دروغ، ترفند و ريا كارى؛ بازار گرم سياست امروزى!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۴    ۱۳۹۷/۸/۲۷ کد خبر: 156004 منبع: پرینت

گزارشها از رسانه هاى اجتماعى نشانگر اين است كه انگار آقاى اشرف غنى احمدزى در آستانه انتخابات رياست جمهورى ١٣٩٨.خ بگونه ى بى پيشينه چشمانش باز و وجدانش بيدار شده و گفته است كارساختمان آرمگاه قهرمان ملى شهيد احمدشاه مسعود را خود از پول شخصى اش بسر ميرساند و براى نخستين بار هم شهيد احمدشاه مسعود را قهرمان ملى خوانده است.

پرسش و جالب توجه همين است كه آقاى اشرف غنى چطور بگونه غير مترقبه در فكر بسر رساندن كار ساختمان آرامگاه قهرمان ملى افتيده است در حاليكه در حادثه ريزش سيلاب در پشغور پنجشير در بهار امسال ده ها خانه ويران گرديد كه آقاى غنى براى آسيب ديده ها وعده ساختن شهرك را كرده بود كه تا اكنون ازش اصلا" خبرى نيست.

پرسش مهمتر ديگر اينكه آيا از پول آقاى اشرف غنى جواز دارد تا مسجد و مدرسه و كتابخوانى را در آرامگاه قهرمان ملى آباد گردد؟
اكنون كه كار ساختمان آرامگاه قهرمان ملى شهيد مسعود رو به إتمام است چرا آقاى غنى ميخواهد كار را بنام خود تمام كند و همه چيز را به پاى خود بنويسد ... مگر آقاى غنى در ١٨ سال گزشته كور و كَر بوده كه اكنون وجدانش بيدار شده است و ميخواهد دل مردم پنجشير و هواداران قهرمان ملى را بدست آورده و در كمپاين انتخاباتى اش استفاده اش كند.

بها بقايى


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بقایی
سياست امروزى
نظرات بینندگان:

>>>   Ariaie
انتخابات كه مردم در آن راى مى دادند در چند ساعت تمام شد. همان روز نوشتم انتخابات شما پايان يافت و انتخابات اصلى در كميسيون ها شروع شد. حالا شب و روز جريان دارد تا يك عده انتصاب شوند. همين وضعيت نه تنها با كميسيون هاى دوره كرزى فرق ندارد بلكه بدتر نيز شده ، يعنى يك شكست و ضعف آشكار دولت وحدت ملى كه خود را متعهد به إصلاح كميسون ها و برگرداندن اعتماد به مردم مى دانست .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است