من خدیجه هستم، مرا سربازان زخمی کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۷    ۱۳۹۷/۸/۸ کد خبر: 155620 منبع: پرینت

آقای رییس جمهور باید پاسخ دهد که چه کسی نیروی مسلح غیر مسوول است، سربازان شما یا قومندان علیپور؟!

نامم خدیجه علی مردان است، ۴۵ سال سن دارم، در شهرک مهاجرین لعل زندگی می کنم.
روز چهاردهم میزان گذشته با صدای فیر و انفجار از خواب بیدار شدیم، در مسجد اعلان کردند که قومندان علیپور در محاصره نیروهای دولتی قرار گرفته است، بدون هیچ ترس و تردیدی به همراه همسایه مان شهید آمنه نظری و بقیه مردم بسوی قریه اسد آباد راه افتادیم.

تانک ها و سربازان بیشماری اطراف محل اقامت علیپور را محاصره کرده بودند، شهید ربابه قرآن کوچکش را بیرون کشید و سربازان را قسم داد که فیر نکنند. ناگهان از روی یک تانک به روی مردم آتش گشوده شد، ربابه، علی رضای کوچک، یاسین و ابراهیم، آمنه و من به زمین افتادیم، شهید علی رضا و شهید ابراهیم از ناحیه سر، شهید ربابه از ناحیه گردن و شهید آمنه از ناحیه ران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

مرمی سرباز بالای تانک به پای چپ من اصابت کرد و نقش زمین شدم. استخوان پایم تکه تکه شده است، داکتران آن را سیخ کشی کرده اند و دیگر راه رفته نمی توانم.
پایم درد ندارد اما دلم پر از درد است، می خواستم زیارت کربلا بروم اما سربازان رییس جمهور غنی به پایم زدند.

حکومت باید جواب دهد که گناه ما زنان و اطفال چه بود که به روی ما آتش گشودند؟
آقای رییس جمهور باید پاسخ دهد که علیپور نیروی مسلح غیر مسوول است یا سربازان شما که به روی غیر نظامیان آتش گشودند؟

داکتر ناصر محقق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خدیجه
غیر مسوول
نظرات بینندگان:

>>>   نام من زرغونه است، سربازان علی پور پدر و برادرم را بنام کوچی و طالب کشتند و خانه های ما را آتش زدند، زمین های مارا غضب کردند و باشنده گان قریۀ ما را مجبور به کوچ اجباری کردند.

>>>   نام من رابعه است طالبان تمام قشلاقيان ما را به نام فارسيوان كشتند. فارسيوان ها از خواب غفلت بيدار شويد.
رابعه

>>>   ای زرغونه
خدا به علیپور خیر بدهد
....

>>>   زرغونه اگر پدر وبرادر تو در میدان جنگ کشته شدن علیپور هیچ وقت سر خانه مردم ملکی حمله نکرده و نمیکند. اینکه پدر و برادر شما چرا راه را بن کرده و بر ملکیت مردم تعدی میکنند را خودتان بهتر میدانید البته اگر گبتان راست باشد و خودت زرغونه باشی واگر از برادران کل مرغ هستی که نمیدانم یا کدام زرغونه بروت دار. بشرم دروغ هم اندازه دارد .
دوهوم برید من علیرضا

>>>   واقعآ متآسفم خیلی درد ناک

>>>   به نظر دهنده اولی من تورا به اسم نویسنده اولی می شناسم.اگر نوشته شما واقعیت داشته باشد.که خدا بیامرزد پدر و مادرت را.واگر واقعیت ندارد امیدوارم که به واقعیت کشیده شود و منتظر نوشته های حقیقی شما هستیم البته آنطوری که از نوشته هایت مشخص است.فقط برای مسخره بازی نوشته کردی.اما خوشبختانه که تمام مردم افغانستان همه چیز ها را خوب درک می کنند.و خوب متوجه میشوند.که کها بد هستن وکها خوب میباشند اعمال هر کس به طوری واضح مشخص است دیگر نیازی نیست که.دورغ و راست بنویسیم.
(گل خان محمد زی

>>>   شرم باد به کریم خلیلی و سرور دانش که با این جنایات طالبان ترورست لب نگشوده اند و ریش و بروت شانرا در خوراکه های ارگ چرب کرده اند قدرت حد اقل گپ زدن در برابر چنین جنایات از انها گرفته شده است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است