تظاهرات قومي را ملي سراسري و مسلحانه بسازيم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۶    ۱۳۹۷/۸/۲۱ کد خبر: 155874 منبع: پرینت

ما بايد از شكست جنبش هاي معترض تاريخ مستعمره ها آموخته باشيم هيچ اعتراض قومي نتيجه مثبت به بار نياورده است و هيچ حركت بدون هدف و برنامه ريزي شده به مقصد نرسيده است، به ويژه اينكه ما در روزگاري زندگي ميكنيم با يك كشور مستعمره، ریيس جمهور انتصاب شده،حكومت مستبد فاشيستي روبرو هستيم كه بارها اعتراض گسترده و قومي كرديم همه سركوب و محكوم به شكست شدند.

هزاره قيام كند تاجيك و ازبيك بخوابد،تاجيك اعتراض كند ازبيك و هزاره در ميدان حاضر نشوند،ازبيك برخيزد هزاره و تاجيك غفلت كنند. اين بزرگترين اشتباه و سبب نابودي همه خواهد شد بلكه متحد يك پارچه بايد برخيزيم.

من به تفسير تعبير هاي استعمار گران كه تظاهرات صلح آميز را توصيه ميكنند باور ندارم، هيچ ظالمي زبان مظلوم را نخواهد دانست بلكه از زبان قدرت در برابر آن بايد استفاده شود تا سرتعظيم و تسليم فرو كند.

اگر قيام سراسري فراقومي،مسلحانه و ملي صورت نگيرد همه ما را خواهند كٌشت. امروز غزني است،فردا فراه،روز ديگر قندوز،هفته ديگر سر پٌل،فارياب،هرات و...
پس همه با هم بپاخيزيم و قيام هارا از مديريت افراد سودجو و مصلحت انديشان،مذاكره كننده گان و مزدوران آمريكا،كرزي و اشرف غني پاك كنيم،تحت مديريت لطيف پدرام انجام دهيم تا به پيروزي،امنيت استقلال و آزادي برسيم...

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تظاهرات
ملی
نظرات بینندگان:

>>>   سخنان تان کاملاً برجاهست و ازیتان تقاضا میکنیم که با طالبان دست را یکی کرده و علیه حکومت تظاهرات نمائید.

>>>   Allahyar
فراه را دریابید !
در ولایت فراه هم فاجعه انسانی رخ داده است !
طالبان شب گذشته در قریه خوست ولسوالی خاک‌سفید بیش از هفتاد نفر ملکی تاجیک تباررا به جرم همکاری با دولت باخانواده هایشان درنیمه های شب تیرباران کرده و جنایت ضد بشری را مرتکب شده اند.
كجاست دادخواهان حقوق بشر وفريبكاران ارگ ریاست جمهوری ?
درتمام ولایات اقوام غیرپشتون به دستورفاشیستان ارگ کشته میشوندوهیچ آدرس ونهادی ازآنان بعنوان شهروندان این سرزمین دادخواهی نمی کند , لعنت به اینگونه حکومت ورئیس جمهور !

>>>   لطیف پدرام:
هم‌وطنان هزاره‌ی ما قتل عام می‌شوند از همه‌ی جوانان تاجیک و عدالت خواهان کشور می‌خواهم این مردم نجیب و در خون تپیده را تنها نگذارید.
همین‌لحظه به تظاهرات مدنی و خواست انسانی و برحق شان لبیک بگوئید. من لحظات پیش صدای اشک آلود آن‌ها را شنیدم. قلبم آتش گرفت "چرا نگرید چشم، چرا ننالد تن".
جوانان عدالت‌خواه خیرخانه به خصوص، به کمک شان بشتابید. بی‌انصافی بزرگ است اگر سخن از حق‌خواهی و عدالت‌طلبی می‌زنیم ولی فریاد برادران هزاره‌ی خویش را تنها می‌گذاریم. درد ما مشترک است، برای فریاد دردهای مشترک، گلوی مشترک باشیم.

>>>   Khorasani
ایکاش قدرت حاکمیت واین چوکی پاک نزد هزاره ها میبود اکنون معادل جاپان میبودیم ولی انگلس بخاطر انتقامقوم هاجوج وماجوج را حاکم ساخت که دعوای میراث داشته ریس جمهور نماز ‌کلمه نمیداند وزیر مخابرا وزیر مالیه خط فارسی خوانده نمیتواند نماینده غنی در مسکو تقسیم اوقات را به انگلیس نمیداند واینها بالای ما حکومت دارند وای به حال ما دریغا یکروز چرخ بگام ما شود واین قوم گم شود

