متن اعلامیه طالبان در مورد انتخابات نمایشی آینده
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۷/۷/۱۷ کد خبر: 155230 منبع: پرینت

در حالی که نظامیان اشغالگر امریکایی بر شهرها و حریم هوایی کشور قابض اند، اسلحهء گوناگونی را برای کوبیدن ملت مسلمان افغانستان می آزمایند و نسخه های جدید کشتارهای دستجمعی، بمباران ها، چور و چپاول و فاجعه های بشری را تطبیق می کنند، برای افغان های دین دوست و وطن پرور زندان های دیگری می سازند، اشغالگران استقلال کشور را بحدی اشغال کرده اند که اکنون برای خصوصی سازی جنگ حرف از سپردن اختیارات به یک گروه خونخوار بنام بلک واتر می زنند، اما برای منصرف کردن اذهان مردم ازین وضعیت تاسف بار، هنگامهء تازه ای به نام انتخابات پارلمانی آغاز شده است و رسانه های که از سوی اشغالگران تمویل می شود شب و روز برای آن تبلیغات می کنند.

در طی ۱۷ سال اشغال، ما پروسه های متعددی را بنام انتخابات مشاهده کردیم. هیچ یکی آن درد ملت و کشور ما را مداوا نکرده است، بلکه برعکس به زیان منافع ملی تمام شده و ازان برای تداوم اشغال، پیمان امنیتی به نفع اشغالگران و اغفال و فریب دهی مردم افغانستان استفاده شده است.

هدف از راه اندازی پروسه های جعلی انتخابات در کشورهای اشغال شده این می باشد که اشغالگران می خواهند مزدوران نصب کردۀ خود را توسط یک پروسهء نمایشی مشروعیت ببخشند، نیز احساس کاذب رای دهی به اذهان مردم القا شود و حساسیت ملی در برابر اشغال کاسته شود.

امارت اسلامی افغانستان به این باور است که نه از روی رهنمودهای دینی و نه هم از نگاه منافع ملی و مقتضای عقل سالم، وضعیت کنونی افغانستان ایجاب می کند که چنین پروسه های انتخاباتی را متحمل شود، نیز مردم افغانستان و جامعه جهانی به این اعتراف دارند که بیش از نصف کشور در کنترول امارت اسلامی است و امارت اسلامی در متباقی نصف کشور نیز نفوذ قوی دارد، بناءً آشکارا است که نمایش انتخابات تنها در شاروالی های مراکز ولایات به نمایش گذاشته خواهد شد. آنهم در حالی که سفیر امریکا امور کمیسیون های انتخابات و شکایات را به شکل منظم مراقبت می کند و لیست های نهانی کاندیدان را ترتیب می دهد.

از سوی دیگر پروسه تحمیلی انتخابات به اساس تعصبات حزبی و قومی، تقلب های گسترده، خرید و فروش علنی آرا و توطئه های دیگر به یک رسوایی بزرگ تبدیل شده است. مقتضای ایمان و وجدان این است که این پروسه، بی اعتبار و مردود خوانده شود و برای جلوگیری از آن تلاش شود.
امارت اسلامی به نمایندگی از مردم و به حیث نیروی نجات بخش ملت خود، پروسه ای بنام انتخابات پارلمانی را جعلی و دسیسه برای منافع دیگران و فریب دادن ملت افغانستان می داند.

بخاطر اینکه منافع علیای کشور تامین گردد و پروسه های بزرگ برای اهداف اشغالگران استعمال نشود، امارت اسلامی بر همه ملت صدا می کند که با تمام روند انتخابات پیش رو کاملا مقاطعه بکنند، به آن اهمیتی ندهند، دران سهم نگیرند و آنرا تحریم نمایند.

همچنان بر کاندیدانی هم که تا هنوز در حلقه غلامی داخل نشده اند صدا می کند که زیر چتر اشغالگران نه به دین خدمت می شود، نه به ملت و نه هم به کشور. بلکه برعکس از کاندیداتوری و پیروزی شما اشغالگران مستقیما سود می برند، دسیسه و پروسهء نمایشی آن ها کامیاب می شود، در مسلمان کشی و ویرانی کشور با آن ها شریک خوانده می شوید و سبب تداوم جنگ کنونی می شوید، بناءً باید به احساس خود و درک افغانی تان از اشتراک در چنین پروسه ها منصرف شوید.

