به بهانه اشتباه گرفتن خانه ملت بجای مسابقات زیبایی!
جای شرم است بر کسانیکه با وزنه های پر ابهت اجتماعی و سیاسی و مذهبی همطراز یک زن بی هویت رنگ و لعاب دار مطرود اخلاقیات و صفات انسانی و حیا، در میدان انتخابات عرض اندام کرده و اندازه آن زن و حتی کمتر از او رای گرفته باشند! 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۳    ۱۳۹۷/۸/۱ کد خبر: 155496 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) برخی خانم ها و بانوان گرامی رفتن به خانه ملت را با مسابقات زیبایی اشتباه گرفته بودند. تا آنجا که رنگ و لعاب شان مانع تشخیص چهره ظاهری شان شده بود.
اینکه از چهره ظاهری شان بود ولی چهره باطنی افراد نیز با این رنگ و لعاب ها به تشخیص می رسید منتهی کمی دقت بکار داشت که متاسفانه این روزها کمتر یافت می شود.

اینکه گفته اند "عقل مردم به چشم شان است" شاید جمله درستی باشد! زیرا همه ظاهر افراد را می بینیم و درباره شان قضاوت می کنیم. در حالیکه ممکن است به اشتباه رفته باشیم!
هرچند ممکن است ظاهرالصلاح بودن با به عبارت دیگران! "همرنگ جماعت گشتن" از جمله خصوصیات بارز رعایت اصول اجتماعی باشد، اما این روزها در افغانستان همه چیز را تغییر داده اند.
خوبی ها را بد جلوه می دهند و بدی ها را خوب انعکاس داده اند!
ناز و عشوه زنان نامحرم را ترقی و پیشرفت و دموکراسی می نامند و حجب و حیا و شرم را عقب ماندگی اجتماعی!
بگذریم که این مقوله را در جای دیگری بحث خواهم کرد!

و اما انتخابات:
همانگونه که برخی از مردم به رنگ و لعاب خانم ها رای دادند، برخی دیگر نیز به پول و وعده های نامزدان مذکر در صحنه رقابت های انتخاباتی رای دادند.
بعضی نامزدان نقدا پول پرداخت کردند و برخی وعده پرداخت پول را دادند و در این بلبشوی انتخاباتی به گمان اینکه رفتن به مجلس به رای مردم بستگی دارد، خود را به زحمت انداختند و بسیار در این مسیر هزینه کردند.
درحالیکه در آن بالا کسانی نشسته اند و تشخیص می دهند که چه افرادی برای آینده اهداف غربی ها در این ویرانه مفید به فایده هستند و چه کسانی می توانند بظاهر چهره مخالف بخود گرفته و هیچ کاری هم از دست شان برنیاید و صرفا دو طرف منازعات را اشغال کنند تا در لابلای این منازعات و کشمکش ها به آنچه نیت و هدف غربی ها است رسیدگی شود.

قسمت جالب قضیه آنجایی بود که اکثرا باورشان شده بود که رفتن به مجلس به رای مردم بستگی دارد و حتی کسانیکه خود دستی در تنظیم تقلب ها و آگاهی نیم بندی از زد و بندهای انتخاباتی داشتند نیز مقهور این هجوم اتکا به رای مردم شدند و باور کردند که رای مردم اصل است! در حالیکه هرگز چنین نبوده و در این کشور تا سال هایی دیگر هم نخواهد بود.

در این میان عده محدودی نیز به افشاگری پرداختند که با برچسب های گوناگون از میدان بیرون شان کردند و زمینه را برای القائات روانی در راستای اهداف از پیش تعیین شده فراهم آوردند.
البته بعضی علاوه بر زد و بندهای انتخاباتی با بالاها، در پلو دادن مردم نیز ید طولایی داشتند تا در زمان برنده شدن کسی شک نکند که حساب های پشت پرده ای در کار بوده و تقلب هایی صورت گرفته است.

