عملیات آمریکایی ها جان غیرنظامیان را گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۷/۸/۱۴ کد خبر: 155731 منبع: پرینت

نظامیان آمریکایی در عملیات خودسرانه در میدان ولایت وردک، شش غیر نظامی را به قتل رساندند.

در این عملیات نظامیان آمریکایی که در ولسوالی «نرخ» میدان ولایت وردک انجام گرفت سه غیر نظامی دیگر نیز زخمی شده اند.

مردم خشمگین این ولسوالی با برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز از دولت خواستند برای جلوگیری از کشتار غیرنظامیان توسط آمریکا اقدام کند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غیر نظامیان
عملیات آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   Khalid
از کشفیات مجلس سنای افغانستان
سناتوران در نشست یکشنبه مجلس سنا تاکید داشتند که مولانا سمیع الحق اخیراً به تامین صلح در افغانستان تمایل نشان می‌داد و به همین خاطر توسط استخبارات پاکستان کشته شده است.
خدا دروغگویان را به قهر و غضب خود گرفتار کند.

>>>   اگر ملا هیبت الله را هم بکشند مردم می گویند غیر نظامیان بودند !!! اگر مردم بگویند که بلی طالب ها یا اشرار مسلح بودند که کشته شدند اشرار آنهارا گردن میزندمجبور یا بطرفداری اشرار میگویند ملکی هابود !

>>>   دولت در قصه تضا هرات مردم نیست فقط اگر تمام وردک را هم بکشد پرو ایش نیست

>>>   وقتیکه عملیات هوایی و یا زمینی در یک منطقه بخاطر نابودی جاسوسان ای اس ای پاکستان صورت میگیرد در حالیکه طالبان کشته میگردد اما بعوض اینکه از طالبان ترورست نامبرند میگویند که مردم ملکی کشته شده اند این رابه دو دلیل میگویند یکی اینکه طالبان در ان جا نفوذ دارند و دیگر اینکه وابستگان طالبان معاشخوران ای اس ای عملیات های موفق نیرو های مسلح هواهی و زمینی ما را طوری وانمود کنند که گویا طالبان کشته نشده تا روحیه دیگر ترورستان ضعیف نشود و مردم ملکی کشته شده تا مردم را بر خلاف عملیات های نظامیان کشور ما که طالبان را کشته و زخمی بیشتر میکند جلو عملیات ها را بگیرند در حالیکه در عملیات های نظامیان کشور ما و همکاران بین الملی ما هدف طالبان گرفته میشود مردم ملکی اصلن وجود ندارد اگر خانه ها مورد حمله قرار میگرد ان خانه قرارگاه دشمن وطنفروش طالبان است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است