اشرف غنی توان پاسداری از کشور را ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۶    ۱۳۹۷/۸/۲۱ کد خبر: 155876 منبع: پرینت

دست کم ۳۷ پولیس افغانستان در حمله طالبان کشته و ۱۵۰ پولیس دیگر مفقود شده اند و اطلاعی از انها نیست.

جناب غنی خجالت بکشید این اعداد سنگ و چوب نیستند، انها فداکارانی هستند که جان خود را از برای پاسداری از این کشور دست میدهند و صده ها یتیم و بیوه زن در جامعه باقی می ماند که انها به فراموشی سپرده میشوند.

جواب خون این ها و هزاران سربازی که بابی تفاوتی مقامات ارشد نظامی صورت می گیرد کی می دهد؟ دست از این خیمه شب بازی دست بردارد و اعتراف کنید که توان نگهداشتن این کشور را ندارید.

دست کم ۳۷ پولیس افغانستان در حمله طالبان کشته و ۱۵۰ پولیس دیگر مفقود شده اند و اطلاعی از انها نیست. حمله به ایستگاه های بازرسی یک سری حملات طالبان در جنوب و غرب افغانستان ۳۷ مامور پولیس کشته شدند.

نماینده ایالتی منطقه چالید پشتون گفته ۳۰ سرباز دیگر کشته شدند. یک سخنگوی پولیس گفت که طالبان مسلح در طول شب به ۱۵ پایگاه نیروهای دولتی در ولایت قندهار حمله کردند، به گفته پولیس شماری از طالبان نیز کشته شدند.

در ضمن مقامات ولایت فراه گفته ان در این حملات ۱۵۰ تن دیگراز پولیس های محلی مفقود شده اند که تا کنون از سرنوشت انها اطلاعی در دست نیست.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
منجمزاده
نظرات بینندگان:

>>>   Khorasani
ایکاش قدرت حاکمیت واین چوکی پاک نزد هزاره ها میبود اکنون معادل جاپان میبودیم ولی انگلس بخاطر انتقامقوم هاجوج وماجوج را حاکم ساخت که دعوای میراث داشته ریس جمهور نماز ‌کلمه نمیداند وزیر مخابرا وزیر مالیه خط فارسی خوانده نمیتواند نماینده غنی در مسکو تقسیم اوقات را به انگلیس نمیداند واینها بالای ما حکومت دارند وای به حال ما دریغا یکروز چرخ بگام ما شود واین قوم گم شود

>>>   Tajek Khorasani
امریکا یک سیستم مرکزی (دیکتاتوری) میخواهد تا بتواند کشور را به آسانی اداره کند. اگر این نبود و واقعآ دیموکراسی میخواستند، میتوانستند که از مدل فدرالی خود امریکا استفاده کنند. هر ایالت امریکا از خود قانون دارد، از خود بیرق دارد، از خود مجلس دارد، از خود والی انتخابی دارد...و تقریبا از نظر اداری مثل یک کشور استند. مگر نه. آنها یک دیکتاتوری با ماسک دیموکراسی میخواهند تا بتوانند به آرامی حکمفرمایی کنند.

>>>   فاجعه دهمزنگ تکرار شد!
مهاجم انتحاری مظاهره‌چیان را در نزدیکی لیسه استقلال آماج قرار داد.
نکته: مهماجمان انتحاری پیش‌تر حرکت کرده اند یا چرخبال‌های کمکی بسوی جاغوری؟
Fahim Fetrat