با این حال و روز انتخاباتی، کسانی نیز آمدند که چهره واقعی خود را بدون رنگ و لعاب و پول و پلو به نمایش گذاشتند و واقعیت وجودی خود را بر مردم عرضه داشتند که ایکاش نمی آمدند و خود را سبک نمی کردند و وزنه اجتماعی شان را با دیگر نمایندگان متقلب و هماهنگ شده به مسابقه نمی گذاشتند.

جای شرم است بر کسانیکه با وزنه های پر ابهت اجتماعی و سیاسی و مذهبی همطراز یک زن بی هویت رنگ و لعاب دار مطرود اخلاقیات و صفات انسانی و حیا، در میدان انتخابات عرض اندام کرده و اندازه آن زن و حتی کمتر از او رای گرفته باشند!
کسی نیست به اینها بگوید شما را به دموکراسی کفری و آمریکایی چه کار؟ شما بروید این صحنه های تزویر و ریا را بگذارید به اصحاب سیاسی (به معنای امروز) و خود را آلوده بازار مشاطه گران سیاست نکنید. اما کو گوش شنوا ! باشد تا اینها هم چوب دموکراسی بر بدن های نازنین شان نواخته شود تا طعم دموکراسی غربی را بهتر بچشند و قدر مردم و منزلت و جایگاه اجتماعی خود را بهتر بدانند! شاید دیگر آن زمان دیر شده باشد.

خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرماید.

کد (4)




این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زنان
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   خوب شد!
نتیجه جهاد یکه تنها مفسد اش باقیماند!

>>>   کوبیدن زنان کار درستی نیست
اما زنان دیگر از حد گذرانده اند باید بیشتر در جامعه مردسالار افغانستان احتیاط کنند
شیما کابل

>>>   مصرف‌ اینها از بودجه‌ ما در معنوی‌ کشور‌ پرداخته‌ شده‌ تا در خانه‌ ملت‌ دموکراسی‌ بیشتر‌ بدرخشد‌ وای‌ بحال‌ ملت‌ با چنین‌ وکلا‌، چنین‌ سردمداران‌ خاین‌ قاتل‌ و چنین‌ مادر‌ و پدر‌ معنوی.
برای‌ همچو‌ ملت‌ دست‌ بین‌ و بی‌ اراده‌ باید‌ همچو‌ وکلا‌ و سردمدار‌ خاین‌ و قاتل‌ حکومت‌ کند.
اگر‌ این‌ مکتب‌ این‌ معلمان‌ است
حال‌ طفلان‌ را خراب‌ میبینم

>>>   این نویسنده یا ملاست یا مجاهد است یا اخوانیست یاطالب است یا القایده است یاداعش است یا در مدارس ایران و پاکستان درس خوانده است یا یک ادم ریشوی پشملوی گنده بغل دار است که نمیتواند دختران و زنان مقبول ، پاک صفا وبا نظافت را تحمل کند.
محمد کانادا

>>>   خداکند که همین نامزد وکیله ها همه کامیاب شده باشند تا یک پارلمان مقبول ورنگارنگ داشته باشیم ، به اینصورت غیر حاضری سایر وکلا هم کم میشود
( من آزادی نمیخواهم که با یوسف به زندانم )
کمیسیون انتخابات باید یک هیئت تعیین نماید وهروکیله که براستی مقبول نیست وتقلب نموده خودرا برنگ طاوس وانمود کرده را به محاکمه معرفی نماید

>>>   بعضی زنان لجام گسیخته و بیخبر از دموکراسی دروغین امریکای با کاگیل کردن سرو صورت به سبک غربی در حال ورود به پارلمان هستند. و اینده این کشور جنگ زده و بازیچه دست جنایتکاران غربی با این زنان لجام گسیخته و فریب خورده کاملا تاریک خواهد بود.

>>>   متاسفم برای همچین زنان در پارلمان

>>>   زن هرچی لخت تر- پیشرفته تر !!!

