نظرتان چيست، همه با هم به بهشت برويم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۷    ۱۳۹۷/۸/۲۱ کد خبر: 155875 منبع: پرینت

يك بٌمب اتٌم بي اندازند همه با هم بميريم شهيد ميشويم به بهشت ميرويم، ديگر آنجا نه جنگي است و نه جدلي همه چيز فروان است ميوه هاي رنگارنگ،فرش هاي پهن شده،پٌشتي هاي رديف شده،جام هاي چيده شده،باغ هاي درهم تنيده... هركي هر چي ميخواهد در بهشت وجود دارد!
ما كه هر روز در اين سرزمين فرسوده و سوخته تكه-تكه ميشويم و مي ميريم چرا يك بار همه با هم نميريم تا از دست اين جلادان و شيادان تاريخ آرام در قبر با نفسي بي نفس نخوابيم!

پايمان را در نيمروز دست مان را در قندوز قطع كردند، قلب مان را در قندهار دريدند سينه امان را در قندهار بريدند، گردن مان را در بدخشان انگشت مان را در اورزگان تيغ زدند، چشمان مان را در كابل گوش مان را در زابل سوراخ كردند و زبان مان را در زندان بريدند تا نبينيم نشنويم و نگویيم از تن زخمي مان!!

بيایيم از اين ديار جنگ زده و خسته شده رخت ببنديم برويم،بيائيم مجلس لويه جرگه دائر كنيم "طومار مرگ" بنويسيم و در مجلس نمايندگان تصويب و به امضاء دولت برسانيم آنگاه به دفتر سازمان ملل ارسال تقاضاي يك "بٌمب اتٌم كنيم" بي اندازند در كشور همه با هم بميريم شهيد مشيويم به بهشت برويم تا از دست همه اي وطن فروشان و خريداران و از جلادان آدم فروشان راحت بشيم، آنگاه "جهنم دنيا" را به كافران بگذاريم،ما همه به بهشت برويم...!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
بهشت
نظرات بینندگان:

>>>   Allahyar
فراه را دریابید !
در ولایت فراه هم فاجعه انسانی رخ داده است !
طالبان شب گذشته در قریه خوست ولسوالی خاک‌سفید بیش از هفتاد نفر ملکی تاجیک تباررا به جرم همکاری با دولت باخانواده هایشان درنیمه های شب تیرباران کرده و جنایت ضد بشری را مرتکب شده اند.
كجاست دادخواهان حقوق بشر وفريبكاران ارگ ریاست جمهوری ?
درتمام ولایات اقوام غیرپشتون به دستورفاشیستان ارگ کشته میشوندوهیچ آدرس ونهادی ازآنان بعنوان شهروندان این سرزمین دادخواهی نمی کند , لعنت به اینگونه حکومت ورئیس جمهور !

>>>   Khorasani
ایکاش قدرت حاکمیت واین چوکی پاک نزد هزاره ها میبود اکنون معادل جاپان میبودیم ولی انگلس بخاطر انتقامقوم هاجوج وماجوج را حاکم ساخت که دعوای میراث داشته ریس جمهور نماز ‌کلمه نمیداند وزیر مخابرا وزیر مالیه خط فارسی خوانده نمیتواند نماینده غنی در مسکو تقسیم اوقات را به انگلیس نمیداند واینها بالای ما حکومت دارند وای به حال ما دریغا یکروز چرخ بگام ما شود واین قوم گم شود

>>>   فاجعه دهمزنگ تکرار شد!
مهاجم انتحاری مظاهره‌چیان را در نزدیکی لیسه استقلال آماج قرار داد.
نکته: مهماجمان انتحاری پیش‌تر حرکت کرده اند یا چرخبال‌های کمکی بسوی جاغوری؟
Fahim Fetrat

>>>   بیسار خوب است که همگی به بهشت برویم ولی نیازی نیست که از سازمان ملل تقاضای بمب اتم کنیم همگی یک بمب کوچک در زیب بغلک مان ببندیم و در کنار هم جمع شویم و یک نفر هم سر گروب شود و بگوید یک دو سه همگی انتحار کنیم .

>>>   Salam
غنی و باند فاشیست های قبیله ی تنها زبان زور و تفنگ را می فهمند . مگر فرهنگ اعتراض مدنی را طالب و غنی و یون می فهمند !
تفنگ ، قیام های قهر آمیز راه حل و کلید مهار این قرون وسطایی ها است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است