هنوز طراحی حملات با حنیف اتمر است
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۳    ۱۳۹۷/۷/۲۶ کد خبر: 155395 منبع: پرینت

یک منبع در شورای امنیت ملی می گوید که هنوز بصورت مخفیانه تمامی فرامین از جانب حنیف اتمر صادر می شود.
این منبع به خبرنگار افتخاری ما در کابل گفت: یک تیم مشخص از شورای امنیت ملی، از طریق چندین شماره تلفن کنترول شده با حنیف اتمر در ارتباط هست و تمامی دستورها و فرامین در شورای امنیت ملی از جانب حنیف اتمر صادر می شود.

منبع اضافه کرد، حنیف اتمر علاوه بر ماموریت های قبلی اش در شورای امنیت ملی که خودش برنامه ریز این شورا بوده است، ماموریت دیگری به وی از جانب خارجی ها واگذار شده است و آن ذهنیت دادن به نامزدان انتخابات ریاست جمهوری آینده افغانستان و کنترول آنان است.

منبع توضیح بیشتری پیرامون حنیف اتمر نداد اما منابع دیگری از نزدیکان عطامحمد نور اعلام داشته اند که یکی از علت های اصلی کنار نیامدن عطامحمد نور با حنیف اتمر این بوده است که عطا از وی خواسته بود که از اطلاعات درون شورای امنیت ملی افشاگری کند اما حنیف اتمر زیر بار نرفته از افشاگری خودداری کرده است.

یک منبع دیگر از ریاست جمهوری قبلا اعلام داشته بود که اکثر ترورها در کابل به دستور حنیف اتمر صورت می گیرد اما طالبان مسوولیت ترورها را برعهده می گیرند.

همچنین از ارتباط حنیف اتمر با طالبان سخن به میان آمده و حتی تجهیز داعش نیز به وی نسبت داده می شود.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
اتمر
نظرات بینندگان:

>>>   در هر وزارت خانه که قبلا اتمر صاحب وظیفه اجرا کرده یک هسته ای کوچگ ازخادیست هارا به میراث گذاشته که اینها از جریانات به او گذارش میدهند در زمان اتمر صاحب اینها بنام مشاور امنیت در ریاست ها کارمند قراردادی بودند

>>>   حنیف اتمر از طرف انگلیسها به ریاست جمهوری بوده اما امریکایی ها موافق نبوده وامریکاییها بالای اشرف غنی احمدزی ایستاده اند پس حنیف اتمر اکنون دوباره به غنی میپیوندد .زیرا ازطرف امریکا اکازه داده نشد که بریاست جمهوری کاندید شود.

>>>   به اميد ان روزيكه فاشيستان كشور اندكي فرهنگ انسانيت را بياموزيد
فايق

>>>   هرچه است مانمیدانیم ولی اینکه عطا برای اتمر گفته که افشاگری نماید این یک سخن احمقانه است آیا یک فرد بلند پایه حکومت همرایی یک معلم بیسواد و لندغر موضوعات دولتی را افشا میکند عطا هنوز طفل است و از طفولیت خود تا حال خارج نشده است

>>>   حنيف اتمر يك بيسواد محض است جز وطنفروشي و جاسوسي چيز ديگر را بلد نيست . استاد عطا رهبر بزرگ و خردمند افغانستان هرگز با همچو ادم هاي بيسواد و سفله مثل اتمر همصحبت نميشود.
حميد فراهي

>>>   استعفای اتمر یک نقشه آمریکایی غنی است. اصلا اتمر از غنی جدا نا شدنی است آنان با این ظاهر سازی می خواهند اعتماد غیر پشتونها را نسبت به اتمر جلب کنند و این بار از راه دیگری بر گردن آنان سوار شوند. به خدا این غیر پشتونها بسیار ساده هستند و شعور سیاسی شان بسیار در حد پایین قرار دارد از همین جهت همیشه در دامهای فریب پشتون ها گرفتار شده اند.

>>>   این نفر بلند پایه برای خودش وچهار نفرچاپلوس مفت خور که دوری آن بلند پایه جنایت کار میگردد نفر بلند پایه میباشد.مگر این شخص را مردم انتخاب کرده که بلند پایه شده من طرف دار هیچ کدام این خاينن نیستم فقط آنچه که واقعیت است آن را بازگو می کنم.معلم عطا قبلا معلم بوده وبعداش هم جهاد نموده واز همه مهمتر برای سقوط دادن حکومت نامشروع طالبان جنگیده.اما اتمر زمان جنگ داخلی دهه70 مهاجرت نموده پاکستان و انجا با چاپلوسی تمام خوداش را نزدیک نموده به غربی ها وخارجی ها درآن زمان کمک رسان های زیادی از کشور انگيس.آمریکا.آلمان وغیره برای وضعیت مهاجرین کابل که در پاکستان مستقر شده بودند.آمده بودند جهت بررسی وضعیت مهاجرین.اگر این بیسواد به مقام بالا رسیده توسط اجنبی ها انتخاب شده نی توسط مردم تا چند پیش این جانی را کسی نميشناخت .اینهم سروصدا های بطوری شایعه دربین هموطنان ما پخش شده که گویا کارمند خاد زمان نجیب بوده اصلا چنین چیزی واقعیت ندارد این آوازه را خودش ومفت خورهای اطراف اش تبلیغ نمودندفکر می نمود با جا زدن.اسم از کارمند خاد به خود اش سابقه ای انتخاب کرده اما با این نام .مردم بیخیال .هستن اما جهادی ها هرروز متهم اش میکنند حالا اعطا اگر برکنار شده.یک مقام درداخل حزب اش ویا نفوذ و اعتباری درزادگاه اش دارد اعطا محمد حالا هم صلاحیت اش بیشتر از قبل میباشد.اما اتمر چه دارد هیچ.فقط خوداش وپول هاودالر های دراین مدت دو دره وسه دره نموده ويک جاهای پنهان اش کرده همین .اتمر درزمانی که مهاجر بود دنبال یک تکه نان خشک خوداش را به درب ودیوار میزد که گرسنه نماند و حالا از برکت خارجی ها شده بلند پایه
( داوود دولت زی پاکستان