>>>   مگر زن در اجتماع حق زندگی ندارد .

>>>   این دختران که سرشاز از آرزوی خدمت بمردم هستند درهمه جا کاندید میشوند اگر ستاره افغان بود اینها کاندید هستند اگر انتخابات مجلس باشد بازهم کاندید هستند
درسستاره افغان شفافیت بیشتر از انتخابات کمیسیون است

>>>   منتقد برنامه های شان باشیم نه ظاهر شان ،

>>>   این پارلمان فاحشه خانه می شود و آدرس ملی هم دارد. به فاحشه خانه ملی خوش آمدید. ملتی که شایستگی نداشته باشد اسیر این گونه زن ها می شود. مردمی که در انتخابات دفت نکند نتیجه صندوی مثبت نمی شود.

>>>   ما هم از انتخابها بیزاریم وهم از انتصابها آنچه را دیدیم وشنیدیم هم نسبت به اینده کشور وهم نسبت به همه انتخابات هابی باوربوده وهستیم
سروری

>>>   وای بحال کشوری که چنین نماینده هایی داشته باشد
اینها را به رقاصه خانه ها معرفی کنید بجای پارلمان

>>>   وقتی آرایش هایشان را پاک کنند یک قیافه های زاقارتی میزنه بیرون که طرفدارانشان درجا سکته را می زنندخخخخخخ

>>>   ... ابنها به بهانه وكيل ملت نزد ملا لندي ودم يعني خارجي ها نمايان ميشوند

>>>   نه نه نه نه نه نهنمیخایم

>>>   یک رنگ مباش تا نشوی داغ چو آتش
هرگل که درین باغچه زیباست دو رنگ است
زیبایی محصول تطور است اما مناسب و مناسبت بسته به زمان است
و زمان خود متطور است پس پدیده ها یکسان پیش نمی روند .
تکوین خود بر پایه ای تضاد هاست
م. ش ف کابل

>>>   آیا نظافت و پاکیزگی از نظر شما فاحشه گری است؟
آیا میخواهید که تمام زنان با چادری عکس بگیرند و در زیر عکس چادری دار نام خود را نوشته کنند که من فلانی هستم؟
آیا باید تمام زنان مثل کشور ایران سیاه پوش شوند؟
شما در کدام قرن زندگی میکنید؟
یک کمی عقل دارید؟
اگر قرار باشد که شما مطابق سنت پیغمبر در چهارده صد سال قبل زندگی کنید،
آیا انتخابات پارلمانی در آن وقت وجود داشت؟
آیا زنان در انتخابات پارلمانی شرکت میکردند؟
آیا اصلاً مکتب و دانشگاهی وجود داشت و دختران به مکتب و دانشگاه میرفتند؟
آیا اصلاً عکس انسان وجود داشت؟
پیغمبر تمام بت ها را بخاطری که مردم میپرستید، شکست و تصویر انسان را کاملاً منع کرد.
آیا ما در قرن بیست و یکم به اساس فرمان پیغمبر ،عکس گرفتن و تصویر انسان و تلویزیون و غیره را منع قرار بدهیم؟
گذشته از آن، شما در داخل پارلمان تان مرد هایی دارید با ریش و پیراهن تنبان و مرد هایی با دریشی و بدون نکتایی مثل ایران، زیرا در ایران نکتایی منحیث صلیب شمرده میشود، خوب است که چشم ها و بینی ما نیز منحیث صلیب شمرده نمیشود، ورنه آنها را مردان و زنان باید میپوشاندند، همچنان مردانی با دریشی و نکتایی و غیره لباس ها.
پس در صورتی که مردان در مورد نوعیت لباس و داشتن و نداشتن ریش و بروت و موی و غیره. اختیارات عام و تام را داشته باشند، پس چرا زنان در مورد نظافت خود توجه نکنند؟
یک کم ذره عقل و منطق دارید؟
در دیگر دنیا رو و مرد و طفل و کلان و پیر و جوان در سواحل ابحار و حوض های آب بازی،بدون آن که به یکدیگر مذاهمت کنند،شنا و آب بازی میکنند،اما شما صدای پاشنه بوت یک زن را بشنوید،احساساتی میشوید.
یک کم ذره فکر و هوش خود را به کار بیاندازید که آیا شما انسان هستید و به انسان و ارزش و آزادی های آنها احترام قایل هستید و یا مثل یک حیوان مانند خر و اسپ، هنگامی که یک زن با نظافت را با لباس و آرایش کنظم میبینید، بدون آن که بفهمید چکاره است و ارزش های باطنی وی چگونه است، فقط به مجرد دیدن وی،مثل یک اسپ و خر میخواهید از پشت سر بالای او حمله کنید و بالایش سوار شوید.
انسان باشید و خود را از عریضه و شهوت حیوانی بیرون کنید.
زیرا داشتن شهوت حیوانی نشانه مردانگی نیست،بلکه نشانه حیوانیت است.

