سه گزینه برتر در انتخابات ریاست جمهوری
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۷/۸/۲۱ کد خبر: 155866 منبع: پرینت

گزینه نخست؛ آقای صلاح الدین ربانی وزیر خارجه کشور و رهبر جمیعت اسلامی.ا !
گزینه دوم؛ آقای احمدولی مسعود ریس بنیاد شهیدمسعود و سفیر کبیر در بریتانیا !
گزینه سوم؛ آقای عطامحمد نور والی پیشین بلخ رییس اجرایی جمیعت اسلامی.ا !

سران و سردمداران قدرت مردمی و دولتی لطفن از این بیشتر غافل نشوید و به دیوار بی بنیاد تکیه نکنید اینبار باز کدام آدام ضعیف النفس و فراری و بزدل و ترسو را به نامزدی بر نگزینید که اینبار با صبر استراتیژیک و ناتوانی، شما و همه مردم تباه خواهد کرد.

سران و سردمداران حوزه جهاد و مقاومت به ویژه جمیعت اسلامی در این برهه حساس تاریخی و انتخابات ریاست جمهوری آینده این بار بسیار هوشیارانه، مدبرانه و متحدانه تصمیم بگیرید و این سه گزینه ی برتر که توانایی خوب و شایستگی نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 31 حمل 1398.خ را به نمایندگی از مردم شریف حوزه جهاد و مقاومت را داشته و میتوانند رهبری ملت بزرگ افغانستان را به دوش بگیرند و کشور را از چنگال حلقات فاسد و فاشسیت نجات داده و به سوی یک آینده‌ای روشن سمت و سو دهند و حقوق حقه ی همه شهروندان و هویت های اجتماعی و قومی جامعه ی چند قومی افغانستان را بر بنیاد قانون، ارزشهای شهروندی و عدالت اجتماعی در چارچوب نظام دموکراسی و مردم سالاری با در نظرداشت دین و فرهنگ والای اسلامی تامین نمایند و ان شالله کشور را از این بحرانهای بد امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کنونی بیرون بکشند و وحدت ملی را به معنای واقعی آن تمثیل و تعمیل نمایند.

هرچند هریک این گزینه ها از نگاه بنده برتری ها و ویژگی های خودشان را دارند و بنده به همه ی شان احترام دارم ....
اما از گزینه ی نخست و گزینه برتر نامزدی آقای صلاح الدین ربانی نگزرند و همه باهم صادقانه و متحدانه با جان و دل از ایشان پشتیبانی شان را اعلان نمایند و از همه هواداران شان بخواهند ان شالله در انتخابات 31 حمل سال 1398. خورشیدی اشتراک نمایند و رای شان را به سود تکت انتخاباتی به رهبری آقای صلاح الدین ربانی در صندوق ها بریزند.

با احترام بهابقایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات ریاست جمهوری
نظرات بینندگان:

>>>   جناب بها بقای خودرا دروجود جنگ سالاران می بینند این وطن را توسط تنظیمی های غارتگر میسازد آیا از گذشته وحالیه شان هیچ اطلاع ندارید؟؟

>>>   گزینه برتر ازینها حنیف اتمر واشرف غنی هستند آن دو افراد فهمیده مدیران خوب وکمتر به اختلاس وغصب وقانون شکنی علاقه دارند