>>>   تعجب نمی کنید با آن که ارتش داریم پوليس داریم با مهمات وتجزات پیش رفته باز هم هیچ دست آوردی نداریم.وقتی میبینیم یک بیسواد محض طراحی عملیات ها را میکشد وبه دزد میگوید راحت بیا به صاحب خانه میگه باخبربشيد.ویا به قولی معروف یاری دزد وشريک قافله

>>>   Raheel
خارج‌نشین و داخل‌نشین دوگروه و کتگوری از مردم اند. اما هرگز نمی شود همه داخل‌نشینها و خارج‌نشینها را دارای یک موقف و یک دیدگاه و یا باور و عقیده پنداشت.
خارج‌نشین بودن یک جنبه موثر دارد. کسی که در خارج نشسته است حقایق را با آزادی بیشتر می تواند بیان کند. آزادی تنها ترس از کسی نیست. بلکه آزادی از قید حرص و آز نیز هست. آزادی از شرم حضور و آشنایی با این و آن نیز هست. این را به صورت عموم می گویم. به یقین که در داخل نیز کسانی هستند که بدون چشمداشتی به گفتن حقایق می پردازد و بدون این که از کسی ترسی داشته باشد سینه سپر بلا می کند و حقایق را می گوید. چنین فردی اگر در داخل باشد فضیلت و حرمتش بیشتر از کسی است که در خارج نشسته است و عین مسایل را بیان می کند.
این را هم گفته نمی توانیم که هرکه در خارج است حقیقت می گوید و هیچ طمع و توقعی از کسی ندارد. بسیارند کسانی که در خارج اند اما یا از ترس ضرر نرسیدن به اقاربش و یا به خاطر طمع و توقعی که از کدام مقام دارد و یا به خاطر آشنایی با کدام مقام نمی تواند آزادانه صحبت کند و یا هم شاید روی دلایل شخصی مزدورانه و جانبدارانه منفعت‌پرستانه صحبت کند.

کوتاه سخن این که خارج‌نشینها در شرایط مساعدتری برای بیان حقایق قرار دارند. ازینرو بهتر است ازین موقعیت در بیان حقایق استفاده کنند. آنچه را در داخل نمی شود گفت،‌ می شود از خارج بیان کرد.
زنده باد گفتن و در دل ننهفتن!‌

>>>   خدا اتمر ره بزند اگر خیانت میکند به این وطن ومردمش تباه شوی.

>>>   همتباران من ازین جاده یکطرفه وحدت ملی و قهرمان سازی که هرروزه دلیر مردان خود ما در سنگرهای نبرد دو رخه پیشرو و پشت سر گلوله باران شده و به فراموشی سپرده می شوند بگذرید .

در جایی نوشتم که غوری را به گور فراموشی و اچکزی را به «قهرمان ملی»، چرا؟

آری، هممیهن ستمزده و خاک به چشم!!!
چرا جنرال محی الدین غوری، نباشد قهرمان ملی؟
او برای میهن رزمید، نه برای غوری.
او در پاسداری از کشور بود، نه برای غوری.
او براستی ملی بود، نه قبیله یی!!!
چرا کسیکه برای قبیله خود است، قهرمان ملی بر شمرده شود؟
چرا کسیکه برای قبیله است، ملی برساخت شود و کسیکه ملی است به گور فراموشی سپرده شود؟
جنرال ملی - غوری و جنرال حقی- اچکزی، هر دو بدستور احمدزی ترور شده اند.

غوریی براستی ملی را فراموش کنند.
اما:
خیابان های شهر را بنام اچکزی برساخت کنند
گفته میشود «قهرمان ملی» اش برشمارند
گفته شده اکادمی پولیس» را بنامش کنند
گفته میشود که آرمانش را در قانون جا دهند:
- هر کسیکه «افغان» را نمی پذیرد، ازین کشور نیست؛ بر آید.
- ملا عمرها و ملا دادالله ها بهترین مجاهدین اند که شمالی ها را به کولاب راندند.

همنیهن گرامی!
جنرال های ملی برای کشور رزمیده اند، نه برای قشلاق و قبیله خود!!
جنرال محی الدین غوری، قهرمان ملی!

نویسنده: پویا خراسانی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است