امارت اسلامی تمام مجاهدین را نیز هدایت می دهد که با توجه جدی به جان و مال افغان های ملکی، برای جلوگیری ازین پروسهء امریکایی در سراسر کشور بکوشند، در سر راه آن موانع ایجاد بکنند، کسانی را که برای کامیابی این پروسه می کوشند و در بخش امنیتی همکاری می کنند هدف قرار بدهند و با همه توانایی خود این دسیسه امریکایی ها را ناکام و نامراد بسازند.

ما به اشغالگران و طراحان اصلی پروسه انتخابات یکبار دیگر یادآور می شویم که حل اساسی بحران کنونی کشور، خروج کامل نیروهای اشغالگر و خارجی و اعادۀ حاکمیت یک نظام خالص اسلامی است. کسانی به راه های دیگری فکر می کنند آن ها ممکن برای چند روز اذهان عامه را توسط تبلیغات مصروف نگهدارند، اما نمی توانند سرنوشت ملت ما را تغییر بدهند.

امارت اسلامی افغانستان
۲۸/۱/۱۴۴۰هـ ق
۱۶/۷/۱۳۹۷هـ ش ــ ۲۰۱۸/۱۰/۸م


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اعلامیه طالبان
انتخابات
امارت اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   من یک بغلانی هستم درجاهای که افراد مورد نظرخود شما بی دینها کاندیداباشد دیگر کسی را حق رای نمیدهین من شاهد انتخابات ریاست جمهوری سال1393 بودم تمام شما تفریقه انداخته به اشرف غنی صندوق هاراپرکردید .در اصل شما همکاران خارجی وامریکایی ها هستید جهاد همرای شماروا ریختن خون شما مباح است.

>>>   ذبیح الله ایماق باشنده اصلی بغلان سکونت فعلی کابل

>>>   اشــــــــــــــرارما !
انتخابات گویا امریکائیست اما شما ترورست های جاهل چرا پل وسرک را درمیدان شهر وفاریاب تخریب کردید ؟ فرمان آی اس آی بود؟ مفت تخریب کردید یا درمقابل کلدار؟
از همین اعمال شما معلوم میشود که امارت نه جهالت ، ومزدوران وطن فروش تخریب کار هستید ،وظیفه شمارا پاکستانی ها تخریب این وطن تعیین نموده اند شما درنزد مردم وخداوندد مسئول وواقعا اشـــرار بی فـرهنگ هستید ،
پل ها وسرک ها نماز نمیخوانند یا عشروزکات نمیدهند؟
یا جاسوسان امریکا هستند؟
یادراسلام پَل وسرک نیست ؟؟
(( از طرف امارت اشرار جاهل ))

>>>   سبحان الله هنوز هم ملت فریب شما دلقک های به ظاهر مسلمان را خواهد خورد کدام اسلام کدام مسلمان کدام طالب کدام ملا همه تان مزدرو امریکا وچوچه انگلیس هستید ولا اگر هیچ کدام نه دولت نه طالب نه داعش اگر مسلمان واقعی باشند هیف این ملت مظلوم که بخاطر شما گروه های مرتد مزدور روزانه قربانی می شوند صد هیف هزار هیف.
اریائی نژاد

>>>   طالب جان اگر مرد هستی اول همراه گلبدین حکمتیار گّّپ بزن که ملیون ها دالر را از امریکا گرفت و شیطانی شما را میکند. پسرش دخترانش و دامادان وی ملیون ها دالر از امریکاییان هر روز اخذ مینمایند.شما مردم غریب را چه کار دارید. گلبدین را سبق بدهید...

