هی ها هم ازمملکت ما وهم ازمردم ما نا امید شدن ما مردم افغانستان دست به دعا میبریم که این خیانت کار را با شرکهايش به غضب اش گرفتار نماید انشاالله

>>>   حامد کرزی زعیم ملی کشور است خدمات بزرگی را در طول حکومت خود انجام داده است نفاق ملی در شور را محو نموده بود اما متاسفانه در دوران مغز متفکر دوم به اوج خود رسید و یگانه دستاورد این حکومت نفاق قومی بوده است.

>>>   كل ميدانند كه كرزي ماش واري ميلولد گاهي در دامن احمد شاه مسعود گاهي در دامن امريكا گاهي در دامن مارشال فهيم گاهي در دامن روس گاهي در دامن ايران پناه ميبرد تا چوكي بدست اورد. ازين ماش شك نيست كه در دامن پاكستان هم پناه ببرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است