>>>   Haroon Amirzada
هموطنان هزاره در اعتراضات مدنی و حق طلبانه شان در میدان مبارزه با فاشیزم و تروریزم تنها نیستند.
خواستهای مشروع و انسانی هزاره ها خواستهای همه مردم محروم و محکوم افغانستان است.
ما همه باید از رفتار مدنی و جسارت حق طلبانه هزاره ها بحیث مکتب انسانیت بیاموزیم. اما فراموش نباید کرد، که رفتار فاشیزم و تروریزم را نمی توان صرفا با چند اعتراض مدنی و خواستهای موقتی تغییر داد. فاشیزم و تروریزم در یک جبهه قبیلوی واحد با یک استراتیژی تبهکارانه در زیر چتر حمایت مالی، سیاسی و نظامی امریکا پیش از هر وقت دیگر خونخوار تر شده اند.
فاشیزم با برادران تروریزم شان زبان مدنی صلح آمیز و انسانی را نمی دانند. باید برای مقابله با فاشیزم و تروریزم قبیلوی متحد شد.
ما در تابستان داغ امسال شاهد فداکاری ها و قهرمانی مردم ازبیک در شمال افغانستان بودیم که کاخ فاشیزم را در ارگ کابل لرزاند. ولی ثمره همه آن فداکاری ها برگشت دوستم در حبس خانگی بود و بس. تجارب مبارزه هموطنان عزیز ازبک نشان داد که قربانی بزرگ برای یک هدف گذرا و کوچک به سود دشمن تمام شد.
دیروز شهر زیبای عزنه سوختانده شد،امروز نوبت مالستان، جاغوری و ارزگان رسیده است، فردا نوبت کابل، شمالی، بلخ و هرات و هر گوشه دیگر کشور می رسد.
فاشیزم و تروریزم از هر قدرت نمایی شان از شرق و غرب امتیازات می گیرند. یک روز سر از مسکو بیرون می کشند، روز دیگر از قطر.
نسل کشی که امروز در جاغوری، مالستان و ارزگان خاص جریان دارد در راستای نقشه راه معامله غنی با طالبان تحت نام صلح در زیر رهبری خلیلزاد و آمریکایی ها است. آمریکایی ها بخاطر رقابت با روسها حاضرند هر چه امتیازات طالبان بخواهند می دهند. ازینرو نیروهای آمریکایی کوچکترین حمایتی از مردم هزاره در مناطق مذکور برای عقب راندن طالبان نکردند.
ما باید علیه توطئه های خانمانسوز خود را آماده سازیم. جنایات در جاغوری، مالستان و جاهای دیگر شروع فصل جدید جنایت از یک نسل کشی استراتیژیک است.

>>>   امام خمینی رحمت خدا براو باد یک جمله زیبا گفت او گفت:(بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود)این جمله را زمانی گفت که صدام امریکایی به ایران حمله کرده بود ستون پنجم در داخل ایران ترورهای زیادی میکرد.ومردم بسیاری کشته شدند حال من همین جمله ایشان را برای جنایتهای افراط گرایان پشتون وطالبان خبیث تروریست میگویم.مطمین باشید قطره قطره خون این شهیدان بلای بزرگی بر سر جنایتکاران نازل خواهد کرد.انها می خواهند نور خدارا خاموش کنند ولی این شهادتها باعث انسجام وقدرت قوم هزاره خواهد شد.این توطئه ها با همکاری عربستان وهابی خبیث،اسراییلیهای صهیونیست کودک کش وانگلیس وامریکای جنایت کار برنامه ریزی شده است//.
داکتر عبدالرب اچکزی

>>>   راستی که همینطور است همه را تک تک تار ومار میکند یا به غلام تبدیل شوند.

>>>   بسمه تعالي
خطاب به قوم تاجك ازبك هزاره!!

اخرين چانس براي تان متحد شدن و گرد امدن تان اطراف ايتلاف بزرگ است. ميدانم كه رهبران ما چندان كارنامه خوب نزد ما و شما ندارند ولي همين كه همت كردند و اين ايتلاف را ساختند تنهايشان نگذاريد و اخرين بار براي شان همه همصدا و همدل راي دهيد . البته فراموش نكنيد كه اين اخرين چانس طلايي براي سه قوم محترم مذكور است تا از زير ظلم نجات يابند.

خطاب به رهبران ايتلاف !!!
قرار نظر سنجي هاي غير رسمي مردم تان حاضزند به شما راي دهند و شما برنده صد درصد انتخابات استيد. ولي مردم تان شرط دارند.

شروط مردم تان !!!
١- كانديد اول تان بايد بيرون از سه قوم مظلوم نباشد.
٢- قول مردانه براي صلح واقعي و اگر صلح را طالب نپذيرفت قول نابودي كامل طالب را به مردم تان بدهيد.
٣- مسله ديورند را يكطرفه نموده و مرز ها را ميبنديد تا پشه شان هم از طرف پاكستان به وطن ما صدمه رسانده نتواند.
شرط مردم تان بايد شعار انتخاباتي تان باشد .
اگر قبول داريد پادشاهي مبارك تان اگر قبول نداريد برويد دوباره معاون بي صلاحيت شويد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است