سکوت شما به معنی حمایت از خیانت و جنایت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۲    ۱۳۹۷/۸/۶ کد خبر: 155578 منبع: پرینت

ادامه قتل های زنجیری بخصوص بعد از به شهادت رساندن جنرال عبدالرازق و چالش های انتخاباتی وادارم ساخت تا حقیقت تلخی را درمیان بگذارم.
عالیجناب گزارشگر حقوق بشری در افغانستان، سازمان ملل متحد سکوت شما، به عنوان گزارشگر ویژه مهمترین نهاد بین‌المللی برای تحفظ حقوق بشر و عدالت، در مورد آنچه که در افغانستان میگذرد و روزانه صد ها فرزند این سرزمین قربانی می شوند پرسش برانگیز است.

قتل های زنجیره ای شخصیت های مطرح و به ویژه به شهادت رسانیدن جنرال رازق در تاریخ معاصر افغانستان سانسور مدارک و شواهد و نادیده گرفتن این حادثه هولناک آسیب پذیر ترین بخش از مردم افغانستان دیگر مورد قبول نیست.

گرچه میدانم تنش جاری میان افغانستان و کشور های مغرض و زور گو شما را شاید وادار کرده باشد که سکوت نمایید عدالت، در مورد قتل های زنجیری و روشن شدن حقایق برای مردم افغانستان یک ضرورت عینی و ذهنی است مردم ما در برابرسکوت با قساوتی جهانی که لاف از حقوق بشر میزنند روبرو اند ما به فراموشی و سکوت شما اعتراض داریم و در این مورد توضیح می خواهیم.

به شما یادآور می شویم که سکوت شما به معنی حمایت از خیانت و جنایت است. مردم ما روز های دشواری را طی میکنند سرگذشت یک تعداد از زنده ها که سرشان به تن شان می ارزد دیگر در تاریخ رسمی افغانستان نخواهید یافت.

با حضور داشت نهاد های بین المللی تعدادی از هموطنان وطن دوست جانشان را در راه آزادی آن باختند و تعدادی آگاهانه ترور شدند هنوز این راه و این قربانی ها بدون پرسان ادامه دارد و ما نمیدانیم که بعد از جنرال عبدالرازق نوبت کیست شما میدانید.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سعیدی
سازمان لین الملل
نظرات بینندگان:

>>>   آقای محتم سعیدی راسلام !
میګویند اګرشب هست - ولی سیب ها شمار شده اند - مبرهن است که کشتن جنرال رازق از طرف کیها صورت ګرفته - در جامعه ی انسانی دیګر اګر چنین قتلی صورت بګیرد - مرمی ها - نشان انګشت - معاینات دی ان ای - طب عدلی وغیره معاینات کرمینالوژی صورت میګیرد - بر عکس درین قتل تمام آثار جرمی عمداٌ ازبین برده شده - فلم کمره ژورنالست تلویزیون ملی ازبین برده شده - کریت انار تحفه هبچ وحود خارجی نداشته - بالای ژورنالست سلیم عمداٌ وبدون دلیل فیر صورت ګرفته - برای هیچ کسی اجازه داده نشده که مدارک جرمی حادثه راجمع آوری وتحقیق نماید - درمجموع اګر کسی جهت عدالت سربلند نماید سرکوب وبه قتل میرسد. همه نخبه ګان ګوسفندان بسته درحیاط قصاب اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است