سرور دانش بجای انتقاد، تشکر کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۳۹۷/۷/۳۰ کد خبر: 155465 منبع: پرینت

سرور دانش معاون دوم رییس جمهور به جای شرم سیاسی و مرگ سیاسی برخلاف، از رهبری کمیسیون انتخابات اظهار سپاس و شکران کرد!

ویدیوی سرور دانش که روز گذشته در فضای مجازی در مورد بی نظمی انتخابات هزاران مرتبه در میان کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست می شد و باعث شرمساری ارگ نشینان و کمیسیون انتخابات گردیده بود آقای دانش را به آن واداشت که به جای عذرخواهی از مردم و یا استعفا، از ترس اینکه مبادا مورد غضب و خشم ریس جمهور و کمیسیون انتخابات وابسته به رییس جمهور نگردد، قبل از ختم پروسه انتخابات بیانیه ختم انتخابات را صادر کرده و در ضمن بازی با الفاظ و شعور مردم در قسمت آن چنین گفته است ( ... اختلال ها و نارسای های تخنیکی وجود داشت که همگی از نزدیک شاهد بودیم و باعث نگران گروهی از مردم شده بود و عده‌ای هم از داخل و خارج کشور در نظر داشتند این کاستی ها را به حربه سیاسی علیه حکومت تبدیل کنند، اما کمیسیون انتخابات با جدیت و دلسوزی و با سرعت وارد عمل شد و برای فرصت مناسب استفاده از حق رأی شهروندان ، مدت رأی گیری را تمدید کرد و برخی از کاستی ها را رفع نمود که از این جهت از رهبری کمیسیون انتخابات و کار کنان آن تقدیر می کنم ... )

آقای دانش به صفت معاون دوم ریس جمهور می توانست رهبری کمیسیون انتخابات را نسبت به بی نظمی، خرید و فروش رأی ها ، عدم استفاده از سامانه بایومتریک، نبود مواد لازم در مراکز رأی دهی و ده ها کمبود دگر به دادگاه معرفی نماید نه اینکه از آن ها تشکر نماید.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دانش
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   دانش بیچاره هم باید خوش خدمتی کند تا مقامش را از دست ندهد

>>>   مزدور بودن خیلی سخت است

>>>   دانش اگر دانش ميداشت سحن چنين ابلهانه نميگفت

>>>   اقای دانش بیچاره وقت تشناب رفتن هم باید اجازه بگیرد. ورنه فاشیست به حال ایشان رحم نخواهد کرد.

>>>   دانش میترسد برایش یک ایشجی درست نشود

>>>   این تقدیر وظیفه رئیس جمهور سپس وظیفه معاون اول بود در نبود یا فوت آن دو نوبت به جناب قانون پوه می رسید. واقعا که قانون پوه است ایشان حتی وظایف خود را از نظر قانون اساسی هم نمی داند.

>>>   سخت بی ننگ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است