آمریکا در صدر وحشی گری در مقابل زنان قرار دارد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۵    ۱۳۹۷/۸/۹ کد خبر: 155650 منبع: پرینت

_ در آمریکا فقط 20 درصد اعضای کنگره را، زنان تشکیل می دهند، باقی همه مردان هستند!

_ در آمریکا در مقابل هر صد دالری که به مردان پرداخت می شود، زنان 40-20 دالر می گیرند. پس معاش ماهانه زنان در آمریکا تقریبا 35 درصد کمتر از معاش مردان است!

_ در آمر یکا فقط 8 درصد والی های ولایات را زنان تشکیل می دهند!

_ از خشونت علیه زن در آمریکا می گذریم و به همین بسنده می کنیم که نخستین ماجرای تیزاب پاشی علیه زن در شهر نیویورک آمریکا واقع شده و از آنجا به دیگر کشور های غربی سرایت نموده است!

از این 20 درصد زنان کنگره و 8 درصد زنان والی، که مجموع 28 درصد می شوند، 10 درصد این زنان، همجنسگرا هستند و 10 درصد دیگرشان دو جنسگرا هستند و 8 درصد باقیمانده در آغوش مادر کرایی تربیه شده اند!

نتیجه این می شود که در آمریکا زن و هویت زن هردو گم شده است!
پس این کشور وحشی، با این همه جنایت در مقابل زن، می آید و گاهی توسط راهبه، سیما سمر و گاهی توسط راهبه، رولا غنی و گاهی توسط دیگر اجیران خود، مردم ما را در باره حقوق زنان و مساوات میان زن و مرد، وعظ و نصیحت می کند!

صفی الله عظیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
وحشی گری
زنان
نظرات بینندگان:

>>>   در امریکا و غرب از زن مشل حیوان استفاده میشود.

>>>   آقای صفی الله عظیمی خیلی عالی نوشتید، همینطور است که شما می نویسید. گرگ را پاسبان رمۀ گوسفند ساختن به عقل جور نمی آید. امریکائی ها گرگ های درنده اند.

>>>   این که در امریکا یک زن هم چادری ندارد و روی آنها را هر رور هزاران مرد نا محرم میبینند و آتش دوزخ بر روی شان حلال میگردد،هنوز به جای خود بمان.😄


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است