>>>   پدرام صد مرتبه بهتر ازینهاست

>>>   باید سران ونمایندگان واقعی ولایات شمال وسران ولایات جنوب وشرق باهم متحد گردن وبه همدیگر اعتماد بکنند هرچه مهمات و تجيزات دارند هرجا ازقبل انبار نمودندبياورند بیرون .وبرای اکمال و تقویت شان با یکی از کشور های نزدیک رابطه دوستانه برقرار نمایند.مگر چه اینها از یک مشت گروهی مخوف طالبان کم است چهار تا طالب نجس و جاهل از خدا بیخبر17 سال میشود که حق ناحق مردم را می‌کشند .زورشان که به خارجی ها نميرسد فقط با انتحاری های ناجوانمردانه شان مردمان عادی را قتل عام می کنند وبه ریش همگی هم میخندند وهمه را به بازی گرفته..اگر جوانان شمال همگی متحد شوند .و همینطور با دستان پاک و قلبی روف ومهربان به پا خیزند فقط با یک سر دادن شعار .ما افغانستان را ازدست زورگویان وفاسدين و قاتلین.و از بی عدالتی.نجات میدیم آغاز کنند ومن مطمئن هستم که اشخاص دل شکسته.اشخاص ناامید اشخاص که در افغانستان مورد ظلم وبی انصافی قرار گرفته اند به این تیم خودجوش اضافه میشوند.خیلی از اشخاصی که در این سالها مورد کم مهری مسؤلان حکومت قرار گرفتن منتظر چنین جرقه هستند .این فقط وفقط تنها راهی است که این مملکت را به صلح سراسری برسانیم ويک حکومت خوب را به دلخواهی مردم سراسر افغانستان.تاسیس نمایم
( آ مین یارب العالمین

>>>   اقای بقایی کمی زودتر از خواب غفلت بیدار میشدید بهتر بود. احمد ولی مسعود سفیر کبیر در بریتانیا؟؟؟ این گفته تان به بیخبری همان پیر مرد دهاتی بیسواد در پامیر بدخشان میماند که وقتی در زمان حامد کرزی ازش پرسیدند، ریس جمهور افغانستان کیست،؟ گفت اعلی حضرت المتوکل علی الله محمد ظاهر شاه...

>>>   گزينه سوم بيشتر طرفدار دارد. اقاي رباني در بين مردم محبوبيت ندارد. اينكه پسر استاد شهيد است جاي خودش باشد ولي شخص خود صلاح الدين درين چند سال وزارت و رهبريتش نتوانست مثل يك رهبر خوب و پر شور بدرخشد و در دل ها نفوذ كند.
احمد ولي هم شخص خاموش و كم علاقه به سياست است برايش همان رياست بنياد شهيد و سفارت كفايت ميكند.
يگانه كسي كه بيشتر در دل ها نفوس كرده استاد عطا است. استاد عطا نه تنها به استاد شهيد و قهرمان ملي وفا دار است بلكه در تمام امورات مردم تا حدي مردانگي خود را ثابت كرده و در مديريت ولايت خود هم موفق بوده. يك قدم از دايره جمعيت بيرون نرفته و حزب و تشكيل بيرون از جمعيت هم نساخته هميشه به اهل و بيت رهبر شهيد و قهرمان ملي احترام داشته.
باز هم نظر ها مختلف است هركدام شان كانديد شوند ما حمايت ميكنيم . اگر پدرام را كانديد دهيد موفقيت تان دوچند ميشود.
البته نظر جنرال صاحب دوستم و استاد محترم استاد محقق مهمتر از نظر ما مردمان عادي است. خود تان بهتر ميدانيد.
موفق باشيد.
احسان

>>>   درغیر از این ما مردم به کس دیگری رای نخواهیم دادما دیگر به این فوتوکاپیهای معاونیت نخست ارزش قایل نیستیم بیایند وهمت کنند خودرا در راس قدرت نامزد کنند وحمایت را از ما ومردم ما بگیرند
س کابل

>>>   درزمان حکومت شهید استاد ربانی هم امتیازات تاجکان فقط مختص به یک ولایت (پنجشیر )بود که دیگر تاجکان مثل حالا محروم بودند وحالا باز دیگر فریب نمیخوریم فعلا هم چیزی نداریم واگردرکناراین عالی جنابان هم باشیم کما فی سابق، بنآ میدهم ترجیح میدهم که آموزده را آزمودن خطا است بگذارید که نتیجه حق تلفی وبی عدالتی های گذشته خودرا بیبینن.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است