هفته وحدت اسلامی گرامی باد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۷    ۱۳۹۷/۸/۲۹ کد خبر: 156046 منبع: پرینت

هفته وحدت اسلامی که منشاء آن میلاد مسعود حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر مهر و رحمت می باشد، مردم مسلمان افغانستان اعم از شیعه و سنی همه ساله با بزرگداشت پرشکوه این مراسم، بر لزوم وحدت مسلمانان، عدم تفرقه و هوشیاری در برابر دسیسه های دشمنان تاکید می کنند.

به درستی که بزرگداشت این هفته نقش مهم و عمده‌ای در تداوم همدلی و وحدت شیعه و سنی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام دارد، چرا که دشمنان با ایجاد نفاق و تفرقه در صدد ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های اسلامی هستند.

مردم افغانستان سالیان سال در کنار یکدیگر با صلح و صفا زندگی کرده اند، اما اکنون غربیها و عرب ها با دست نشاندهای وهابی خود در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق و به وجود آوردن جنگ مذهبی هستند.

بر کسی پوشیده نیست که رسالت حضرت محمد مصطفی (ص)، نجات اعراب جاهلی و دیگر مردم در جهان از جهل و خرافات بوده است و امروز بر ما است تا پیرو صدیق آن بزرگوار باشیم که متاسفانه بعد از گذشت قریب به 15 قرن، هنوز به این نتیجه نرسیده ایم که نباید به کفار اعتماد کرد و ایادی آنان را بر سروری پذیرفت و به آنان میدان داد تا هرآنچه که می خواهند با اعتقادات و زبان و کشور ما انجام دهند.

این هفته شما بگویید که راه چاره چیست؟

خداوند به برکت مولود رحمت و روشنایی، همه ما را به راه راست هدایت فرماید

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هفته وحدت
وحدت
نظرات بینندگان:

>>>   هیچ اختلافی بین شیعه و سنی نیست
وهر کس به هر طریقی در اختلاف دامن بزند دشمن اسلام است.
دین امده که همه خدا را بپرستیم و انسان باشیم. نه اینکه باعث اختلاف شود وگر نه دین چه معنایی دارد؟

>>>   وحدت ملی در عمل کارا است ، این گپ ها چه درد ای را میتواند دوا کنند سال ها ست که با ارایه سخن از وحدت ملی مردم را فریب داده اند مردم را انتحار کرده اند شخصیت های دلسوز را با این بهانه به قتل رسانده اند مقوله های وحدت ملی و یا اتفاق و اتحاد در افعانستان همه دورغ اند . وحدت ملی درافغانستان تبدبل به وحدت یک قوم بر علیه قوم دیگر شده است .مردم خیلی جاهل ای هستیم خوب میدانیم که وحدت ملی ما شعارین است باز هم به جهالت خود ادامه می دهیم .

>>>   چیزی که پیدا نمی شود وحدت است چون همه دنبال تحجور و انتحاری هستند تا آرامش صلح بنابراین فرض بر این میگیریم که مسلمان مسلک ها آمد و وحدت کردن مگر تحول هم انجام می شود والا نمی شود چون در خون این جماعت نیست حتی یک ذره .
یک طلبه از قم

>>>   خدایا این چه حالت است! از ملا ها با سواد، نیمچه سواد و نیمه با سواد گرفته تا برخی سیاسیون، افراد عادی و کسبه کار جامعه ما همین میگویند که دشمنان اسلام! منظور ازین افراد ازین دشمن خطابی کیست؟ چیست؟ چه تعریفی دارند؟ به همه معلوم است که همین ملاها... وقتی زبان شان یک متر از حلقوم شان میبرآیند که فایده شان باشد! پس چرا یکبار سر در گریبان نموده و کمی تعقل نمیکنیم که بزرگترین دشمن دین نفس ماست! طوریکه در قران کریم می فرماید: افضل الجهاده مجادته النفس؛ یعنی بهترین جهاد آن است که با نفس کرده شود این آیه مبارکه کتاب خدا به صراحت میگوید که دشمن درجه یک انسان نفس وی است!
احمدی

