لطیف بهاند سفیر افغانستان در روسیه مقرر شد (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۸    ۱۳۹۷/۸/۴ کد خبر: 155538 منبع: پرینت

داکتر لطیف بهاند به حیث سفیر افغانستان در روسیه مقرر شد.
وزارت امور خارجه طی مکتوبی به ریاست جمهوری، تقرر داکتر لطیف بهاند کارمند بست رتبه دوم معاون در کشورهای آسیای مرکزی ریاست سوم این وزارت را در بست کمبود فوق رتبه به‌حیث سفیر افغانستان در مسکو پشنهاد داد که توسط اشرف غنی رییس‌ جمهور این پیشنهاد منظور شد.

قبل از این، بنابر پیشنهاد وزارت خارجه و منظوری رییس‌ جمهور، هشت تن از سفرای افغانستان مقیم در کشورهای کویت، قطر، ایران، روسیه، ترکیه، یونان، جرمنی، اسپانیا و جنرال قونسل افغانستان در شهر پیشاور، به تقاعد سوق داده شدند.
در خبرنامه آمده است که همچنان طبق پیشنهاد جداگانه وزارت خارجه و منظوری رییس‌ جمهور غنی، 16 تن از کارمندان این وزارت نسبت تکمیل دورۀ خدمت، طبق قانون متقاعد گردیدند.

کد (10)


لطیف بهاند سفیر افغانستان در روسیه

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لطیف بهاند
سفیر در روسیه
نظرات بینندگان:

>>>   قبلا هم سال ها سفیر روسیه بود

>>>   شاید همه میدانند که تعیین سفرا به اساس توافق هردوکشورصورت میگیرد طرفی که سفیر را مقرر مینماید نفر مطلوب خودرا به جانب مقابل پیشنهاد مینمایند وطرف دیگر هم در مورد ان شخص معلو مات واطلاعات خودرا تکمیل نموده اگران شخص مرغوب ودارای سوابق خوب ویا عادی باشد بعد اگریمنت او را می فرستند بعد از ان گسیل دارنده ای سفیر ان شخص را می فرستد و...

بیجاره روسها علاوه بر این که در مورد دیپلومات های کشور های غربی مشکل انتخاب دارند یک معضل دیگر هم افغانستان برایشان ایجاد نموده زیرا هرکسی را که افغانستان به حیث سفیر می فرستد حتما از قصر سفید باید کنفرم شودازین که منافع کشور خودرا تامین نماید به درد مرکز فرماندهی بخورد وروسهای بیچاره وکا جی بی تمام کسانی را که تربیه نموده بودند امروزه همه ویا اکثرا به دام دیگران افتیده وباز کسانی را که کرزی وغنی در نظر دارند کوشش مینمایند از طریق عبدالله وصلاح بی دین یشنهاد کنند که شاید زود تر مورد پسند روسها واقع گردد یک چیز وجه اشتراک هردو طرف است وان بی ایمان بودن وتکنوکرات بودن سفیر است که نمیدانم اقای لطیف بهاند از کدام قماش اند ایا این وجه ای مشترک را دارا هستند ویا خیر
غیاثی

>>>   صلاح الدين ضعيفترين وزير خارجه تاريخ افغانستان بوده است. معلومات و دانش او حتى از شعبات وزارت صفر است. صرفا از منابع بشرى بخاطر مقرر نمودن جمعيتى ها خبر ميگيرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است