دست انسان نماهایی که از آستین شیطان بیرون آمد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۸    ۱۳۹۷/۸/۳۰ کد خبر: 156069 منبع: پرینت

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِيِّهِ سُلْطَانًا فَلَا يُسْرِف فِّي الْقَتْلِ ۖ إِنَّهُ كَانَ مَنصُورًا.
باز هم دست انسان نماهایی که از ریختن خون ملت مظلوم ما سیر نمی شوند، از آستین شیطان بیرون آمد. جنایت دیگری به وقوع پیوست و مسلمانانی را که در جشن ولادت برترین انسان و گل سر سبد خلقت شرکت داشتند به خاک و خون کشیدند.
بنده به عنوان یک طلبه و خدمتگذار مردم متدین افغانستان توجه ملت شریف مان را به نکات زیر جلب می کنم.

1. سخنی با دولت افغانستان:
دولت جمهوری اسلامی افغانستان موظف است به تمامی وظایف خود به خصوص تامین امنیت مردم که مهمترین وظیفه آنها است، عمل کند و در این موضوع خیانت نکند؛واز خشم ملت مظلوم افغانستان که همانا خشم خداوند را بدنبال دارد خود را ایمن ندانسته وبپرهیزد!!
دولت باید توجه داشته باشد که مردم آنها را به عنوان زمامداران خویش انتخاب کرده اند لذا دولت جمهوری اسلامی افغانستان باید ملت را محرم خود بداند و صادقانه به این ملت رنج کشیده توضیح بدهند که در چنین شرایطی که دولت با همکاری آمریکا به دنبال صلح است چرا اتفاقات ناگواری مثل حادثه هتل اورانوس کابل و جنگ های جاغوری و مالستان بر مردم تحمیل می شود.
آیا واقعا دولت توان آن را ندارد که این دشمنان ملت را در لانه های شان شناسایی نموده و از وقوع چنین حوادث تاثر انگیزی جلوگیری نماید?

2. سخنی با نیروهای خارجی:
نیرو های خارجی مستقر در افغانستان و مخصوصا آمریکایی ها باید از تاریخ مسلمانان و به ویژه افغانستان درس بگیرند و اگر واقعا برای کمک به مردم این کشور آمده اند، با کمک ملت و دولت افغانستان در صدد رفع مشکلات باشند.
بهتر است آنان سرنوشت چپاول گران سلف خود در این کشور را به دقت مطالعه کنند.
آنها باید بدانند که ملت قهرمان افغانستان به زودی کسانی را که به بهانه های واهی در صدد بحران آفرینی در این کشور هستند و کسانی را که برای خدمت به آنجا آمده اند خواهند شناخت.

3. سخنی با مردم:
ملت سربلند افغانستان! شما کسانی هستید که ابرقدرت ها و استعمار گران گذشته را به خاک ذلت نشاندید؛ و دلیل پیروزی های شما بر دشمنان اتحاد و همبستگی تمام مذاهب و اقوام افغانستان عزیز بود.
باید توجه داشته باشید؛ تا زمانی که تمام مردم از اقوام و مذاهب مختلف علیه دشمن و دسیسه‌های آنها متحد نشویم و دست دخالت کشور های خارجی را از سرنوشت کشور مان کوتاه نکنیم، این وضعیت اسفبار و غم انگیز بر ما ادامه خواهد داشت.
ما امت محمد ص هستیم، پیامبری که رحمت للعالمین است و ریختن خون مسلمان را بر مسلمانان حرام دانسته است.
ما را چی شده است که در برابر این همه خونریزی برادران مان سکوت اختیار کرده ایم؟
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

سید حسین ساجدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حسین ساجدی
انتحاری کابل
نظرات بینندگان:

>>>   4- سخنی با سید حسن ساجدی :
-بلی امریکائی هاباید تاریع کشور های اسلامی را بدانند ، وببینند که درتمام جهان کدام کشوراسلامی است که درانجا عدالت وقانون برقرار باشد رئیس حکومت به دست مردم انتخاب شده باشد، مردم از حکومت وحکومت از مردم راضی باشد امن باشد حقوق مدنی وآزادی های فردی مردو زن رعایت شود اگر یک کشورهست نشان بدهد کدام است؟ بنا نمیتواند افغانستان را بسازد
- مردم سربلند افغانستان شما کسانی هستید که ابر قدرت ها واستعمار گران گذشته را که برای شما پول ندادند یا میدادند اما قطع کردند شکست دادید ،
مثلا همان انگریز تازمانیکه برای سران قوم پول های بیشمار میداد هیچ مشکلی نبود حتی به انگلیسی ها خویشی میکردند اما زمانیکه از هند عنوانی نماینده انگریز درکابل دستور تحریری آمد که بودجه مرکزی ضعیف است پرداخت پول را کاهش بدهید سروصدا ومخالفت ها شروع شد تا اینکه کار به جنگ افغان وانکلیس کشید ،
ر

>>>   شما امت مسلم نه در بودن خارجی ها جور میایید و نه هم در نبودن آنان.
سال های هشتاد میلادی قرن گذشته روس ها در افغانستان بود و شما توسط جهاد قتل و خونریزی را براه انداختید.
سال های نود میلادی قرن گذشته که خارجی ها در افغانستان نبود،بخاطر قدرت قتل و خونریزی را براه انداختید.
حالا نیز که خارجی ها است شما قتل و خونریزی را براه انداختید.
از بس که شما قتل و خونریزی براه انداختید، حالا خدا نیز منکر خلقت افغان است و میگوید که من بعد از آن که آسمان و زمین و حیوانات و دیگر موجودات روی زمین ،بشمول گل سر سبد خلقت خویش یعنی آدم را خلق کردم. روز یکشنبه که روز رخصتی است و من آرام خواب بودم.شیطان لعنتی در پروگرام خلقت کمپیوتر من،ویروسی را بنام افغان انداخت و تمام پروگرام خلقت من را خراب کرد.

>>>   آقای سید حسین ساجدی آفرین به جرت و عقلانیت ات و. با این مضمون دلنشین ات که قلبها آرامی میبخشد ،از اینکه دولت و طرفداران آنهامتوجه وظایف شان نموده اید صد آفرین به شما و. ازاینکه از همبستگی اقوام و. همبستگی افغانها مسلمان سخن گفتید صد آفرین واز وحدت داقوام و مذاهب سخن گفتید صد آفرین به شما مرد دلاور ومسلمان و اما به جواب نفر اول و دوم که توهین وتحقیر آمیز چیز های نوشته که فکر کنم در جامعه افغانستان این اشخاص فاقد عقل ومنطق جا ندارد وظیفه این اشخاص مخرض فقط وفقط جنگ اندازی در بین مردم مسلمان افغانستان و. تغریب مسلمانان به شکلی از اشکال است ،این اشخاص و. افراد از بقای کمونستان خلقی و پرچمی اند که افغانستان را به خاک وخون کشاندند و از جمله قسم خوران و بیغردان خلقی وپرچمی اند که اساس نفاق و. بی اتفاقی و خون ریزی را در افغانستان بنا گزاشتند و. هزاران انسان مسلمان بیگناه افغان را در پولیگونهای پل چرخی به زنده به گور کردند و. امروز هم این اوباشان در دستگاهای دولتی جاسوسی میکنند ونفاق و اختلافات را دامن میزنند ،امید این بیغردان توبه کنند و. راه حق را در پیش گیرند تا باشد اولادهای شان با هدایت وسلامتی هوش وعقل زندگی نمایند
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است