>>>   وحدت و همدلی میان مسلمان طبق مفاد آیه شریف که می فرماید:« با کفار سختگیر باشید و با بین خود تان مهربان » لازم، ضروری، دستود قرآن کریم و سیره خلفاء راشدین است.
هر گروهی که در صدد بر هم زدن وحدت میان شیعه و سنی است کار گردان دشمنان اسلام است.
پیروان دو مذهب شریف حنفی و جعفری در افغانستان با صمیمیت و صفا و اخوت زندگی کرده اند و خواهند کرد. چشم دشمنان اسلام کور باد.
جواد از غزنی

>>>   هفته میلاد باسعادات رسول خدا بهترین عید مسلمانان است عزیزان عیدتان مبارک
ای رسول هاشمی ای دریای رحمت
رحمتت زا شمال حال مردم زجر کشده کشورم فرما
محمد یا محمد یا محمد
سنبل آزادی و حدت محمد
ندای اخوت ای محمد
فریادرس مظلومان ای محمد
محمد ای محمد ای محمد
شنوای درد محرومان محمد
محمد ای محمد ای محمد
صدای بی کسان ای محمد
م.محصل

>>>   زنده باد شیعه و سنی. زنده باد مردم افغانستان
احمد

>>>   سلام عرض می کنم خدمت تمامی هموطنان عزیز من هم میلاد باسعادت مولای مان حضرت محمد مصطفی(س) را به تمام پیروان حقیقی ان حضرت تبریک عرض می کنم ...

>>>   سلام بدوستان. وحدت بين مسلمين أمري ضروري است به تفرقه مسلمانان حتى خداوند لايزال و رسول خدا حضرت محمد( ص ) هم ناراض ميشود... .
علي

>>>   وحدت به هفته خلاصه نمیشود وحدت باید دایمی صورت گیرد وروز به روز به استحکام ان افزوده گردد
کاکه از کابل

>>>   زنده باد احمد
دشمنان اصلی مردم کشور عزیز خود را بشناسید
کابلی
>>>   مشکل غنی متعصب تفاوت میان گفتار و عمل او است.

چون بود اصل گوهری قابل
تربیت را در او اثر باشد
هیچ صیقل نکو نخواهد کرد
آهنی را که بد گهر باشد
خر عیسی گرش به مکه برند
چون بیاید هنوز خر باشد
غنی مغز متفکر شرارت چگونه خود را از محاصره مردم غیور ما به دلیل بی عاطفه گی در قبال هزاران قتل عام سربازان شجاع و مردم بی دفاع توسط تروریستان از زندان رها ساخته خود نجات می دهد؟
مغز متفکر شرارت که با مردم یک روز با زبان صادقانه و انسانی ادبی حرف نزده است و هر واژه که از دهان اش بیرون می شود جز از گذافه گویی چرندیات، هزیان و توهین به مردم شریف ما نیست.
غنی خود کامه چهل سال که بیرون از وطن بوده نه به مذهب مردم باور دارد و نه به فرهنگ و عادات مردم آشنایی دارد چگونه مردم غیور با دیانت ما بر او احترام بگذارند؟
غنی عوام فریب دروغگو که غیر از جیغ زدن و رفتار روانی و گزافه گویی آن هیچ جذابیت برای مردم قاقل و دانا چیز فهم کشور ندارد؟
غنی شرات انداز دست نشانده جانکری که ارگ را با اطرافیان اش یک باند ما فیایی به آشیانه شیطانی و مدیریت توطیه علیه اقوام به اقوام تبدیل کرده با کدام جرات از مردم شریف با دیانت ما کمک می طلبد؟