>>>   به جوابي كسيكه گفته است آيا زن در جامعه حق ندارد، بلي زن در جامعه حق دارد ، مگر خود زن متوجه باشد كه شرايط تجاوز بر حق و عفت خود را فراهم نسازد، در هيچ كشور زنان نماينده كوشش جلب نظر و شهوت مردان را نميكنند، زن افغان و نماينده ملت بايد فرهنگ افغاني و اسلامي خود را حفظ كند، چون نماينده مردم افغانستان ميشود نه نماينده امريكا و اروپا و يا هند و چين.

>>>   چقدر باید یک مرد عقبمانده و حقیر و پست باشد که تا با دیدن یک زن پاک و منظم و آزاد، مانند حیوان تحریک شده و به بد و بیرا گویی بپردازد؟ یعنی آیا شما می خواهید افکار و اعمال عقبماندهً طالبان و داعش و ... را احیا کنید و یا می خواهید به جامعهً آزاد جهانی و مدنیّت قدم بگذارید؟ ..

>>>   به اولی :
نتیجه جهاد شیرپور وبلند منزل ها ملیون ها دالر و قباله نمودن چوکی ها وزارت خانه ها سفارت خانه ها برای فامیل واقارب تعدادی است

>>>   زنان هر چه لخت تر و همانند حیوانات برهنه از نظر غربیها پیشرفته تر و با شخصیت تر می باشد و شاید روزی برسد که حیوانات را از خودشان برتر بنامند که یک واقعیت است چون حیوانات عقل ندارندکه اینجوری هستند ولی غربیها عقل دارند و مانند حیوانات می باشند

>>>   باید نظر خودم در مورد برتری حیوانات نسبت به زنان غربی را کامل کنم که کسانی که شیک پوش و با حجاب هستند با زنان غربزده از زمین تا آسمان فرقشان است

>>>   همسخن
حماسه‌ی حضور یا احضار جبری؟
جامعه‌ی ما یک جامعه‌ی ریاکار، دروغ پسند و دروغ باور است. چنین جامعه‌ای را نباید توصیف کرد، به نقد جدی نیاز دارد. چیزی که این روزها زیاد از آن یاد می‌شود حضور مردم در انتخابات است، انگار مردم با انگیزه‌های دموکراتیک در انتخابات شرکت کرده بودند! وقتی می‌گویم مردم، اکثریت مطلق منظور من است نه شمار اندکی که ستون مقاومت شان را آگاهی شکل می‌دهد. از اکثریت کسانی که پای صندوق‌های رای رفته بودند اگر بپرسید: دموکراسی را قبول داری؟ در پاسخ خواهند گفت: نه، نظام کفری است. البته شکی وجود ندارد که دموکراسی محصول تفکر بومی دینی و اسلامی نیست. اما، حضور مردم ما در انتخابات به ویژه در کابل ادای دین مالی بود، نه حماسه‌ی حضور آگاهانه!
حماسه‌ی حضور آگاهانه زمانی شکل می‌گیرد که رای دهنده در پاسخ به دلالان مافیایی بگوید: من رای ام را در بدل سه، چهار و پنج هزار روپیه نمی‌فروشم- با استعمال رای در تصمیم‌گیری سیاسی شریک می‌شوم و از طریق این انتخاب اراده ام را تمثیل می‌کنم!
من خودم شاهد بودم که رای مردم از پنج‌صد افغانی تا صد دالر خرید و فروش می‌شد. در چنین حالتی سخن گفتن از حماسه‌ی حضور شوخی است !

