مسودۀ بودجۀ ملی سال مالی ۱۳۹۸ تایید شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۲    ۱۳۹۷/۸/۴ کد خبر: 155536 منبع: پرینت

جلسۀ کابینه به ریاست محمد اشرف غنی درقصر چهارچنار ارگ دایر گردید.

سرپرست وزارت مالیه مسودۀ بودجۀ ملی سال مالی ۱۳۹۸ را به جلسه ارایه کرد، کابینه مسودۀ بودجۀ ملی سال مالی ۱۳۹۸ را در پرنسیب مورد تایید قرار داد و وزارت مالیه را مؤظف نمود تا بودجۀ متذکره را طبق تذکر جلسه در هماهنگی با وزرا و رؤسای ادارات دولتی مورد بازنگری قرار داده، طی مراحل نماید.

همچنان جلسه کابینه وزارت‌ها و ادارات دولتی را مؤظف نمود تا با درنظرداشت اصل صرفه‌جوئی در مصارف، از خریداری وسایل تجملی اجتناب ورزند.

بعداً، سرپرست وزارت مالیه مبلغ (۱۰۴۳۶۸۹۶۸۹) یک میلیارد و چهل و سه میلیون و شش‌صد و هشتاد و نه هزار و شش‌صد و هشتاد و نه افغانی را در بودجه انکشافی سال ۱۳۹۷ به جلسه مطرح کرد که مورد تایید کابینه قرار گرفت.
سپس، تعدیلات در بودجۀ ملی سال مالی ۱۳۹۷ توسط سرپرست وزارت مالیه و معین مالی آن وزارت به جلسه پیشکش گردید که مورد تایید کابینه قرار گرفت.

به همین ترتیب، پیشنهاد خریداری گندم بذری و فروش آن بالای دهاقین با سبسایدی دولت توسط وزیر زراعت، آبیاری و مالداری به جلسه ارایه شد و کابینه بعد از بحث و مداقه پیشنهاد وزارت زراعت، آبیاری و مالداری را مورد تایید قرار داد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بودجه مالی
کابینه
نظرات بینندگان:

>>>   این یک ملیارد بودجه انکشافی حتی برای یک ولایت هم کافی نیست ، اگر آنرا بین 34 ولایت تقسیم کنند برای هرولایت سه صد ملیون افغانی میرسد واگر هرولایت طور اوسط هفت السوالی داشته باشد 42 ملیون افغانی میشود
حالااین 42 ملیون کدام بخش مشکلات و.خواست های مردم را رفع کند ؟؟
سرک- زراعت- صحت- معارف -آب -امنیت -
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است