غنی تروریستان را برادران جان برابر خود می شمارد و از زندان ها آزاد می سازد به کدام وجدان از مردم کمک می خواهد؟
غنی مصنوعی بی عاطفه که در غم و اندوه مردم عزادار شریک نمی شود و در کنار مردم قرار ندارد با کدام رویی به مردم شریف ما رجوع می کند؟
اشرف غنی انسان از خودراضی قبل از اینکه از روی درماندگی به مردم خطاب کند باید به خود خطاب کند که او کیست« انسان شرارت » ؟
مردم از تو غنی بی عاطفه مدریت سالم , صداقت سیاسی , عدالت, سپردن کار به اهل کار , امنیت , فقرزدایی « فقر يكي از خطرناك ترين پديده هاي اجتماعي است كه مي تواند حيات اقتصادي، سياسي و فرهنگي ملت ها ی شریف ما را تهديد كند » , برنامه ریزی برای مسیر شغلی افراد بر مبنای برآورد های عینی از نیاز های آتی و اسعداد های بلقوه و ارزیابی عملکرد افراد متخصص باتجربه می خواهند و به همین دلایل مردم نا جارشده اندکارت به استخوان رسیده دست به قیام زده اند.

او مردم غیور بادیانت اکثریت این حاکمان قدرت طلب ما نند غنی عبدالله دروغ گو هسستند ، چون معمولا دروغ بعد از مدتی آشکار میشود و انسانها دروغگو بی برنامه در بین مردم رسوا میگردد.
باید گفت نجات اشرف غنی و عبدالله از انزوای چهار دیوار ارگ صرفا با استعفا و معذرت خواستن از مردم افغانستان.

ادامه رهبری این حکومت تنبل و سست ٍ ضعیف بی نظم و بی برنامه در مدیریت امور رفا ه و آسایش شهروندان قضاوت به دست شما هموطنان ! اشرف غنی باید شرایط برای پذیرفتن صدها کادر و ده ها داکتر علوم در هم بخشها سکتوری که دارای طراح های جامع هموطنان ما در خارج وجود ادرد آماده می کرد نه کرده است , خواهشم ایسنت که هموطنان آگاه و قلم بدست یک دوسطر در مورد تبصره کنید .
ممنون

>>>   اسلام دین مهربانی دین وحدت وهمدلی است.
شما در شروع نهضت پیامبر گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصفی ( صلوات الله علیه وعلی اله اجمعین )ببینید اعراب بادیه نشین و وحشی که همیشه باهم دیگر درگیر بودند؛ طفلان دختر خود رازنده درخاک میکردند؛ قبیله پرست وقوم پرست بودن چگونه باوزش نسیم عشق ومحبت نبوی وابلاغ دستورات الهی ؛ سید قریشی وبلال سیاه وبرده برابر میشوند؛ وچنان مهری در دلها حاکم میشود که در محبت ورزی بهم سبقت میگرفتند.اما یهود ونصاری توطیه کردند وخواستند این نور الهی راخاموش کنند.در عصر حاضر باهمه طرفندها وزایش القاعده وطالب و داعش واینهمه کشتار وقتل مسلمانان وتفرقه درجهان اسلام وایجاد اسلام هراسی باز هم رشد چشمگیر گرایش به اسلام زیاد است.دشمنان سعی در تفرقه درجهان اسلام دارند وصهیونیزم بین الملل و وهابیزم وظهور فرقه های باطل هم در اهل سنت وهم اهل تشیع واگاهی علمای مجاعد در این دومذهب اسلام ناب مخمد درحال جهانی شدن است. هرچند دشمنلن ونوکران بظاهر مسلمان باعقاید انحراف وتکفیری وسلفی وکمک یه یهود ونصاری هیچ غلطی نمی توانند بکنند .زنده باد اسلام برقرار باد وحدت میمون ومبارک تسنن وتشیع کور باد چشمانی که این وحدت رانمی توانند ببینند.زنده یاد علمای مجاهد ودانشمند وانقلابی اهل سنت واهل تشیع هقته وحدت بر همه خواهران وبرادران سنی وشیعه وطندار مبارک باد.//
داکتر عبدالرب اچکزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است