>>>   متاسفانه در جامعهء ما هر کسی بیشتر خود را برهنه کرد، تابو شکن تر نامیده میشود و متاسفانه انجام هر نوع بد اخلاقی را به #تابوشکنی اختصاص داده اند..
نکته: ما میتوانیم از طریق مطالعهء کتاب، روزنامه و بالا بردن سطح فکر و دانش خود تابو شکن باشیم..
میتوانیم در حالتی که مردم هیچ گونه حرکتی برای اصلاح جامعه ندارند ما کاری کنیم جامعه را نجات دهیم و نامش را تابو شکنی بگذاریم..
چرا همیشه کسی که خود را برهنه میکند بانوی تابو شکن نامیده میشود؟؟
پ.ن
در یکی از پست ها، یک خانم یک شعر برهنه و عکس برهنه گذاشته و همه او را بانوی تابو شکن نامیدند.. آیا همین تابو شکنیست؟؟؟
بنفشه بهار

>>>   بهرام از ایران
میخوام بدونم ؛اون کاربری که از کانادا پیام فرستاده آیا براستی ایران رو دیده یا از روی هوا داره گپ میزنه . اگه پیشتر ایران بوده پس داره دروغ میگه. چرا که جو کشور ایران برای خانمها بویژه در کوچه و خیابونها دستکمی از کانادا نداره

>>>   خدا یا بعد از این همه بلا ها که بر سر پارلمان افغانستان آمده و فضای آن از بوی گند پا و عرق وخشتک ودهن و ریش و موی شپش دار به کثافت دانی تاریخ تبدیل شده با آمدن زنان و مردان وجوانان شیک و تحصیل کرده وبامغز های روشن عاری از تعصب وبدبینی و قوم و زبان پرستی درین ساختمان زیبای پارلمان چشمان همه را روشن نما ...

>>>   چندی قبل در کشور سو یدن نمایشگاه اله ای تناسلی زن یعنی واژن بر قرار و در آن اشکال مختلف. اله ای تناسلی زن به نمایش گذاشته شده بود ، در عقب هر میز که بر روی آن اله قرار داشت یک زن جوان نیز ایستاده و به سوالات پًاسخ میداد ، در جمله ای بینندگان زنان و مردان بودند . تدویر کننده ای این نمایشگاه کفت که اله ای تناسلی برای همه یک تابو است و برای آنکه چنین تابو بشکند این نمایشگاه دایر شد و هدف آن تشریحات طبی و علمی از طرف ما می‌باشد . این کلیب در یوتیوب است . جهان پیشرفته امروز در مکاتب دروس مسایل جنسی را تدریس می‌کنند تا شاگرد از لحاظ آناتومی وجود خود را بشناسد و برای طفل همه چیز فهمانده می‌شود تا قربانی. محیط و افراد کثیف نه شود شاید این موضوع برای یکتعداد غیر قابل قبول باشد اما خواهی نه خواهی با پیشرفت علم و تکنالوجی اطفال ما خود شان به سراغ چنین مسایل میروند پس بهتر است که دگر کهنه فکری را بدور بیاندازیم . ما مردم در یک کار مهارت داریم ، همه کار را زن و مرد انجام میدهیم اما در پشت پرده ، ولی در جوامع پیشرفته پدر و مادر میداند که اطفال شان بعد از سن شانزده چه می‌کنند ، زیرا آنها به سن معین میرسند .