>>>   تو طا لب دوران سنگ را کدام کسی نما ینده خود قبول کرده و تو بد بخت برای مردم حتی خود پشتونهای مظلوم کدام خدمت و خوشبختی اوردی تمام مردم را در جنگ به کشتن دادی تا صد سال هم که شود به زور موفق شده نمی توانید انگار بشنوید ای طالب .
مو لوی خیراندیش

>>>   نظام خالص اسلامی طالبی کدام مسخره بازی است؟
طالب تروریست چیست که اسلام طالبی باشد؟
نظام تروریستی طالبی باید در مناطق تروریست پرور باشد.
هیچ تروریست طالبی و یا قبیله پرست مثل غنی نمیتواند از طر مردم افغانستان حرف بزند.
نه طالب به در مردم میخورد و نه اسلام طالبی و همچنان که کرزی و غنی مزدور و قبیله پرست کشور را در دام تروریست های طالبی و داعشی انداخته اند.

>>>   شماها مگه گذاشتیدکشورابادشود
مدرسه ها راخراب کردید
شفاخانه هاراخراب کردید
پلها وپلچک ها وسرکها راخراب کردید
تمام زیربنای اقتصادی کشورراازبین بردید
ملت مارا اواره وبیچاره کردید تمام جوانان راکشتیدواواره کردید
مارابی اعتبارکردیددرجهان
سگ ارزش دارد افغانی ارزش ندارد
شما چقدبه افغانی بودن وافغانستانی بودن مینازید
سروکله تان کثیف وپرشبش هستید شما میخواهید به ما حکومت کنید به زور
درکجای دنیا بدون انتخابان کسی ریس جمهورمیشود
این مردم هست ریس ووکیل انتخاب میکنن
حق انتخاب دارن این قانون جنگل راشما ازکدام کشوراوردید
مرگ برجهل وندانی وطالب وپاکستان

>>>   اشرف غنی‌‌ و طالبها‌ از یک‌ آخور‌ تغذیه‌ میشوند‌ تنها نهوه‌ غلامی‌ فرق‌ میکند

>>>   بچیم طالب جان شمارا مردم غیورافغانستان با پوست وگوشت تجربه نموده است شمانه مسلمان هستید ونه هم انسان شما نه به دین پابند هستید ونه هم به دنیا شما پست ترازحیوانات درنده هستید شما نه به منطق برابر هستیدونه به برهان دیگراین آرمان رابه گورببریدکه شما حکومت بنام امارت بسازید شما مزدورامریکا وانگس واسراییل هستید کجای اعمال شما به اعمال پیامبرگرامی اسلام واصحاب گرانقدرشان میماند مردم افغانستان دیگربیدارشده اندشما جای پای دربین مردم مسلمان ماندارید بهتراست فکرکرده آدم شوید . وسلام
یوسف محمدی ازولایت کابل

>>>   سلام خدمت خواننده گان محترم !
از جناب شما طالب خان ميپرسم . شما در دوران حكومت تان چه خدمتي به مردم انجام داديد؟ مردم در زمان حكومت تان نان خشك نداشتند بخورند ولي خود تان موتر هاي شصت هزار دالري سوار ميشديد و خانه و زمين مردم را غصب ميكرديد با وجود كه معاشات دالري و كلداري داشتيد. مردم را به عنوان اين و ان زير شلاق انداخته از ايشان پول اخاذي ميكرديد. شما نبوديد كه هزاران مرد مسلمان را از بين مساجد ولايات شمال حين نماز جمعه به جرم فارسي زبان بودن محاصره و دستگير نموده به قندهار زندان سرپوزه فرستاديد كه تا امروز زنده و مرده شان گم است . چي جواب داريد؟ شما صد ها هزار نفر را از زمان بوجود امدن تان تا امروز كشتيد. صد در صد كسانيكه شما ميكشيد از قوم فارسي زبان و ازبك است. تا حال يك رهبر پشتون را چرا نكشته ايد؟ ايا اين نشانه تعصب تان نيست؟
هزاران جنايت ديگر از مولوي لواطت كار رييس پوهنزي طبي كابل در حق نوجوان محصل طب گرفته تا زنداني سازي محصلين معترض به ان ، و تعرض به ناموس مردم در شمالي و باميان و هزاران جنايت ديگر را مرتكب شديد كه در پيشگاه خداوند ج هيچ جوابي برايش نداريد . با اين همه هنوز خجالت نميشويد كه از اسلام حرف ميزنيد.
وسلام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است