مرد ۸۵ ساله آلمانی توسط جوان افغان به قتل رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۰    ۱۳۹۷/۸/۲۸ کد خبر: 156040 منبع: پرینت

یک مرد ۸۵ ساله در خانه شخصی اش در شهر (ویتنبرک) تو سط یک جوان پناهجوی افغان احتمالا در خواب کشته شده است.
به گفته پولیس و دادستان، سر این مرد ۸۵ ساله با چاقو بریده شده است.
جوان ۲۰ ساله افغان به اتهام این قتل بازداشت شده است.

گفته شده که این جوان با قربانی آشنا بوده و در ماه اگوست سال ۲۰۱۸ به مدت یک هفته به مراقبت از باز نشستگان وظیفه کمک کردن به این فرد کهن سال را به عهده گرفته بود.

بر اساس گزارش، این واقعه در اوایل صبح روز شنبه در ساعت 2 صبح رخ داد، جوان در ابتدا فرار کرد که بعدا بازداشت شد.
(خانم لنگه) زنی که در این خانه زندگی میکرده و گویا خدمتگار بوده تصادفا این حادثه را از طریق یک دوربین مانیتور کودکان دیده است، ولی او فکر می کرده این جوان می خواسته او را بپوشاند.
طوریکه (خانم لنگه) می گوید انگیزه این حادثه تا اکنون معلوم نیست و چیزی از این خانه به سرقت نرفته است.

وزیر داخله این ایالت گفته، متقاعد شده ام که قوه قضایی به طور کامل شرایط و انگیزه های جرم را روشن می کند و مجرم را به عدالت خواهد سپرد.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
منجمزاده
آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   اودر یک محیط وحشیگری خشونت قتل وغارت وطن فروشی دزدی جنایت آدم کشی حیوان کشی خونریزی کلان شده واین خصیصه در رگ وخونش آجین است
باشیر اندرون شده با جان بدر شود
ر

>>>   خوی وخاصیت پدری اش هست ، اگر درجنت هم برود آنجا هم آدم کشی میکنند
...

>>>   دو نهاد در آمریکا رؤیایی دیگر را به واقعیت نزدیک کرده‌اند. با تصمیم این دو نهاد در آینده‌ای نزدیک محصولی جدید وارد بازارهای آمریکا خواهد شد که شاید روزی رقیب جدی گوشت حیوانی شود دولت آمریکا راه را برای فروش گوشت آزمایشگاهی هموار کرده است. وزارت کشاورزی ایالات متحده و سازمان غذا و داروی (FDA) این کشور رئوس مقررات آتی مربوط به تولید و توزیع این گوشت حاصل از کشت سلول‌های حیوانی را روشن کرده‌اند.
به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه "ان‌تی‌وی"، قرار است که سازمان غذا و داروی آمریکا کنترل منشاء و همانندسازی سلو‌ل‌های بنیادی حیوانی این گوشت کشت‌شده در آزمایشگاه‌ها را بر عهده بگیرد. وزارت کشاورزی نیز بر تولید و توزیع آن نظارت خواهد کرد.
این دو نهاد در بیانیه‌ای مشترک اعلام کرده‌اند که در این مسیر از تجارب مؤسسات تحت مسئولیت خود استفاده کرده‌اند.
یکی از دلایلی که تا کنون مانع عرضه گوشت مصنوعی به بازارهای آمریکا می‌شد گرانی تولید آن بود. اما اینک چندین شرکت دست‌اندرکارند تا هزینه‌های تولید این محصول را پایین آورده و گوشت مصنوعی را هر چه زودتر وارد بازار کنند.
در آمریکا برخلاف اروپا مخالفت عمده‌ای با تولید این محصول در آزمایشگاه‌ها وجود ندارد. تولیدکنندگان می‌گویند، تولید گوشت مصنوعی به نفع انسان است چرا که کشتار حیوانات کم‌تر شده و با کاهش نیاز به دامپروری‌های وسیع، انتشار گازهای زیان‌بار گلخانه‌ای نیز تنزل خواهد یافت.
با این همه کشاورزان هنوز مطمئن نیستند که این محصول بتواند جای گوشت حیوانی را بگیرد. چرا که هنوز هم این پرسش مهم باقی است که آیا می‌توان واقعا نام "گوشت" را بر این محصول آزمایشگاهی گذاشت
ر

>>>   اكثر اين جوانان بيخرد بخاطر پول تن فروشي ميكنند ، و حتماً پير مرد پول كافي برايش نداده باشد.

>>>   چاقو بازان بی پدر و مادر به المان امده ونام افغان ها را خراب ساخته که حتی بعضی افغان ها خود را افغان معرفی نمیکند این نمک حرامان و که تربیه پدر و مادر را ندارند از تمام کمک های حکوت المان که پول زیاد برای شان مفت داده میشود داکتر مفت و تکت سرویس مفت و غیره به عویض شکر گذاری مردم بیگناه یا میکشند و یا با چاقو به مردم حمله میکنند باید این نمک حرامان بی تربیه به افغانستان فرستاده شوند و از اروپا گم شود
بصیر نظری

>>>   عاقبت گرگ زاده چون گرگ شود، او هم افغان است کاری میکند که پدرانش تاحال کرده اند ومیکنند ،این ژن ارثی دربدنش باقی مانده که او باید جنایت کند آدم بکشد تجاوزکند ،
جوانان افغانستان درجرمنی چهره اصلی افغان هارا به نمایش گذاشتند

>>>   این هم پاداش پناهنده پزیرفتن شان .
آقای منجم زاده اکتفاء کن دیگر این قوم ذلیل را به پناهنده گی تشویق نکن که باالاخره خودت را هم المانی ها به یک بهانه ای سرت زیر بالت کرده اخراجت میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است