>>>   همه کسانی که به این نامزدان انتخابات برهنه خطاب میکنند، یا مفهوم برهنه را نمی فهمند و یا هم کور هستند.
...

>>>   بنفشه جان بهار !!
این خانم‌ها یا دو شیره گان کاری خلاف عنعنه نه کرده اند ، اینها فقط نظافت و ثقافت را در نظر گرفته اند و کمی آرایش کرده اند که نمایندگی از سلیقه ای شان می‌کند.
شما در کوچه و بازار دشنام‌های رکیک را میشنوید اما از گرفتن نام واژن که جزء بدن تان است در محیط اطراف تان میهراسید ، همین تابو است و حتی اگر مشکل طبی هم در ناحیه ای واژن برای زن پیش شود از شرم نزد دکتور نمیتواند صراحتا نام واژن را بربان بیاورد همین تابو است .
شما میدانید که روزانه هزاران طفل خرد سال دختر و پسر قر بانی هوسهای شوم متجاوزین در جامعه می‌شوند اما کسی حرف انرا نمیزند همین تابو است ،‌برای من نشان بدهید که یک زن بیوه یک دختر جوان ولی بی سرپناه امنیت و مصوونیت داشته باشد ، در هر قدم زن و دختر جوان محتاج قربانی افراد ملیونر استند ، بعضی ها با طمطراق جوامع غربی و فرهنگ غربی را سرزنش می‌کنند ،و ا ز فرهنگ عالی وطنی ما سخن میگویند ، امروز در قریه جات دختران خرد سال فروخته می‌شوند ،‌پسران خردسال برای رقص در مجالس مردان رقصانده میشوند، طبق ای اناث در اوقات شام و شب به مشکل و حتی هیچ در بیرون از خانه نمیروند ،زمینه ای کار برای شان محدود است ، البته فرهنگ عربی هم کامل نیست و کاستی های خود را دارد اما در این فرهنگ انسان در روابط اجتماعی یک رخ دارد اما بر اساس نبشته ای فوقانی مردم ما دو رو دارند و هر کار شان در خفا از فامیل می‌باشد.

>>>   اگر ارزش سالاری باشه خوبه باید مردم به تحصیلات وروحی وطن دوستی شخص توجه کنند دیگر هیچ چیز مهم نیست قیافه زنان هم فایده نداره پول آقایان هم فقط شایسته سالاری بشه خوبه که حق به حقدار بشه
صدیقه رضایی مهاجر ساکن تهران دارای سه فرزند دانشجوی خبرنگاری سیاسی. وکارشناسی ارشد مدیریت استراتژی وکارشناسی روانشناسی عمومی مفتخرم که متعلق به خاک افغانستان عزیزم شاد باشید به امید دیدار دوست دارم خیلی زود وطن بیایم

>>>   به آرزوی این که روزی این خانه ملت که خانه کمیشن کاران بود به فاحشه خانه ملت تبدیل شود

>>>   برای آن که ازکانادا مینویسد.شمادیگه یک غربی شدی دیگر درافغانستان دست نزن به شما مربوط نمیشه شما حق وحقیقت راازکجامیدونی کسیکه حق برات نمایان کند اون دیگه به گروهااحمقانه وابسته میکنیددرحالیکه این گروه هاکاملا زیرکنترول آمریکاهست آمریکا برای اینها پول واصلحه میده شما فقط فرهنگ غربی ها قبول دارید وبس ویک کلمه مهم این اسم زیبا محمد سرشما بیشعور خاک هست سری اسمت تبدیل کن اسمت خردجال بزار وآن دسته کسانی که عقل دارد امابازهم حق راپنهان میکند مثل شما براآنها این کلمات تقدیم شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است