آیا این خون هارا تاوانی هست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۲    ۱۳۹۷/۸/۳۰ کد خبر: 156071 منبع: پرینت

هر خونی که به ناحق ریخته می شود، توفان اندوه و درخت سیه روزی را در زندگی تهی مردمانِ این دیار بارور می کند. آیا این خون هارا تاوانی و پایانی هست؟ تا به کی خون قاتل و قربانی یکجا، در مسجد و مکتب، زیارتگاه و تفرجگاه، آموزشگاه و ورزشگاه درهم بیامیزد تا لبخندی بر لبان هیولاهای فتوا فروش و خون نوش، نقش بندد؟!

و بازهم امروز دهها کودک و زنِ بازمانده از کشته شدگانِ "تالار ونوس"، تاوان اندیشه های تاریک سلفی و طالبی و داعشی را با از دست دادن پدران و شوهران خویش، پرداختند وبازهم بنام قرآن و ایمان، دهها انسان وقرآن را یکجا سوزاندند.

آرزو می کنم ملایان و پیشوایان دینی، که خود و هم قطاران شان امروز، طعم خون و مخوف اندیشی همصنفان خویش را چشیده اند، از این فاجعه درس بیاموزند و همصدایی پنهان و سکوت عریان خویش را در برابر چنین قرائت خون اشامانه ی دینی بشکنند و در برابر آن، با صدای بلند، "نه" بگویند.

حمزه واعظی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خون
واعظی
نظرات بینندگان:

>>>   توطئه دولت است تا جنگ میان علمای اهل سنت را تشدید کند. این حساب بسیار ساده است دست ارگ در کار است. اشرف گفت می مانم تا کاری را که شروع کرده ام تمام کنم این بخشی از برنامه های اشرف است و بی بی گل و اسرائیل و آمریکا

>>>   ملا هائیکه همیشه در مساجد مردم رابه جهاد!!! وجنگ وخون تشویق میکنند فکر نموده بودند پاستان بر آنها رحیم است ، حالا دیدند که تبلیغ برای کشتن وخون ریزی چی سودی دارد!

>>>   از گلو کسی تاوان گرفت همینقسم باز میایند حکومت میکنند ششصد نفر بادیگارد
میداشته باشند در قصرها زندگی میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است