>>>   اکرام اندیشمند
ترافیک مظلوم و بیدفاع شهر یکی از قربانیان مظلوم حملۀ امروز انتحاری طالبان در چهار راهی ملک اصغر مرکز شهر کابل در مقابل این جمله بروی سرک افتیده است:
«ملتی که کتاب نمیخواند باید تمام تاریخ را تجربه کند»
به نظر می رسد که حملۀ انتحاری امروز برای هدف قرار دادن مظاهره چیانی که در چهارراهی پشتونستان در مقابل دروازۀ ارگ برای اقدام دولت علیه حملات طالبان در ولسوالی های مالستان وجاغوری غزنی تجمع کرده بودند، سازمان داده شده بود. اما انتحارگر قبل از رسیدن به آن تجمع منفجر شد.
ممکن است مسئولیت این حمله را داعش بدوش بگیرد و طالبان انکار کنند.
نکتۀ مهم در حملات انتحاری مشابه در شهر کابل به آماده بودن و هوشمند بودن ماشین تروریزم انتحاری است که بصورت اتوماتیک در کم ترین زمان آماده می شود و میداند که در کدام تجمع منفجر شود، و در کدام تجمع از آماده شدن و انفجار اجتناب کند.
این جا است که آن جملۀ:« ملتی که کتاب نمیخواند باید تمام تاریخ را تجربه کند»، معنی و مصداق می یابد.

>>>   AhanGar
مدال بستن اوغانها
احمد خان درانی اش مدال خودش را بر گردن نادر افشار انداخته بود،
عبدالرحمانش بر سینه مورتیر دیورند مدال بست۰
شاه جاع بر سینه انگلیس،
تره کی و نجیب گاوش بر سینه روس ها مدال میبستند ، و بر گردن عسکر روس گل مینداختند.
عمر کور مدالش را دور گردن کرنیل های پاکستانی و عرب مینداخت،
کرزی سینه بوش را مساژ میداد و مدال غازی وزیر اکبر خانش را آنجا بست،
حقانی مدالش را بر گردن راحیل شریف پاکستان انداخته است،
حالا غنی کوچی هم جنرال های ناتو و امریکائی را یکه یکه دلخوش میسازد و گردن هایشان را با مدال ملالی مزین میسازد۰
خلاصه که مدال بستن اوغانها است، چه بنویسیم۰
اوغان ها هستند، دگه...

>>>   اشرف غنی کل مرغ توان پاسداری فامیل خودرا ندارد شما اوغانستان را میگویید

>>>   با اظهار سلام و تسلیت گفتن، به این مناسبت باید مدال های که به نرخ مندوی در ارگ ضرب زده میشود، و مثل کشمش نخود بی ارزش و به هر کس و ناکس تقسیم میشود، به مسئولین امنیتی در راس محب "جان" اهدا شود شاید دردی را دوا کند.

>>>   Salam
حاکمیت فاشیستی غنی اخلاقن در میدان سیاست باخته است یگانه وسیله ی که معترضین و مردم را می تواند پراگنده کند و پخش رعب و‌ترس نمائید ، انتحار و‌انفجار است .غنی هم معترضین جنبش روشنایی را که می توانست به ختم حکومتش منجر شود با بکار گیری انتحار موفقانه شکست داد ، امروز عین عمل را باز تکرار کرد . ترور و‌انتحار جز تاکتیک های کشنده ی این حکومت است .

>>>   اشرف غنی نه مدیریت دارد و یگانه چیزی که در وجود وی است چیغ زدن ترا به خدا یک انجینر سا ختمانی می تو اند وزارت داخله را به پیش ببرد شرم است به این دولت کثیف

>>>   Allahyar
فراه را دریابید !
در ولایت فراه هم فاجعه انسانی رخ داده است !
طالبان شب گذشته در قریه خوست ولسوالی خاک‌سفید بیش از هفتاد نفر ملکی تاجیک تباررا به جرم همکاری با دولت باخانواده هایشان درنیمه های شب تیرباران کرده و جنایت ضد بشری را مرتکب شده اند.
كجاست دادخواهان حقوق بشر وفريبكاران ارگ ریاست جمهوری ?
درتمام ولایات اقوام غیرپشتون به دستورفاشیستان ارگ کشته میشوندوهیچ آدرس ونهادی ازآنان بعنوان شهروندان این سرزمین دادخواهی نمی کند , لعنت به اینگونه حکومت ورئیس جمهور !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است